За климатроника/климатика - няма да откажа да ме разходиш,когато си решил да оглеждаш колата,няма да откажа и да удариш един телефон и да попиташ "така и така,гледам една кола,прави това и това,какво точно да видя" и т.н. Това не е гаранция,понеже така можеш да се ориентираш за проблем по ел. моторчетата и други такива постоянни проблеми.Ако има загуба на фреон, често си правят труда да я пълнят периодично,за да може ,като го пуснеш на огледа,да заработи и да завее студено...тогава си я купуваш и след месец-два,фреон вече няма...ама това обикновено не е безумно скъп ремонт и той не се прави всеки ден.С тази цел се разхождат едни момченца с едни бутилчици с фреон и тъпчат проблемните коли рано сутрин,преди всички купувачи...
Ремонт на климатроник може да струва и 2000лв,зависи какво му е състоянието и какво има да му се сменя и кой какво е творил по него преди хората,които с това се занимаваме и уж знаем какво правим
А ако пък въобще не тръгва,това е сложно...може компресора да е тотал щета и за това да не работи,може да има ел. проблем,може да няма фреон,може и всичко заедно...това е тема с много неизвестни.Лошото е,че ако няма фреон,нищо не може да се провери - нито как работи компресора,защото няма какво да помпа,нито дали работи,защото ако го пуснеш без масло (то е заедно с фреона),след това със сигурност вече няма да работи 
) ти е казал най-точно как седи въпросът с климата.
Освен ако не е някакъв "специален" случай.. всичко друго по колата да в невиждано добро състояние или нещо подобно...