Пълна инжекция и газова уредба

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Пълна инжекция и газова уредба

Мнениеот tyo » Пон 07 авг 2006 1:08


Колеги ще съм много благодарен на тези от вас които имат автомобили пълна инжекция,
с монтирана газова уредба (без газов инжекцион!) да споделят мнения.
Плюсове и минуси и евентуални проблеми ако сте имали. След един ден четене установих, че има доста монтирани.

Последна промяна от tyo на Нед 03 дек 2006 23:35, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Ivcho
Мнения: 1439
Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivcho » Пон 07 авг 2006 8:04


Red_Jetta написа:здрасти.
след всичко, което вече си прочел не очаквай да видиш нещо ново :) . с няколко изречения ще ти обобщя моите впечатления:

двигателя ми е 1800, пълна инжекция, 16 клапана (PL). ако бях питал за монтиране на газова, още да се колебаех :dontknow: :dontknow: :dontknow: общо взето преобладава мнението, че такива двигатели не бива да се опорочават с обикновена агу.

плюсове - цената на горивото, доста години карам коли на газ и винаги газта е от 30 до 60 % от цената на бензина; наличието на втори резервоар който винаги можеш да изсушиш до край (без последствия) също е издестен плюс; не амортизираш бензинова помпа и не сменяш бензинов филтър. и толкова.

минуси влагаш 400-500 лева за първоначалното купуване на уредбата;
бутилката ти заема място в багажника
наличието на допълнителни устройства е предпоставка за повече грижи и проблеми (в самите устройста на агу)
гърмежите - това е най-голямата опасност и последствията могат да бъдат най-сериозни. за да се минимизира тази вероятност е наложително всичко по двигателя да е ОК - токове, центровка, въздушен филтър, регулировка на самата агу ...
във връзка с горе споменатото на всеки 5-6 хил. км, при смяна въздушния филтър, поне една регулировка на газовата (настройката при мен е много критична и е необходимо постоянно да се оптимизира, понаучих се и си я регулирам сам).
ГТП и на газовата, сътветно такса - към 15 лв

вече карам четири и половина години на газ, изминал съм над 50 хиляди км, гърмяла ми е не веднъж но за щастие без последствия. за този пробег отдавна се е изплатила газовата, консумативите и, и вече се изплаща самата кола.
сега не бих могъл да си представя да карам вече на бензин, единствено бих се замислил за дизел.
газифицирай, не се колебай :)


Не мисля че има какво да се добави само дето мотора ми е РВ 8V.


Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот turbogti » Вто 08 авг 2006 11:35


И моя мотор е PB 8V, само че до сега, да чукна на дърво, колата не ми е гърмяла нито веднъж и си върви на 6 на газ. :D


Потребителски аватар
pi
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

отговор

Мнениеот pi » Вто 22 авг 2006 22:06


да живеят карбураторите, няма детонации там :wink:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: отговор

Мнениеот rusiq_24 » Вто 22 авг 2006 23:16


pi написа:да живеят карбураторите, няма детонации там :wink:
Не е точно така ама айде ще те оставя да си мислиш така :wink:


Потребителски аватар
pi
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

детонации

Мнениеот pi » Вто 22 авг 2006 23:42


е хайде изкажи компетентно мнение, пък може да се отвори спор :wink:


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Сря 23 авг 2006 9:49


Моля,колеги,не оаквайте темата на човека!
И аз мога да кажа"Да живей инджекцията",но не това е целта на питането на човека!


Потребителски аватар
edition
Мнения: 72
Регистриран на: Пет 30 юни 2006 15:31
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: AVF
Местоположение: Свиленград

Мнениеот edition » Сря 23 авг 2006 16:07


Аз също съм с обикновена газова 2.0 115cc.
Доволен съм. е невърви като на бензин ама е добре.
Евтино. В началото си казах газ нямя да слагам ама след 6 месеца
сложих газта исега съм доволен.
Според мен единствено провилактиката е най-важна.
А за гърменето постоянно ми гърми но имам една клапа на възд. филтър и тя поема нагнетяването


Потребителски аватар
Ivcho
Мнения: 1439
Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivcho » Сря 23 авг 2006 16:09


edition написа:Аз също съм с обикновена газова 2.0 115cc.
Доволен съм. е невърви като на бензин ама е добре.
Евтино. В началото си казах газ нямя да слагам ама след 6 месеца
сложих газта исега съм доволен.
Според мен единствено провилактиката е най-важна.
А за гърменето постоянно ми гърми но имам една клапа на възд. филтър и тя поема нагнетяването


Никога не ми е гърмяла газовата, но никога не съм палил колата на газ.


Потребителски аватар
edition
Мнения: 72
Регистриран на: Пет 30 юни 2006 15:31
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: AVF
Местоположение: Свиленград

Мнениеот edition » Чет 24 авг 2006 9:16


Колега и мойта пали първо на бензин и като мине 2000 обоброта превключва автоматично на газ.Ама гърми точно тогава най-много и когато и набия от голяма по- малка .


drmilendd
Мнения: 1115
Регистриран на: Вто 30 авг 2005 23:02
Автомобил: Opel Vectra
Двигател: 22ZE 2009
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drmilendd » Нед 10 сеп 2006 18:40


Досега съм карал карбуратор 1,6 на газ и 1,8 моноинжекция на газ и от двете съм много доволен, особено то моноинжекцията. сега ще взимам 1,6 пълна инжекция с газова/обикновена/. Някой да има впечатления точно от този двигател, и ако може повече яснота за това гърмене, понеже от 6 години карам на газ, а не съм чувал подобно нещо.


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Нед 10 сеп 2006 18:51


аз карам такъв.ползвай търсачката и ще намериш доста информация.няма гърмежи


Потребителски аватар
smg
Мнения: 414
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот smg » Нед 10 сеп 2006 18:54


edition
Колега....прегледай си токовете. И при имаше един период дето гърмеше, но смених някои неща и заспа....
Провери си кабели, свещи, дистрибутор капачка, палец...

Еми колегата Red_Jetta е казал всичко почти.
Колата няма да върви както на бензин, но разликата в джоба е огромна. За ежедневна колица това е решението!


aatanas
Мнения: 95
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 8:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aatanas » Нед 10 сеп 2006 20:17


Двигателят ми е 2Е като на първата снимка. Колата е без климатик.
С електрическо Ловато съм - вече 70 000 км. нямам сериозни проблеми,
само два пъти съм сменял филтърчето на газовата. Имал съм и гърмежи от време на време - без сериозни последствия - изхвърля гумения пръстен след филтъра. Беше започнала да предръпва , да прекъсва , но след смяна на палец, капачка и кабели - сега всичко е ок. Разход 10.8 л./100км- средно.
В началото след поставяне на газовата колата ми загряваше , но с помощта на форума се оказа ,че грешно са ми вързали маркучите за водата, и това като оправих - всичко си дойде на мястото.
Аз лично от коли не разбирам, но в тоя форум доста полезни неща съм прочел.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта