rabotnika написа:оригинален дебитомер бош ти идва на 500лв.
МК2 - VR6 Breather ...The END> 2015
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6-дебитомер !!! нов?или...
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6-дебитомер !!! нов?или...
Stenly написа:Такова ти трябва според мен не нов дебитомер..
каде са ДАВАЙ ги
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6-дебитомер !!! нов?или...
Е в магазина ... тая кола определено заслужава да търсиш тротъли..
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6-дебитомер !!! нов?или...
Stenly написа:Е в магазина ... тая кола определено заслужава да търсиш тротъли..
Да,но с ОБД2 еку не знам как ще стане тази работа дросела ми се сещаш какъв е (всичко в 1 )
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6-дебитомер !!! нов?или...
Докато търсиш дебитомери и джвъчки за обд2 ще събереш за стендалоун електроника и и 6 клапи...Вярно скъп е кита но си заслужава.
- pe6kata
- VW експерт

- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6-дебитомер !!! нов?или...
да се набиват пари в този мотор като атмосферен не си заслужава!
доколкото си спомням м/у другото лимита е някъде около 250коня на колелата, като мотора се върти до 8500об/мин. Пари- хиляди долари и много малко от оригиналния мотор...
доколкото си спомням м/у другото лимита е някъде около 250коня на колелата, като мотора се върти до 8500об/мин. Пари- хиляди долари и много малко от оригиналния мотор...
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6-дебитомер !!! нов?или...
Ето 2.8 ВР6 с тротъли, могат да се извадят 300 кс от този двигател.. на клипа се вижда тази тройка с какви коли се движи.
Пешо ако турбинираш Вр6 и се направите италианско състезание например с конкурент 250 кс същия мотор 2.8 ,атмосферния мотор ще те разстреля,като се има впредвид,че двете коли са на предно предаване. За високи скорости над 200км/ч турбото си казва думата.
http://www.youtube.com/watch?v=4m3T25HULpc
Пешо ако турбинираш Вр6 и се направите италианско състезание например с конкурент 250 кс същия мотор 2.8 ,атмосферния мотор ще те разстреля,като се има впредвид,че двете коли са на предно предаване. За високи скорости над 200км/ч турбото си казва думата.
http://www.youtube.com/watch?v=4m3T25HULpc
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6-дебитомер !!! нов?или...
Така е, ако Италианско е на Калояново и двете коли са с предно предаване, ако го направят на Силвърстоун атмосферката ще е с половин обиколка назад 
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6-дебитомер !!! нов?или...
Нико не бъди сигурен в завои такъв атмосферен мотор(правен разбира се) се изстрелва доста повече и е много по-рязък ,докато на правата (ако е някаква огромна писта) за която тука не можем да помислим ,турбо машината ще по-силна. На пистата се решава всичко попринцип. Във всякакъв вид тунинг има смисъл да се набиват пари. Турбо колите винаги ще са с по-големи мощности от атмосферните мотори.
-
VW-power
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 18 фев 2011 15:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6-дебитомер !!! нов?или...
Абе вие чувате ли се ??? Този голф на ниско налягане от 0,8-1 бар ще дава около 300-400 приблизително с добьр сетьп... В БГ за тия коне според мен, няма писта. Но колата ще е брутален кеф и ще ти пьлни душата много. Само и ще добавя, че тия коне ще са много недостижими за асматичната система или не за парите на турбото. Успех
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6-дебитомер !!! нов?или...
Айде пак 1 бар било ниско налягане. Ей ще кажеш, че ти само на по 3 бара караш..
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6-дебитомер !!! нов?или...
Стига с тия турбини... интервенцията е много скъпа и въобще не я обмислям.
Ще се засилва като атмосферен до колкото ми е по джоба
http://ww.vbox7.com/play:c6fa67cb
Ще се засилва като атмосферен до колкото ми е по джоба
http://ww.vbox7.com/play:c6fa67cb

-
VW-power
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 18 фев 2011 15:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6
Ами до това налягане според мен най може да се запази колата здрава
Но дали ще е по скьпо от атмосферен ЪПр изобщо не сьм убеден 
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 breather
Ако ти се ебава дебитометъра, взеими само бушончето с буксата, аз така му вукам, не цял дебитометър под 200лв е така
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта
