плазмена бобина ????

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Вто 08 авг 2006 13:39


Е па от теб не очаквах да вярваш на такива приказки.




Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Вто 08 авг 2006 13:46


пусни в търсачката "плазмен катализатор" и приятно четене


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Вто 08 авг 2006 17:10


Сети се да почерпиш някой път едно малко за спестените парички :beer


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 08 авг 2006 18:04


Red_Jetta написа:бяха ме уредили и с час за монтажа 13:30


плюй си сега в пазвата :) разминал си се на косъм :)


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Вто 08 авг 2006 20:00


в голяма заблуда сте
върши страхотна работа, освен това работи на над 40 000V


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 08 авг 2006 20:01


eла да я видиш как работи на 11-ката ;-)

20% мощност не бих казал, има малка разлика в разход и мощност ама малка, няма да ти стане Ф1 колата


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 08 авг 2006 20:21


popeye написа:освен това работи на над 40 000V


е това защо го споменаваш? А знаеш ли че долу-горе на толкова волта ми работи пиезо-запалката за 0.7 лева? :)


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Вто 08 авг 2006 20:25


Верно ли работи запалката на толко? :shock Давай да мислим пиезо централи и са като затворат аец козлодуй ше праим бизнес. :)


JFIAT
Мнения: 66
Регистриран на: Пет 14 юли 2006 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот JFIAT » Вто 08 авг 2006 21:31


Не бъркай понятията... това, че е 40 000 V, не значи, че и тока е голям... напротив със сигурност е под 1 милиампер :wink: :lol:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 09 авг 2006 20:17


Колега слушай, тези, които имат такова нещо или са ползвали, а не онея, които, дефакто приказват празни приказки, щом не са имали зимане-даване с дадената система! :idea: :wink:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: плазмена бобина ????

Мнениеот kris11 » Сря 09 авг 2006 21:03


[quote="Red_Jetta"]плазмена бобина, някой чувал ли е за такова нещо.
[ /quote]
Аха -Има подобно нещо и се вгражда серийно на коли с крайно означение ТS само , че те имат по 1 " резервна свещ" на всеки цилиндър.
при тези коли думата делко е непознат термин, имат по 2 двойни бобини от които излизат 8 кабела към свещите. На вторият канал искрата се подава със закъснение 3 мсек. - резултат по-пълно изгаряне и по- "малка" мощност. Тази технология е разработка на Мерцедес и е изпшолзвана в самолетни двигатели малко преди 1 световна война. Технологията е закупена от 1 фирма , която е произвеждала самолетни двигатели през 1 та св. война, в послвдствие е използвана и за авт. д-ли. Сега се използваи в мотоциклетни д-ли на BMW освен в цитираната авт. марка.
P.S тези коли са слаби 1,8л има само 129к.с ,а 2,0л само 143 к.с. - споменавам тези които са 8 V и са с почти вечна верига на ангренажа.
16V са малко по- мощни.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Re: плазмена бобина ????

Мнениеот musura » Сря 09 авг 2006 21:24


kris11 написа:...


И какво общо има TS с така наречения плазмен катализатор?

П.П. пък че са вечни и мощни знаем - най-големите бегачки и най-дълго си държат цената с годините.

П.П.П. Верно, че TS има само в самолетните двигатели ...


passat.ov.k
Мнения: 32
Регистриран на: Вто 07 юни 2005 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот passat.ov.k » Сря 09 авг 2006 22:58


върши страхотна работа първо го карах на пасата сега го карам на голфа подобрява чуствително динамиката на колата за расхода не е чакголяма разликата



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта