Как увеличи налягането на турбото със навиване с цел скъсяване на оста на актуатора ли?С какъв манометър мериш?
Дай информация че направо се запалих по идеята за тоя кулер
да по същия начин се увеличава мисля че контра гайката беше 10'' и със един малък шестограм стягаш , но внимавай мн е прицизна настройката и не става наезуст както си го правил ти след всяко малко стягане на гайката се тества със
буустметъраз когато си настройвах моето турбо си спомням че с минимални промени беше стигнал до 1.6 бара което не е добре за двигателя но накрая успях да я настроя на 1.1 бар
пасатфен - турбото и на място като изфорсираш колата надува и трябва да ти покаже..
иначе това с на колко оборота на колко налягане е турбото е много относително от колата товара пътната обстановка и кво ли още не..
колега както споменах по горе когато си настройвах турбото се мъчех на място да я форсирам но никакви резултати..
незнам вие по какъв начин форсирате но аз видях бууста единствено в движение...е верно че е достигал до 0.3 бара но не може да счита за реален бууст така че...