голф 4 TDI AHF от къде да изведа въздух за буустметъра?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот Peteff » Пет 08 апр 2011 7:45


Щуцера на моя го монтирах на пластмасовата тръба която е преди егр-а . Дебеличка е и резбата стана идеална , сложих малко поксипол на резбата на щуцера за по здраво . Проблема с вибрациите както и с тракането на самия боостметър се решава като се сплеска маркуча значително . Аз ползвах така наречените спирачки , които намалят въздуха в аквариум .Тук трябва да се внимава да не се сплеска маркучето дотолкова че удеда да отчита лагаво (със закъснение), трябва да се намери златната среда - хем да не трепери стрелката и да не трака , хем да не отчита лагаво . Друг вариянт бил с масло в маркуча но не съм пробвал .




Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот feikot » Пет 08 апр 2011 11:22


Ей значи го сложи и не каза какво е станало...ц ц ц прати някоя снимка де.


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот drago_tr » Пет 08 апр 2011 16:23


За да не тракат тези буустметърчета се купува едно филтърче за бензин, от тези които се разглобяват. Маха му се цедката отвътре. Срязва се маркуча към буустметъра и се наденва въздуха да минава през него. Целта е да се избегнат пулсациите на въздуха идващ от турбото. Това е решението само срещу 2-3 лева.
Гарантирано изпробвано и работещо!!!! :да:
Някой ако има допълнителни въпроси...да пита.


Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот theraven » Пет 08 апр 2011 18:04


Това също е вариант. Само искам да отбележа, че пулсациите не идват от турбото (няма как да идват пулсации от там), а точно от другия край - от отварянето и затварянето на клапаните.


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот Peteff » Пет 08 апр 2011 18:09


feikot написа:...

в гаража ми има снимка ... само на уреда де ;)


Потребителски аватар
mirkata_
Мнения: 121
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 18:16
Автомобил: Bmw
Двигател:

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот mirkata_ » Пон 11 апр 2011 19:01


колеги ще използвам темата за да ви попитам за един буустметар.Какво ознащава това че уреда е с МАП сензор?
Имали нещо по различно по монтирането му?
http://www.boostmetar.com/view_product.php?pid=1151


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот Peteff » Пон 11 апр 2011 19:36


mirkata_ написа:...[/url]

Не съм на 100 % сигурен но мисля че сензора взима сигнал от мап сензора на автомобила , демек по електронен път мери налягането . Или с други думи не се връзва както механичните със шлауфка ,а си взима сигнал от мап-а и по този начин отчита колко надува турбината.


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот achodemo » Пон 11 апр 2011 20:35


mirkata_ написа:колеги ще използвам темата за да ви попитам за един буустметар.Какво ознащава това че уреда е с МАП сензор?
Имали нещо по различно по монтирането му?
http://www.boostmetar.com/view_product.php?pid=1151

Значи ,че си има собствен мап сензор и мери налягането по електронен път ,което от своя страна добавя значително забавяне на показанието на стрелката и моментни пикове няма да ги хващаш . С две думи не вземай такъв , по-добро от качествения механичен манометър НЯМА !


Потребителски аватар
mirkata_
Мнения: 121
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 18:16
Автомобил: Bmw
Двигател:

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот mirkata_ » Пон 11 апр 2011 21:13


Ще търся друг значи,механичен.
Мерси за инфото


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот drago_tr » Вто 12 апр 2011 15:07


Ето...слагам една снимка да се види нагледно как аз съм го направил:

Изображение


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот achodemo » Вто 12 апр 2011 15:55


drago_tr написа:Ето...слагам една снимка да се види нагледно как аз съм го направил:

Изображение

Струва ми се обаче ,че този филтър ,вярно създава въздушен буфер и премахва пулсацийте,но също така ще добавя и лаг в показанията на манометъра.


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот drago_tr » Вто 12 апр 2011 22:09


achodemo написа:
drago_tr написа:Ето...слагам една снимка да се види нагледно как аз съм го направил:

Изображение

Струва ми се обаче ,че този филтър ,вярно създава въздушен буфер и премахва пулсацийте,но също така ще добавя и лаг в показанията на манометъра.



Нищо не добавя...показанията са както преди така и след това...разликата е само че го няма тракането от уреда !


kamo_73
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот kamo_73 » Чет 14 апр 2011 15:56


А като се сваля ЕГР клапана,тръбата,която идва от изпускателния колектор само от към към клапана ли се сваля или трябва и от другия край да се разкача,защото там са 2 щпилки и има вероятност да се скъсат.Поддава ли тази тръба поне малко за да се развие третия болт отдоло,който е затиснат от фланеца на тази тръба?


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот achodemo » Чет 14 апр 2011 20:16


kamo_73 написа:А като се сваля ЕГР клапана,тръбата,която идва от изпускателния колектор само от към към клапана ли се сваля или трябва и от другия край да се разкача,защото там са 2 щпилки и има вероятност да се скъсат.Поддава ли тази тръба поне малко за да се развие третия болт отдоло,който е затиснат от фланеца на тази тръба?

Накисни ги добре с WD40 преди да ги развиеш , мойте съм ги развивал 10 пъти и не са се късали , за сега :D


kamo_73
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот kamo_73 » Вто 26 апр 2011 19:43


Буустметъра вече е монтиран и работи :banana (остава само да огася вибрациите но мисля,че там няма да има проблем).Разпробих ЕГР от срещуположната страна на клапана за меко гасене там където има два отвора с вътрешни резби.Разпробих единия с5мм и нарязах резба м6,стана перфектно дълбочина около 15-20мм.Срещнах трудност при свалянето на тръбата отизпуск. колектор даже не можах да я развия,защото едната гайка се заобли и въобще не помръдна за разлика от другата макар обилното пръскане с ВД40,но това не е проблем,защото тръбата леко поддава колкото да изадиш третия болт на ЕГР отдоло.Като цяло много съм доволен сега обаче да попитам-като настъпя газта стрелката заковава на 0,9 бара-мисля че е нормолно но като я настъпя рязко пиково стига до 1,2-1,5 бара за много кратко време-това нормално ли е?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта