Не пали гадината !

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 09 авг 2006 9:33


Все пак предполагам, че колкото и да е, свещите са подгрявали поне малко, но явно доста бавно.




Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Сря 09 авг 2006 9:38


Кой знае, може па и така да е.. :dontknow:


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Сря 09 авг 2006 9:49


Никога не съм въртял на стартер 20 или пък 30 секунди и не знам дали ще запаля без свещи, затова ми изглежда странно, че си палел на -15 без нагреватели. Но пък не съм запознат с ТДИ-тата, така че може и така да е.
Аз палех трудно през зимата на -24 и с 4 работещи свещи.
Под трудно разбирам около 5 секунди въртене, защото нормалното палене е далече под секунда.


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Сря 09 авг 2006 11:39


Значи нямаш си на представа как съм се ядосвал за това гадно разпалване.Питал съм кой ли не и са ми казвали, че така било нормално при дизелите, или пък са ми давали примери с техните коли, че изобщо не можели да запалят дори с подгряващи свещи изрядни и тнт.Сума време си мислех, че толкова си може колицата. :evil:


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Сря 09 авг 2006 12:05


Няма понятие като палене без свещи и какво е това датчик на свещите
има реле и има датчик за темп.Това палене без свещи е вредно за мотора
понеже запалването е неравномерно и цилиндрите не се подреждат
преавилно,по принцип може да се пали без свещи но в идеална с-ма.
При новите двигатели се компенсира от електрониката но това не трябвада ви успокоява.Новите с-ми са с автоматични авансатори и
сами си направете сметка особено с неизрядна маслена помпа.


Потребителски аватар
Fen
Мнения: 295
Регистриран на: Пон 29 май 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Fen » Сря 09 авг 2006 14:25


И при мен се случва понякога нещо такова.....
GAD написа:При мен понякога на първо завъртане на ключа и студена кола - не светва! ...но на второто завъртане - винаги сработва!.....


Забелязал съм, че се получава като не дадеш ключа хубаво на контакт, но винаги при втория път индикатора светва и колата пали.
Иначе по въпроса за спиралката (индикатора) би трябвало винаги да светва, поне при повечето модели e така. Само, че като е топъл двигателя светва само за момент.

Сега към проблема, виж си релето, почисти го, даже можеш да сложиш и контактен спрей. Виж и свещите. Най - добре е да отидеш при човек електричар, който си разбира. На мен ми се случи 2 пъти нещо странно, карах я и по майстори, но до сега никой не можа да ми даде смислен отговор. Значи ситуацията е следната: Въртя ключа и в следващия момент релето почва да цъка много бързо, като същото прави и индикатора. Каквото и да правя не се оправя това реле, махам, почиствам ... слагам го обратно и не иска. Открих, че като махна клемата на акумулатора всичко се оправя и после примерно карам 4-5 мес. без проблем .... :dontknow: Така, че провери и това като вариант, макар че при теб едва ли ще свърши работа.


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Сря 09 авг 2006 19:29


[quote="don hose"]"Няма понятие като палене без свещи и какво е това датчик на свещите
има реле и има датчик за темп.Това палене без свещи е вредно за мотора
понеже запалването е неравномерно и цилиндрите не се подреждат
преавилно,по принцип може да се пали без свещи но в идеална с-ма.
При новите двигатели се компенсира от електрониката но това не трябвада ви успокоява.Новите с-ми са с автоматични авансатори и
сами си направете сметка особено с неизрядна маслена помпа."


Изобщо не ме успокоява бате, преди есента ще ходя задължително на проверка на тея свещи.Кат си помисля колко беля може да съм направил на мотореца и ми прималява :cry:


prasky
Мнения: 178
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 20:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот prasky » Пет 11 авг 2006 17:33


наистина нещо с релето беше :roll: 24 лв в VW сервиза



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: del21 и 75 госта