4Х4 турбо

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 4Х4 турбо

Мнениеот niikoo_1 » Съб 09 апр 2011 12:47


sk. написа:Да, след 100 предното го застига, като спрял :mrgreen:

То е ясно, че разликата в старта е огромна, но докато по Европа дават 9-ки на FWD, ние тука даваме 13-ки. Проблема не е, че се въртят само едните гуми :lol: .
А за 4х4 конкуренцията ще е убийствена и за да направиш бърза кола, която да не пада от всеки, ще ти трябва ебати цифрата пари.. :? .
Я виж на предно, 3-4 хил лв. + едни хубави гуми и майсторлък и :banana :banana :banana


Ами повечето хора си правят колите за да си ги карат цивилно без амбиции да се пускат по драгове и да са конкурентни там.
А предимството на двойното задвижване се усеща дори и при ежедневно шофиране, може да дадеш газ на 1-ва на 2-та и колата почва да ускорява без да се окопаваш.
Може да дадеш газ примерно по Обиколна в Овча купел и колата няма да почне да подскача от неравностите и волана да ти счупи ръцете от дърпане.
Да не говорим, че може да си правиш ташак и със доста силни заводски коли по светофарите, което също не е за пренебрегване.

За мокро, малко пепел, завойчета и т.н. няма нужда да споменавам, лъзгането зимата като навали сняг също е несравнимо удоволствие. :lol:

А за 9-тките те се дават от коли с изрязани предници и с драг сликове на писти с лепило, a сам се сещаш, че тези возила не стават за движение по републиканската пътна мрежа, дори и до супермаркета неможе да отидеш с такъв скрапер.
А пък ако решиш да им сложиш нормални човешки гуми с които няма да се отрепеш както със сликовете автоматично отиват в 13те секунди колкото и да да са силни.





Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта