Здравейте,
Първо, от препоръка за търсачката няма нужда, защото рових доста, но не намерих основното.
Проблемът е от тази сутрин. Според стрелката на таблото колата беше само леко загряла, дори след 15км градско каране.
Едва ли е термостат, защото дори и на място не можа да се вдигне много, а перката си се включва.
Парно има яко.
Оборотите си паднаха както си трябва след изключването на автоматичния смукач.
Показанието не е чиста нула, а все пак мърда леко...
Как да си изолирам проблема и къде да си намеря датчика който е отговорен за показанието на таблото?
Мерси предварително.
Проблем с отчитането на температурата на водата Г2 EZ
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- kotse_botse
- Спортист - антипияница
- Мнения: 2123
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kotse_botse написа:И все пак не бъди сигурен, че не е термостат. Аз имах такъв проблем - температурата (особено на дълъг път) беше под 90 градуса и като смених термостата вече загрява бързо и държи 90 градуса. Иначе и аз си имах парно, а и перката си включваше в случаите когато все пак стигнеше над 90 градуса.
Стрелката ми едва стига бялата зона която е в началото на скалата!
Ако съм на място и перката не работи - термостатът няма никакво участие.
За 90 градуса не можем изобщо да говорим.
Последна промяна от feb на Сря 09 авг 2006 13:21, променено общо 1 път.
feb написа:vit_autosofia написа:горния маркуч на водния радиатор от към мотора има един фланец на главата там го търси некъде датчика
Там имам два.
Как да разбера кой кой е и има ли начин да го изтествам?
Haynes manual досега четох, ама не бих казал че намерих каквото ми трябва...
Не знам просто кой сензор е...
Pichaga написа:при мен бяха черен и син...както е загряла леко колата вадиш единия и гледаш стрелката трябва да падне на 0 като го уцелиш, а иначе дпругия те и за прегряване /оная лампа дето мига бясно при стреката за темпа/ говоря за 1,3, ама мисля че и при теб е така
Намерих и 3-ти отдолу.
Той е!
Текъл е, а и като му окъся куплунга стрелката заминава нагоре.

turbogti написа:Сменяй го бързо и казвай какво става, дали си се справил с проблемацията!
Сега пък няма никъде около мен.
Нито Нелас, нито Д&Н, никъде наоколо в Младост...

Има в Хеед'91, ама трябва да ходя там със стария, за да видим модела и цвета, а дотогава ще ми изтече антифриза, пък и докато стигна дотам вече температурата ще е достатъчно прилична за да не може да се пипа с ръчички.

Простотия...
Има ли как да се види каталожния номер?
А, да. В Юнитрейд бил 41 лева!

Пичове!
Pichaga написа:при мен бяха черен и син...както е загряла леко колата вадиш единия и гледаш стрелката трябва да падне на 0 като го уцелиш, а иначе дпругия те и за прегряване /оная лампа дето мига бясно при стреката за темпа/ говоря за 1,3, ама мисля че и при теб е така
Значи при мен са черен, сив и кафяв.
Черния дава ядове.
Кило и половина омове е на леко загряла кола.
Дано не съм изгорил нещо друго, докато окъсявах куплунзите на всичките...
А лампата дето трябва да мига е изнесена, а не ми е при стрелката.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
feb написа:Трябва ли да обезвъздушавам после?
Много цифра.. нещо да не те търкалят.. я провери на няколко места.. явно този е някакъв оригинален.. заместители няма ли..
Номер който ми каза Ваското 1:
на студена кола:
Отвиваш капачката на разш. казанче да избяга налягане ако има и после я завиваш
отвиваш болтовете на разш. казанче, и го сваляш /напъхваш/ нейде на ниско.. в коша.. изчакваш 1-2 мин. да се понапълни..
Приготвяш новият датчик, /задължително си вземи и нов о пръстен - 50 ст./ заедно с о-пръстена/
вадиш скобата, врътваш старият датчик вадиш, бързо слагаш новият и си готов

я изтече 1/2 лтр я не...
няма обезвъздушаване...
wili98 написа:Много цифра.. нещо да не те търкалят.. я провери на няколко места.. явно този е някакъв оригинален.. заместители няма ли..
Цени от 12 до 41 лева.
Всякакви видове: италиански, люксембургски и т.н.
Писна ми от простотии.
Навсякъде искат да им сваля стария за да го видят.
Нямам такова намерение първо, зашото не ми се губи антифриз и второ, защото не съм сигурен че е оригиналния, а нямам желание да слагам някой който не е за там.
Няма ли мамка му каталожни данни!?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: markoni0770, Пешо123 и 53 госта