Колеги ще съм много благодарен на тези от вас които имат автомобили пълна инжекция,
с монтирана газова уредба (без газов инжекцион!) да споделят мнения.
Плюсове и минуси и евентуални проблеми ако сте имали. След един ден четене установих, че има доста монтирани.
Пълна инжекция и газова уредба
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
Пълна инжекция и газова уредба
Последна промяна от tyo на Нед 03 дек 2006 23:35, променено общо 1 път.
- Ivcho
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Red_Jetta написа:здрасти.
след всичко, което вече си прочел не очаквай да видиш нещо ново. с няколко изречения ще ти обобщя моите впечатления:
двигателя ми е 1800, пълна инжекция, 16 клапана (PL). ако бях питал за монтиране на газова, още да се колебаех![]()
![]()
общо взето преобладава мнението, че такива двигатели не бива да се опорочават с обикновена агу.
плюсове - цената на горивото, доста години карам коли на газ и винаги газта е от 30 до 60 % от цената на бензина; наличието на втори резервоар който винаги можеш да изсушиш до край (без последствия) също е издестен плюс; не амортизираш бензинова помпа и не сменяш бензинов филтър. и толкова.
минуси влагаш 400-500 лева за първоначалното купуване на уредбата;
бутилката ти заема място в багажника
наличието на допълнителни устройства е предпоставка за повече грижи и проблеми (в самите устройста на агу)
гърмежите - това е най-голямата опасност и последствията могат да бъдат най-сериозни. за да се минимизира тази вероятност е наложително всичко по двигателя да е ОК - токове, центровка, въздушен филтър, регулировка на самата агу ...
във връзка с горе споменатото на всеки 5-6 хил. км, при смяна въздушния филтър, поне една регулировка на газовата (настройката при мен е много критична и е необходимо постоянно да се оптимизира, понаучих се и си я регулирам сам).
ГТП и на газовата, сътветно такса - към 15 лв
вече карам четири и половина години на газ, изминал съм над 50 хиляди км, гърмяла ми е не веднъж но за щастие без последствия. за този пробег отдавна се е изплатила газовата, консумативите и, и вече се изплаща самата кола.
сега не бих могъл да си представя да карам вече на бензин, единствено бих се замислил за дизел.
газифицирай, не се колебай
Не мисля че има какво да се добави само дето мотора ми е РВ 8V.
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: отговор
Не е точно така ама айде ще те оставя да си мислиш такаpi написа:да живеят карбураторите, няма детонации там

- edition
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пет 30 юни 2006 15:31
- Автомобил: VW Passat 5.5
- Двигател: AVF
- Местоположение: Свиленград
Аз също съм с обикновена газова 2.0 115cc.
Доволен съм. е невърви като на бензин ама е добре.
Евтино. В началото си казах газ нямя да слагам ама след 6 месеца
сложих газта исега съм доволен.
Според мен единствено провилактиката е най-важна.
А за гърменето постоянно ми гърми но имам една клапа на възд. филтър и тя поема нагнетяването
Доволен съм. е невърви като на бензин ама е добре.
Евтино. В началото си казах газ нямя да слагам ама след 6 месеца
сложих газта исега съм доволен.
Според мен единствено провилактиката е най-важна.
А за гърменето постоянно ми гърми но имам една клапа на възд. филтър и тя поема нагнетяването
- Ivcho
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
edition написа:Аз също съм с обикновена газова 2.0 115cc.
Доволен съм. е невърви като на бензин ама е добре.
Евтино. В началото си казах газ нямя да слагам ама след 6 месеца
сложих газта исега съм доволен.
Според мен единствено провилактиката е най-важна.
А за гърменето постоянно ми гърми но имам една клапа на възд. филтър и тя поема нагнетяването
Никога не ми е гърмяла газовата, но никога не съм палил колата на газ.
-
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Вто 30 авг 2005 23:02
- Автомобил: Opel Vectra
- Двигател: 22ZE 2009
- Местоположение: София
- Контакти:
Досега съм карал карбуратор 1,6 на газ и 1,8 моноинжекция на газ и от двете съм много доволен, особено то моноинжекцията. сега ще взимам 1,6 пълна инжекция с газова/обикновена/. Някой да има впечатления точно от този двигател, и ако може повече яснота за това гърмене, понеже от 6 години карам на газ, а не съм чувал подобно нещо.
- smg
- Мнения: 414
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
edition
Колега....прегледай си токовете. И при имаше един период дето гърмеше, но смених някои неща и заспа....
Провери си кабели, свещи, дистрибутор капачка, палец...
Еми колегата Red_Jetta е казал всичко почти.
Колата няма да върви както на бензин, но разликата в джоба е огромна. За ежедневна колица това е решението!
Колега....прегледай си токовете. И при имаше един период дето гърмеше, но смених някои неща и заспа....
Провери си кабели, свещи, дистрибутор капачка, палец...
Еми колегата Red_Jetta е казал всичко почти.
Колата няма да върви както на бензин, но разликата в джоба е огромна. За ежедневна колица това е решението!
Двигателят ми е 2Е като на първата снимка. Колата е без климатик.
С електрическо Ловато съм - вече 70 000 км. нямам сериозни проблеми,
само два пъти съм сменял филтърчето на газовата. Имал съм и гърмежи от време на време - без сериозни последствия - изхвърля гумения пръстен след филтъра. Беше започнала да предръпва , да прекъсва , но след смяна на палец, капачка и кабели - сега всичко е ок. Разход 10.8 л./100км- средно.
В началото след поставяне на газовата колата ми загряваше , но с помощта на форума се оказа ,че грешно са ми вързали маркучите за водата, и това като оправих - всичко си дойде на мястото.
Аз лично от коли не разбирам, но в тоя форум доста полезни неща съм прочел.
С електрическо Ловато съм - вече 70 000 км. нямам сериозни проблеми,
само два пъти съм сменял филтърчето на газовата. Имал съм и гърмежи от време на време - без сериозни последствия - изхвърля гумения пръстен след филтъра. Беше започнала да предръпва , да прекъсва , но след смяна на палец, капачка и кабели - сега всичко е ок. Разход 10.8 л./100км- средно.
В началото след поставяне на газовата колата ми загряваше , но с помощта на форума се оказа ,че грешно са ми вързали маркучите за водата, и това като оправих - всичко си дойде на мястото.
Аз лично от коли не разбирам, но в тоя форум доста полезни неща съм прочел.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта