запече моноинжекцията

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

запече моноинжекцията

Мнениеот K22 » Сря 09 авг 2006 12:43


Запекла ми е дюзата на моноинжекцията. След 5000 км на газ от които само десетина на бензин, когато обърна на бензин при рязко натоварване колата придърпва. (Помпата си върти непрекъснато)На газ нямам проблеми.На стенда казаха че всичко е наред, само дюзата трябвало да се почисти във вана с ултразвук!?!?.Явно трябва да се кара повече на бензин!?
Има ли други решения?
Ако покарам на бензин няма ли да се отпуши.Ако не я сваля за почистване може ли да запече напълно?

Последна промяна от K22 на Сря 09 авг 2006 13:04, променено общо 1 път.




psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 09 авг 2006 12:59


Ами трябва си да се кара на бензин. :-) Особено ако ти е спряна помпата докато си на газ.


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: запече моноинжекцията

Мнениеот scuba » Сря 09 авг 2006 13:00


kaloyan22 написа:Има ли други решения?


Нова дюза :-) от Нагазина


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 09 авг 2006 13:05


Амииии... май няма... И за почистването на дюзата и за незапушването й в последствие това май е правилния начин...
Иначе има и неправилен за почистването... с разни добавки, правени уж точно за тази цел, но не съм убеден, че ще ти свършат добра работа... Слагал съм на предната ми кола, Голф2 Дизел подобни гадости, реших, че нищо не става и отворих дюзите... бях прав... нищо не е станало! Едвам успях да изкарам иглите, че да почна да ги чистя на 3-те, четвъртата я счупих от напъване... И накрая взех, че си купих нови дюзи, де, но явно с мармалада, който продават за чистене нищо н става...


Хаха.. Скубата ме е изпреварил! :)

Последна промяна от radotom на Сря 09 авг 2006 13:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Сря 09 авг 2006 13:06


Кажи дали ти е спряна помпата когато си на газ !


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Сря 09 авг 2006 16:04


Ако питате мен това, дали му е спряна помпата или не няма отношение към темата. Въпроса е, дали я пали на бензин или е карал досега само на газ. Ако е второто - кофти. И с карбуратор да си, ако караш само на газ пак ще се запече. Майката му е да се покарва поне по 1 км дневно на бенц. :wink:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 09 авг 2006 16:43


При моното конструкцията е такава че докато работи помпата през дюзата и през регулаторчето на налягане посточнно циркулира бензин, който освен че промива, но и охлажда и двете неща. Оттам риска от запичане намалява.


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Сря 09 авг 2006 19:11


psstv18rp написа:При моното конструкцията е такава че докато работи помпата през дюзата и през регулаторчето на налягане посточнно циркулира бензин, който освен че промива, но и охлажда и двете неща. Оттам риска от запичане намалява.


Охлажда? Глупости, това са градски легенди. :wink:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 10 авг 2006 10:08


Не е легенда. :-) Помпата претака през инжекторния блок литри бензин постоянно. Това си е сериозно охлаждане. Всъщност конструкцията съвсем умишлено е направена така че бензина да минава първо през инжектора и после през регулатора точно за да се гарантира постоянен голям поток на гориво и през двата уреда.


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Мнениеот drago_tr » Чет 10 авг 2006 10:56


Имам Passata от 2 години , карам на газ от 2 години, минал съм 30 000 км. винаги паля на бензин, ......проблеми...... нямам 8)


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Чет 10 авг 2006 11:03


И при мен помпата не работи до като съм на газ, НО винаги паля на бенз, понякога когато съм на кеф оставям колата да поработи повече на това ценно и скъпо гориво.Зимата задължително двигателя си поработва 3-4 минути на бензинец при студен двигател.


pugsy
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pugsy » Чет 10 авг 2006 11:24


аз вчера реших да се поразходя до самоков на бензин но на половината път почна да ми придърпва и да сеца яко,стигнах до самоков на газ,дюлзата знам че си ми работи(смеянл съм я 2 пъти заради това)при мен проблема беше от тпс-а,отворих го и го почистих,имаше някаква смазка която и нея махнах,после поизправих пластинките на остта на дроселовата клапа,сложих много малко масло(нямах друга смазка) на тпс-а и го затворих,от там на обратно на бензин и нямаше проблеми

и при мен помпата не работи докато е на газ,и компютърът съм си го направил когато излюча контакта и дой да се изключва(да трие ако има грешки)


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Мнениеот drago_tr » Чет 10 авг 2006 11:49


Как си го аправил това с компютъра,защото на мен ми сложиха имодулатор(мисля че така се казваше)но файда голяма няма.Пак си трупа грешки.Държи високи обороти на бензин дори когато е загряла,и трябва да дръпна клеймата от акомулатора.


pugsy
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pugsy » Чет 10 авг 2006 11:58


от компютърът трябва да има един дебел постоянен плюс (при мен отива на силовия бушон до акомулатора,ама и колата е ТИПО),режеш го него и му слагаш реле,което го връзваш към контакта,т.е. като дадеш на контакт включва релето и компютърът,иначе е изключен(когато не е на контакт-все едно си махнал клемите)


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Мнениеот drago_tr » Чет 10 авг 2006 12:05


Ще трябва да видя как е на Passata т.е. кабелите. Даде ми много ценна идея. БЛАГОДАРЯ.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 55 госта