Мнение за: BOSCH Филтри за купе с активен въглен?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Сря 09 авг 2006 22:48


Rumen написа:Аз пък на моята като сменях филтъра за въздуха във купето му праснах и филтър от активен вънглен за абсорбатор. "Чаршаф" 40х60cm. е малко над 2.50 в Технополис/Техномаркет и от него излизат за "опаковане" на два филтъра. Слагам по две парчета отгоре и отдолу и ги хващам с тиксо за въздушния филтър. Мисля, че ефекта е същия. Е, поне при мен не мирише (неважи когато попаднеш в близост до ауспуховата система на Икарус, но не мисля че и Bosch би се справил с това). Между другото по този начин се повишава и експлотационния период на въздушния филтър - просто изхвърляте двете парчета които сте изрязари от филтъра за абсорбатор. Разбира се в един момент и въздушния филтър ще се замърси, но по мои наблюдения печелите поне една смяна.
...и КЦМ-то си го бива! :bowdown Направо "върти гуми"върху тези филтри! mhihi




Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Чет 10 авг 2006 8:26


Говори ми, служил съм в Крумово... До сега залагах на редовна смяна и евтин филтър /12-15 лв./. Не знам дали си заслужава при разлика в цената 4 пъти между такъв филтър и Бош. Замислям се дори дали да не пробвам с "чаршав" за абсорбатор с активен въглен. Пазя 1 стар филтър, ще го изтърбуша и после - номера на колегата - нов "чаршав" от двете страни с тиксо. Може и вътре да надипля - само да не стане мн. "активен" и да не пропуска достатъчно. :lol:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 10 авг 2006 8:33


Не ви ли прави впечатление ,че филтъра е нагънат по цялата дължина за да има по голяма площ. Ако сложиш просто парче филтърна хартия със сигурност ще намалите дебита на въздуха и ще се увеличи натоварването на моторчето, което смуче въздух. При чист филтър сега в движение се усеща влизане на въздух в купето дори и при изключен вентилатор, а преди нямаше грам полъх.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 10 авг 2006 9:16


L&R написа:Не ви ли прави впечатление ,че филтъра е нагънат по цялата дължина за да има по голяма площ. Ако сложиш просто парче филтърна хартия със сигурност ще намалите дебита на въздуха и ще се увеличи натоварването на моторчето, което смуче въздух. При чист филтър сега в движение се усеща влизане на въздух в купето дори и при изключен вентилатор, а преди нямаше грам полъх.
Фабрично нямам филтър за купе-със сигурност е за предпочитане пред филтърната вата,която ползвам в момента!Лятото сменям на месец и половина и няма проблем с дебита на свеж въздух в купето/слагам един пласт с размер 21х18 и капвам две три капки от течен ароматизатор :wink: /От ноември до края на март не слагам-заради по-доброто обдухване на стъклата.сигурно си имал предвид филтърна вата,не филтърна хартия! :wink:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 121 госта