Запекла ми е дюзата на моноинжекцията. След 5000 км на газ от които само десетина на бензин, когато обърна на бензин при рязко натоварване колата придърпва. (Помпата си върти непрекъснато)На газ нямам проблеми.На стенда казаха че всичко е наред, само дюзата трябвало да се почисти във вана с ултразвук!?!?.Явно трябва да се кара повече на бензин!?
Има ли други решения?
Ако покарам на бензин няма ли да се отпуши.Ако не я сваля за почистване може ли да запече напълно?
запече моноинжекцията
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
запече моноинжекцията
Последна промяна от K22 на Сря 09 авг 2006 13:04, променено общо 1 път.
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: запече моноинжекцията
kaloyan22 написа:Има ли други решения?
Нова дюза

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Амииии... май няма... И за почистването на дюзата и за незапушването й в последствие това май е правилния начин...
Иначе има и неправилен за почистването... с разни добавки, правени уж точно за тази цел, но не съм убеден, че ще ти свършат добра работа... Слагал съм на предната ми кола, Голф2 Дизел подобни гадости, реших, че нищо не става и отворих дюзите... бях прав... нищо не е станало! Едвам успях да изкарам иглите, че да почна да ги чистя на 3-те, четвъртата я счупих от напъване... И накрая взех, че си купих нови дюзи, де, но явно с мармалада, който продават за чистене нищо н става...
Хаха.. Скубата ме е изпреварил!
Иначе има и неправилен за почистването... с разни добавки, правени уж точно за тази цел, но не съм убеден, че ще ти свършат добра работа... Слагал съм на предната ми кола, Голф2 Дизел подобни гадости, реших, че нищо не става и отворих дюзите... бях прав... нищо не е станало! Едвам успях да изкарам иглите, че да почна да ги чистя на 3-те, четвъртата я счупих от напъване... И накрая взех, че си купих нови дюзи, де, но явно с мармалада, който продават за чистене нищо н става...
Хаха.. Скубата ме е изпреварил!

Последна промяна от radotom на Сря 09 авг 2006 13:07, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Не е легенда.
Помпата претака през инжекторния блок литри бензин постоянно. Това си е сериозно охлаждане. Всъщност конструкцията съвсем умишлено е направена така че бензина да минава първо през инжектора и после през регулатора точно за да се гарантира постоянен голям поток на гориво и през двата уреда.

-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
аз вчера реших да се поразходя до самоков на бензин но на половината път почна да ми придърпва и да сеца яко,стигнах до самоков на газ,дюлзата знам че си ми работи(смеянл съм я 2 пъти заради това)при мен проблема беше от тпс-а,отворих го и го почистих,имаше някаква смазка която и нея махнах,после поизправих пластинките на остта на дроселовата клапа,сложих много малко масло(нямах друга смазка) на тпс-а и го затворих,от там на обратно на бензин и нямаше проблеми
и при мен помпата не работи докато е на газ,и компютърът съм си го направил когато излюча контакта и дой да се изключва(да трие ако има грешки)
и при мен помпата не работи докато е на газ,и компютърът съм си го направил когато излюча контакта и дой да се изключва(да трие ако има грешки)
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
от компютърът трябва да има един дебел постоянен плюс (при мен отива на силовия бушон до акомулатора,ама и колата е ТИПО),режеш го него и му слагаш реле,което го връзваш към контакта,т.е. като дадеш на контакт включва релето и компютърът,иначе е изключен(когато не е на контакт-все едно си махнал клемите)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 55 госта