Проблем с отчитането на температурата на водата Г2 EZ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с отчитането на температурата на водата Г2 EZ

Мнениеот feb » Сря 09 авг 2006 8:16


Здравейте,

Първо, от препоръка за търсачката няма нужда, защото рових доста, но не намерих основното.
Проблемът е от тази сутрин. Според стрелката на таблото колата беше само леко загряла, дори след 15км градско каране.
Едва ли е термостат, защото дори и на място не можа да се вдигне много, а перката си се включва.
Парно има яко.
Оборотите си паднаха както си трябва след изключването на автоматичния смукач.
Показанието не е чиста нула, а все пак мърда леко...
Как да си изолирам проблема и къде да си намеря датчика който е отговорен за показанието на таблото?
Мерси предварително.




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 09 авг 2006 8:31


горния маркуч на водния радиатор от към мотора има един фланец на главата там го търси некъде датчика :wink:


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Сря 09 авг 2006 8:33


vit_autosofia написа:горния маркуч на водния радиатор от към мотора има един фланец на главата там го търси некъде датчика :wink:

Там имам два. :)
Как да разбера кой кой е и има ли начин да го изтествам?


Потребителски аватар
kotse_botse
Спортист - антипияница
Мнения: 2123
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kotse_botse » Сря 09 авг 2006 8:37


И все пак не бъди сигурен, че не е термостат. Аз имах такъв проблем - температурата (особено на дълъг път) беше под 90 градуса и като смених термостата вече загрява бързо и държи 90 градуса. Иначе и аз си имах парно, а и перката си включваше в случаите когато все пак стигнеше над 90 градуса.


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Сря 09 авг 2006 8:40


kotse_botse написа:И все пак не бъди сигурен, че не е термостат. Аз имах такъв проблем - температурата (особено на дълъг път) беше под 90 градуса и като смених термостата вече загрява бързо и държи 90 градуса. Иначе и аз си имах парно, а и перката си включваше в случаите когато все пак стигнеше над 90 градуса.


Стрелката ми едва стига бялата зона която е в началото на скалата!
Ако съм на място и перката не работи - термостатът няма никакво участие.
За 90 градуса не можем изобщо да говорим.

Последна промяна от feb на Сря 09 авг 2006 13:21, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Сря 09 авг 2006 13:19


feb написа:
vit_autosofia написа:горния маркуч на водния радиатор от към мотора има един фланец на главата там го търси некъде датчика :wink:

Там имам два. :)
Как да разбера кой кой е и има ли начин да го изтествам?


Haynes manual досега четох, ама не бих казал че намерих каквото ми трябва...
Не знам просто кой сензор е...


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 09 авг 2006 13:34


при мен бяха черен и син...както е загряла леко колата вадиш единия и гледаш стрелката трябва да падне на 0 като го уцелиш, а иначе дпругия те и за прегряване /оная лампа дето мига бясно при стреката за темпа/ говоря за 1,3, ама мисля че и при теб е така


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Сря 09 авг 2006 13:56


Pichaga написа:при мен бяха черен и син...както е загряла леко колата вадиш единия и гледаш стрелката трябва да падне на 0 като го уцелиш, а иначе дпругия те и за прегряване /оная лампа дето мига бясно при стреката за темпа/ говоря за 1,3, ама мисля че и при теб е така

Намерих и 3-ти отдолу.
Той е!
Текъл е, а и като му окъся куплунга стрелката заминава нагоре. :)


Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот turbogti » Сря 09 авг 2006 14:25


Сменяй го бързо и казвай какво става, дали си се справил с проблемацията! :wink:


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Сря 09 авг 2006 14:33


turbogti написа:Сменяй го бързо и казвай какво става, дали си се справил с проблемацията! :wink:

Сега пък няма никъде около мен.
Нито Нелас, нито Д&Н, никъде наоколо в Младост... :(
Има в Хеед'91, ама трябва да ходя там със стария, за да видим модела и цвета, а дотогава ще ми изтече антифриза, пък и докато стигна дотам вече температурата ще е достатъчно прилична за да не може да се пипа с ръчички. :)
Простотия...
Има ли как да се види каталожния номер?
А, да. В Юнитрейд бил 41 лева! :)
Пичове!


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Сря 09 авг 2006 15:00


Pichaga написа:при мен бяха черен и син...както е загряла леко колата вадиш единия и гледаш стрелката трябва да падне на 0 като го уцелиш, а иначе дпругия те и за прегряване /оная лампа дето мига бясно при стреката за темпа/ говоря за 1,3, ама мисля че и при теб е така

Значи при мен са черен, сив и кафяв.
Черния дава ядове.
Кило и половина омове е на леко загряла кола.
Дано не съм изгорил нещо друго, докато окъсявах куплунзите на всичките...
А лампата дето трябва да мига е изнесена, а не ми е при стрелката.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 09 авг 2006 22:19


имаш ауто+ в младост..!


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Сря 09 авг 2006 22:25


wili98 написа:имаш ауто+ в младост..!

Да, издирих ги и тях - 38 кинта.
Твърдят че е оригинален, обаче ако ще взимам такъв, ще го направя от Юнито.
Там е 41.
Трябва ли да обезвъздушавам после?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 09 авг 2006 22:29


feb написа:Трябва ли да обезвъздушавам после?

Много цифра.. нещо да не те търкалят.. я провери на няколко места.. явно този е някакъв оригинален.. заместители няма ли..

Номер който ми каза Ваското 1:
на студена кола:
Отвиваш капачката на разш. казанче да избяга налягане ако има и после я завиваш
отвиваш болтовете на разш. казанче, и го сваляш /напъхваш/ нейде на ниско.. в коша.. изчакваш 1-2 мин. да се понапълни..
Приготвяш новият датчик, /задължително си вземи и нов о пръстен - 50 ст./ заедно с о-пръстена/
вадиш скобата, врътваш старият датчик вадиш, бързо слагаш новият и си готов ;)
я изтече 1/2 лтр я не...
няма обезвъздушаване...


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Сря 09 авг 2006 22:38


wili98 написа:Много цифра.. нещо да не те търкалят.. я провери на няколко места.. явно този е някакъв оригинален.. заместители няма ли..

Цени от 12 до 41 лева.
Всякакви видове: италиански, люксембургски и т.н.
Писна ми от простотии.
Навсякъде искат да им сваля стария за да го видят.
Нямам такова намерение първо, зашото не ми се губи антифриз и второ, защото не съм сигурен че е оригиналния, а нямам желание да слагам някой който не е за там.
Няма ли мамка му каталожни данни!?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: markoni0770, Пешо123 и 53 госта