Голф 1 автоматик

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Manta2005
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Голф 1 автоматик

Мнениеот Manta2005 » Вто 08 авг 2006 17:34


от скоро съм собственик на Голф 1 автоматик 79' година за сега колата претърпя ребилд на мотора "JB" и купето http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=1024555 въпроса е следния трябва ми схема на Ел. Инсталацията на колата ако някой има или има идея от къде мога да намеря защото тоците ми създават бая проблеми и ще ми е по лесно да ги оправя




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 08 авг 2006 20:23


офтопик

голфчето е супер ;)


Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот turbogti » Вто 08 авг 2006 21:56


:lol: :lol: :lol:
ХаХаХа
Имам същата бегачка! Голф 1 Автомат, JB мотор, Solex 34 PICT 5 карбуратор, само че е 77-ма моя и е с два фара и е друг цвят де. Аз също ще правя ребилд на маторя. Кажи какво й прави и какво ти трябва. Смея да твърдя, че при мене тоците са ОК... В общи линии. :wink:
:да:


Manta2005
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот Manta2005 » Сря 09 авг 2006 9:17


turbogti написа::lol: :lol: :lol:
ХаХаХа
Имам същата бегачка! Голф 1 Автомат, JB мотор, Solex 34 PICT 5 карбуратор, само че е 77-ма моя и е с два фара и е друг цвят де. Аз също ще правя ребилд на маторя. Кажи какво й прави и какво ти трябва. Смея да твърдя, че при мене тоците са ОК... В общи линии. :wink:
:да:


ами и той беше с двата фара но си намерих тази решетка с четерите и мног се шудих коя да слагам но като го боядисах реших тази :) (още не са свързани фарчетата :) ) така иначе за ребилд кво да ти кажа лагери (всичките осн+биел.) водачи на калпаните сегменти и гарнитури (комплект на елринг а за главата рейнц)кутията е в перфектно състояние боята беше някакув оригинален резидав "металик" 9Х1 май беше на лепенката на багажника. колата колкото и да не се вярва на някой хора след като се запознах с нея "отвътре" съм сигурен че е на не повече от 200-230К за кола 79' е супер запазена И НЕ Е ИЗГНИЛА

продлемите ми са с бушонния блок имало е интервенция от старна на "БАШ МАЙСТОРИ" всичките бушони бяха сменени със такива с "жички" от кабел 8квадрата :) а на два дори имаше стотинки и за това ми трябва ел-а на колата за да мога да си го поооправя едвам си подкарах чистачките кво да ти кажа повече

p.s. за градско каране мога да кажа само "НЕМА ТАКЪФ МОТОКАР :)"
голям кеф

Последна промяна от Manta2005 на Сря 09 авг 2006 11:12, променено общо 1 път.


Manta2005
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот Manta2005 » Сря 09 авг 2006 11:10


а иначе ето още една две снимки :)
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот turbogti » Сря 09 авг 2006 11:11


:( Лоша работа. На мен бушоните са ми на място, но нямам идея дали са верни стойностите... Аз също се мъчих да намеря схема поне на това кой бушон за какво е, но уви... :(


Viso
Мнения: 235
Регистриран на: Пет 21 окт 2005 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Viso » Сря 09 авг 2006 12:08


Честито, колега, да си го караш с кеф голфчето.
Моята Джета е също с двигател JB, 82-ри набор, няма нищо изгнило. За ремонти ходя само в серивиз, не си сменям даже маслото сам.
На таблото с бушоните и релетата имам лепенка с надписи на немски, кой бушон за какво е.


Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот turbogti » Сря 09 авг 2006 14:23


Колега, ако можеш направи некви снимки да видим кой бушон за какво служи, а и стойностите, ако можеш да дадеш ще е супер! :lol:
И аз ще видя моите и ще постна инфото и ще сравним ситуацията. :wink:


Viso
Мнения: 235
Регистриран на: Пет 21 окт 2005 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Viso » Чет 10 авг 2006 8:19


Ще пробвам да снимам надписите за бушоните, но не знам как се качват снимки, ще трябва да ги пратя по мейла.


Manta2005
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот Manta2005 » Съб 12 авг 2006 8:45


:??? :dontknow: :dontknow:


Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот turbogti » Нед 13 авг 2006 10:50


Голф 1 мотор ребилд, фаза "1":

http://camshaft.data.bg/golf1-JB-engine ... d/phase-1/

:wink:

Има и картинка с бушоните ама не е много ясна. Ще пробвам да я изясня по-късно (с нова де) и ще опиша стойностите какви са... :)

Последна промяна от turbogti на Нед 20 авг 2006 11:33, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paro_k » Пон 14 авг 2006 22:16


Само така, маняци! :D
И при мен има проблеми с бушоните. Изглежда, пластините са омекнали и не притискат достатъчно за добър контакт - бушонът загрява, омеква му основата, става по-къс и туку нещо се загуби :cry:
За сега и аз не съм измислил лек.


Manta2005
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот Manta2005 » Вто 15 авг 2006 10:15


paro_k написа:Само така, маняци! :D
И при мен има проблеми с бушоните. Изглежда, пластините са омекнали и не притискат достатъчно за добър контакт - бушонът загрява, омеква му основата, става по-къс и туку нещо се загуби :cry:
За сега и аз не съм измислил лек.


ами слагаш български керамични не китайски пласмасови :)


Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот turbogti » Вто 15 авг 2006 14:20


И при мен чат-пат се загубва по някой ток...
Аз, че търсих керамични търсих ама не намерих... Пък и те пак ще греят, ако си има дерт. За това си мисля да взема да калайдисам с пАялника гнездата, че да стане по-добър контакт... :idea: :wink:


Потребителски аватар
Banan
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Banan » Пет 18 авг 2006 0:28


Малко тъп въпрос ама това "автоматик" за автоматични скорости ли става дума? Щото ми е чудно за такъв набор '79. Аз все си мислех, че колите 87-89 са бая стари вече, а хората и 79 тепърва купували... В Куба разправят, че масово били от 50-те години колите.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 131 госта