Годишни разходи за бензин: 6840 лв.
Спестявате на година: 2553лв (37% от разхода за бензин) след приспадане на всички разходи по АГУ, вкл. амортизация
АГУ ще се изплати след около 1 месеца
Нека ми е зле...
На какво да се кара вече Газ или Бензин?
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: На какво да се кара вече Газ или Бензин?
lion_heart002 написа:Годишни разходи за бензин: 6840 лв.
Спестявате на година: 2553лв (37% от разхода за бензин) след приспадане на всички разходи по АГУ, вкл. амортизация
АГУ ще се изплати след около 1 месеца
Нека ми е зле...




-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: харманли
Re: На какво да се кара вече Газ или Бензин?
аз бях далеч от мисълта за газова уредба,но да ви кажа честната,много тънка работа при сегашната цена на газта и бензина,разхода в града в студа беше 11 газ,и към 9,5-11 бензин,11литра по 1,20-13лв,10 литра бензин по 2,45 

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: На какво да се кара вече Газ или Бензин?
muns61 написа:joker написа:
Бензиновата помпа е изгоряла защото караш на газ!
..........................................................
Жокер, пишеш глупости!
Ако помпата е спряна на газ, кое я скапва?
Ако не е спряна, знаеш ли колко е дебита за час и колко се гори в мотора?
Ако е спряна, кое я амортизира?
Някой от ваз виждал ли е смолистите отлагания от бензина в СЪД ПЪЛЕН С БЕНЗИН?По тая логика в 5000 - тонните резервоари ще има поне педя такива гнусотии. Някой от ваз виждал ли е такъв резервоар празен?
Твърдиш,че пиша глупости,а сам потвърждаваш това което аз пиша!Т,н, "смолисти отлагания" или тежки фракции са много повече в резрвоара на кола карана предимно на газ.Те имат мощен корозиращ ефект върху неметалните елементи на помпата,който се засилва особено при спряна помпа защото те се утаяват около нея,а не се размесват от постоянната циркулация...Затова и бензинът трябва постоянно да се опреснява и помпата е по-добре да не се спира...Разбира се това допълнително вдига разходите за газово каране,но незначително!...И още нещо!!!!Карам на газ от 1989 г....както и да ги броиш това са си 22 г....И не мисля,че не съм понаучил нещо за тези години,че да говоря глупости.....
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: На какво да се кара вече Газ или Бензин?
газ се слага на кола която се кара! на такава дето я вадиш 2-3 пъти в седмицата за пазаруване... не става. Така например аз правя около 10-12хил на година и съм сметнал за себе си ,че не си струва, при положение че имах инжекцион за 2300лв.
И да има коли, особено по-новите и особено японските дето газта за 20-30 000км може да им скапе моторите(главите)
И да има коли, особено по-новите и особено японските дето газта за 20-30 000км може да им скапе моторите(главите)
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: На какво да се кара вече Газ или Бензин?

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: На какво да се кара вече Газ или Бензин?
Дааааа..каквото и да си говорим производителите на автомобили правят така,че новите коли да не могат да бъдат преправяни на газ ако не са с фабрична газова уредба....
Тъжно,но факт!
Тъжно,но факт!
- fantomasss
- Мнения: 317
- Регистриран на: Съб 21 мар 2009 20:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: На какво да се кара вече Газ или Бензин?
joker написа:Дааааа..каквото и да си говорим производителите на автомобили правят така,че новите коли да не могат да бъдат преправяни на газ ако не са с фабрична газова уредба....
Тъжно,но факт!
Ние па сме се скъсали да караме нови коли на газ...

Май ще яхаме колелетата, че харчат по две кебапчета на ден...

- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: На какво да се кара вече Газ или Бензин?
Не съвсем докторе. Проблема е при някои джапански колички (Хонда) и се изразява в това, че клапаните им са прекалено тънички, и се получава локално прегряване на газ. Зебинът както всичи знаем отделя повече топлина от газта при равни други условя, но поради по-бавното изгаряне на газта се получавало това прегряване и прегаряне на клапаните при някои джапанци. Това го четох в други форуми...
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: На какво да се кара вече Газ или Бензин?
KingoftheROAD написа:Не съвсем докторе. Проблема е при някои джапански колички (Хонда) и се изразява в това, че клапаните им са прекалено тънички, и се получава локално прегряване на газ. Зебинът както всичи знаем отделя повече топлина от газта при равни други условя, но поради по-бавното изгаряне на газта се получавало това прегряване и прегаряне на клапаните при някои джапанци. Това го четох в други форуми...
За японските коли не съм го казал аз!!!

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: На какво да се кара вече Газ или Бензин?
проблема, колега, със стария бензин се дължи на това че просто изветрява. Колата си има вентилация на резарвоара и бензиновите пари се изгарят... Ако го държиш в една херметически запечатана туба, няма никакъв проблем.
Накрая остава нещо много странно с мирис на кореселин, не гори, в смисъл че колата работи много зле и е страшно активно към пластмаса и гума. Отвън гледаш маркуча като нов, а отвътре е ужас, буквално е разяден, стряскаща гледка е. Това което виждаш в резервоара от стар бензин са останки от гума и пластмаса, не от бензин.
Колата дори с газ, пак се кара на бензин, винаги съм палел и докато постопли- на бензин. На месец по 10-на литра си ги изгарях. Отделно си я покарвам и по време на път често и никога не е имало проблем с горивната система. Само на 1.8 моно имам над 100 000км на газ, не е кой знае колко но не е и малко.
Инак едно моно, дето е перфектната кола за газификация (проста и безпроблемна)
да се кара на бензин е малко грехота
Накрая остава нещо много странно с мирис на кореселин, не гори, в смисъл че колата работи много зле и е страшно активно към пластмаса и гума. Отвън гледаш маркуча като нов, а отвътре е ужас, буквално е разяден, стряскаща гледка е. Това което виждаш в резервоара от стар бензин са останки от гума и пластмаса, не от бензин.
Колата дори с газ, пак се кара на бензин, винаги съм палел и докато постопли- на бензин. На месец по 10-на литра си ги изгарях. Отделно си я покарвам и по време на път често и никога не е имало проблем с горивната система. Само на 1.8 моно имам над 100 000км на газ, не е кой знае колко но не е и малко.
Инак едно моно, дето е перфектната кола за газификация (проста и безпроблемна)

- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: На какво да се кара вече Газ или Бензин?
Това за зебина е така, поради това че вместо оловния тетраетил, сега му се добавят толуол и разни органични киселини, за да се докара октановото число. Някои коли имат система с активен въглен, а други по-стари прости изпускат парите на зебина в атмосферата. И накрая ако се кара само на газ и не се долива често пресен зебин, се получава описаното от колегата...
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: На какво да се кара вече Газ или Бензин?
pe6kata написа:проблема, колега, със стария бензин се дължи на това че просто изветрява. Колата си има вентилация на резарвоара и бензиновите пари се изгарят... Ако го държиш в една херметически запечатана туба, няма никакъв проблем.
Накрая остава нещо много странно с мирис на кореселин, не гори, в смисъл че колата работи много зле и е страшно активно към пластмаса и гума. Отвън гледаш маркуча като нов, а отвътре е ужас, буквално е разяден, стряскаща гледка е. Това което виждаш в резервоара от стар бензин са останки от гума и пластмаса, не от бензин.
Колата дори с газ, пак се кара на бензин, винаги съм палел и докато постопли- на бензин. На месец по 10-на литра си ги изгарях. Отделно си я покарвам и по време на път често и никога не е имало проблем с горивната система. Само на 1.8 моно имам над 100 000км на газ, не е кой знае колко но не е и малко.
Инак едно моно, дето е перфектната кола за газификация (проста и безпроблемна)да се кара на бензин е малко грехота



- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: На какво да се кара вече Газ или Бензин?
joker написа:muns61 написа:joker написа:
Бензиновата помпа е изгоряла защото караш на газ!
..........................................................
Жокер, пишеш глупости!
Ако помпата е спряна на газ, кое я скапва?
Ако не е спряна, знаеш ли колко е дебита за час и колко се гори в мотора?
Ако е спряна, кое я амортизира?
Някой от ваз виждал ли е смолистите отлагания от бензина в СЪД ПЪЛЕН С БЕНЗИН?По тая логика в 5000 - тонните резервоари ще има поне педя такива гнусотии. Някой от ваз виждал ли е такъв резервоар празен?
Твърдиш,че пиша глупости,а сам потвърждаваш това което аз пиша!Т,н, "смолисти отлагания" или тежки фракции са много повече в резрвоара на кола карана предимно на газ.Те имат мощен корозиращ ефект върху неметалните елементи на помпата,който се засилва особено при спряна помпа защото те се утаяват около нея,а не се размесват от постоянната циркулация...Затова и бензинът трябва постоянно да се опреснява и помпата е по-добре да не се спира...Разбира се това допълнително вдига разходите за газово каране,но незначително!...И още нещо!!!!Карам на газ от 1989 г....както и да ги броиш това са си 22 г....И не мисля,че не съм понаучил нещо за тези години,че да говоря глупости.....
...............................................
Аз пак питам, виждал ли си смолистите?
Ако ще мерим, на газ карам от по - отдавна. Помниш ли данъка за газовите? Уредбата се сваляше, за да минеш на преглед.
Първата кола на газ в семейството е от 1974г. Помниш ли боновете за бензин? С мотори се занимавам от 6 - ти клас, все съм понаучил нещо. Работил съм 2 десетилетия в завод, дето се правеха горива и масла, все нещо ми е ясно.
Дали ще сменяте бензина в резервоара, или не, ефекта върху карантиите е еднакъв. Лошото е, ако заредите бенз с много разтворители и преседи дълго. Той скапва маркучите.
Помпата се скапва от механично износване. И се скапва колектор и четки. А това зависи от механичната чистота на горивото и цедката на помпата. Чудя се дали някой производител не предлага помпа с безчетков мотор, щом на внтилатори за парно има такива.
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: На какво да се кара вече Газ или Бензин?
на повечето колеги пишещи тука колите са м/у 500 и 2500лв., хубаво е малко научна гледна точка ама прекалявате...тея коли са преживяли какво ли не надали бг бензина ще ги уплаши 

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта