Привет.
Собственик съм на transporter 4-ка 2,4D 1996год.
При опит за палене стартера върти та къса двигателя въобще не искаше да бръмне.
След няколко опита с въртене и пълна газ успя да запали,но без натиснат педал на газта до край въобще не иска да работи и гасне /няма ниски обороти/.
Звучи всякаш губи цилиндри и целият се тресе. От ауспуха пуши сиво като бензинова кола и пука.
Някакви идеи?
П.С. Вечният проблем "замръзнала нафта" отпада. Сипвахме още топла нафта да поразтопи. Също така сутринта към 6 в студа буса си запали съвсем нормално и работеше окей.
EDIT: След бая 'зверско' даване на газ дойдоха ниски обороти,но пак си прекъсва при подаване на газ и пука в ауспуха. Мени ту черен ту бял пушек от ауспуха и мирише на газ. Цилиндрите са пълна скръб. Гледах да не е изгорил гарнитура маслото си е чисто /няма вода в него/.



Проблем T4 2.4D - РЕШЕНО
Проблем T4 2.4D - РЕШЕНО
Последна промяна от digital на Чет 03 мар 2011 20:08, променено общо 1 път.
Re: Проблем T4 2.4D
РЕШЕНО.Прехвърлил зъб на ремъка. Австрийците с 'добрата' си поддръжка на автомобилите така и за 130 000 км. не са подменили ангренажният ремък нито пък този на помпата.
Re: Проблем T4 2.4D
digital написа:РЕШЕНО.Прехвърлил зъб на ремъка. Австрийците с 'добрата' си поддръжка на автомобилите така и за 130 000 км. не са подменили ангренажният ремък нито пък този на помпата.
Колега би ли дал информация за белезите ,че вчера скъсах моя ремък (докато разтягах болта който държи ремъчната шайба за да стигна до тази на ангренажа за да го сменя) ,та сега нещо не мога да намеря заводските белези

Re: Проблем T4 2.4D - РЕШЕНО
digital написа:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=66&t=258015
Колега ти погледна ли в тази тема преди да я постнеш като линк

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: daimen и 33 госта