Значи да обясня как е при vw passat направих чистачките да са право на горе защото ако са в легнало положение на мога да сваля една тапа която е нужно да се свали за да отвия едно болче от долу.След това под чистачките където се намира ECU-то свалих капака който го предпазва от вода и извадих компа на страни и отчно зад него има 5 букси като на всяка букса почти всеки кабел е 2 цвята примерно бял със синя лента и т.н И извадих ги всичките букси и започнах рязането:
от жълтата букса червено-бял и черно-жълт се връзват на късо заедно с червено-сив от светло кафявата букса. тези кабели се връзват на едно и от тях се изкарва само един кабел и се вкарва вътре в купето.
после от черната букса червено-жълтия кабел го се вкарва вътре пак в купето- това е сет.
то жълтата букса синия кабел към горното ключе- това е резюме.
кабела който го върза накъсо към другите 3 е + при контакт. съответно като го подаваш към ключеттат превклюцваш функциите
От цялата история има 3 кабели при мен бяха
червен-сбора от 3-те който са в 1
бял-сет
сив-резюме
И се взима прекъсвач който е на принципа на сигнал само да дава както е звънеца на къщата.От едната страна се връзва този който е сбор от 3-те а на другото му краче се връзва SET и като караш задържаш газта на едно положение натискаш копчето то се връща не е постояно натиснато и си махаш крака от педала.
А през VAG-COM се прави следното:
Select
Engine
Login - и там се пише 11463 и Do It!
Meas.Blocks-08 - и там пишете от пред 6 и GO и на 4-тата колконка трябва да пише 0.0 ако темпомата е активен! И това е

ако някой не му е ясно само да драсне и ще обясня
