Не пали гадината !
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Никога не съм въртял на стартер 20 или пък 30 секунди и не знам дали ще запаля без свещи, затова ми изглежда странно, че си палел на -15 без нагреватели. Но пък не съм запознат с ТДИ-тата, така че може и така да е.
Аз палех трудно през зимата на -24 и с 4 работещи свещи.
Под трудно разбирам около 5 секунди въртене, защото нормалното палене е далече под секунда.
Аз палех трудно през зимата на -24 и с 4 работещи свещи.
Под трудно разбирам около 5 секунди въртене, защото нормалното палене е далече под секунда.
- КаруЦаря
- Мнения: 178
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Значи нямаш си на представа как съм се ядосвал за това гадно разпалване.Питал съм кой ли не и са ми казвали, че така било нормално при дизелите, или пък са ми давали примери с техните коли, че изобщо не можели да запалят дори с подгряващи свещи изрядни и тнт.Сума време си мислех, че толкова си може колицата. 

- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Няма понятие като палене без свещи и какво е това датчик на свещите
има реле и има датчик за темп.Това палене без свещи е вредно за мотора
понеже запалването е неравномерно и цилиндрите не се подреждат
преавилно,по принцип може да се пали без свещи но в идеална с-ма.
При новите двигатели се компенсира от електрониката но това не трябвада ви успокоява.Новите с-ми са с автоматични авансатори и
сами си направете сметка особено с неизрядна маслена помпа.
има реле и има датчик за темп.Това палене без свещи е вредно за мотора
понеже запалването е неравномерно и цилиндрите не се подреждат
преавилно,по принцип може да се пали без свещи но в идеална с-ма.
При новите двигатели се компенсира от електрониката но това не трябвада ви успокоява.Новите с-ми са с автоматични авансатори и
сами си направете сметка особено с неизрядна маслена помпа.
И при мен се случва понякога нещо такова.....
Забелязал съм, че се получава като не дадеш ключа хубаво на контакт, но винаги при втория път индикатора светва и колата пали.
Иначе по въпроса за спиралката (индикатора) би трябвало винаги да светва, поне при повечето модели e така. Само, че като е топъл двигателя светва само за момент.
Сега към проблема, виж си релето, почисти го, даже можеш да сложиш и контактен спрей. Виж и свещите. Най - добре е да отидеш при човек електричар, който си разбира. На мен ми се случи 2 пъти нещо странно, карах я и по майстори, но до сега никой не можа да ми даде смислен отговор. Значи ситуацията е следната: Въртя ключа и в следващия момент релето почва да цъка много бързо, като същото прави и индикатора. Каквото и да правя не се оправя това реле, махам, почиствам ... слагам го обратно и не иска. Открих, че като махна клемата на акумулатора всичко се оправя и после примерно карам 4-5 мес. без проблем ....
Така, че провери и това като вариант, макар че при теб едва ли ще свърши работа.
GAD написа:При мен понякога на първо завъртане на ключа и студена кола - не светва! ...но на второто завъртане - винаги сработва!.....
Забелязал съм, че се получава като не дадеш ключа хубаво на контакт, но винаги при втория път индикатора светва и колата пали.
Иначе по въпроса за спиралката (индикатора) би трябвало винаги да светва, поне при повечето модели e така. Само, че като е топъл двигателя светва само за момент.
Сега към проблема, виж си релето, почисти го, даже можеш да сложиш и контактен спрей. Виж и свещите. Най - добре е да отидеш при човек електричар, който си разбира. На мен ми се случи 2 пъти нещо странно, карах я и по майстори, но до сега никой не можа да ми даде смислен отговор. Значи ситуацията е следната: Въртя ключа и в следващия момент релето почва да цъка много бързо, като същото прави и индикатора. Каквото и да правя не се оправя това реле, махам, почиствам ... слагам го обратно и не иска. Открих, че като махна клемата на акумулатора всичко се оправя и после примерно карам 4-5 мес. без проблем ....

- КаруЦаря
- Мнения: 178
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
[quote="don hose"]"Няма понятие като палене без свещи и какво е това датчик на свещите
има реле и има датчик за темп.Това палене без свещи е вредно за мотора
понеже запалването е неравномерно и цилиндрите не се подреждат
преавилно,по принцип може да се пали без свещи но в идеална с-ма.
При новите двигатели се компенсира от електрониката но това не трябвада ви успокоява.Новите с-ми са с автоматични авансатори и
сами си направете сметка особено с неизрядна маслена помпа."
Изобщо не ме успокоява бате, преди есента ще ходя задължително на проверка на тея свещи.Кат си помисля колко беля може да съм направил на мотореца и ми прималява
има реле и има датчик за темп.Това палене без свещи е вредно за мотора
понеже запалването е неравномерно и цилиндрите не се подреждат
преавилно,по принцип може да се пали без свещи но в идеална с-ма.
При новите двигатели се компенсира от електрониката но това не трябвада ви успокоява.Новите с-ми са с автоматични авансатори и
сами си направете сметка особено с неизрядна маслена помпа."
Изобщо не ме успокоява бате, преди есента ще ходя задължително на проверка на тея свещи.Кат си помисля колко беля може да съм направил на мотореца и ми прималява

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: del21 и 75 госта