POLO6N2 TDI тампони на двигателя проблема е верига в картера
Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
Абе вие с тия вериги ме вкарахте във вашия филм. Ходих да паля колата да видя какво се чува. Ем чува се някакъв стържещ шум, но той май си се чуваше и като я купих а вече ще правя 20 хил. км. Но както казах ще проверя след 5000 км. Ако имаше един такъв двигател който да е на 20-30хил.да го чуя, че да направя разлика с моя.
Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
Gelle написа:Абе вие с тия вериги ме вкарахте във вашия филм. Ходих да паля колата да видя какво се чува. Ем чува се някакъв стържещ шум, но той май си се чуваше и като я купих а вече ще правя 20 хил. км. Но както казах ще проверя след 5000 км. Ако имаше един такъв двигател който да е на 20-30хил.да го чуя, че да направя разлика с моя.
На колко км е твоята кола?
Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
BLADE8209 написа:Ще ги снимам моя стария и друг стар от пасат и ще ги кача тук
А само феродовия диск ли пасва или всичко си пасва както трябва...имам предвид веродов,притискателен и лагера?
коя година е пасата и и какъв ТД е 1.9 ли е 1.6 ли е не ги знам старите модели

Радвам се че си оправил колата вече

Малко си луд ти

Аз ги чаках много време
- aylin78
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 13 яну 2010 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
То май на толкова обороти си е нормално да се тресе този мотор,все пак е 3 цилиндара,поне аз така мисля не е балансиран като събратята си с по-многобройни цилиндри,е и да не забравяме 4е и колите който караме са минали доста път по ебропейските магистрали 

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
ping23 написа:Gelle написа:Абе вие с тия вериги ме вкарахте във вашия филм. Ходих да паля колата да видя какво се чува. Ем чува се някакъв стържещ шум, но той май си се чуваше и като я купих а вече ще правя 20 хил. км. Но както казах ще проверя след 5000 км. Ако имаше един такъв двигател който да е на 20-30хил.да го чуя, че да направя разлика с моя.
На колко км е твоята кола?
Ми сега пише 105 хиляди. Но мисля, че е връщан понеже като си махах арката над километража разбрах,че някой друг го е правил преди мен и си е оставил рацете. А на това поло до колкото разбрах е трябвало да се извади километража за да се върне.
Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
Gelle написа:ping23 написа:Gelle написа:Абе вие с тия вериги ме вкарахте във вашия филм. Ходих да паля колата да видя какво се чува. Ем чува се някакъв стържещ шум, но той май си се чуваше и като я купих а вече ще правя 20 хил. км. Но както казах ще проверя след 5000 км. Ако имаше един такъв двигател който да е на 20-30хил.да го чуя, че да направя разлика с моя.
На колко км е твоята кола?
Ми сега пише 105 хиляди. Но мисля, че е връщан понеже като си махах арката над километража разбрах,че някой друг го е правил преди мен и си е оставил рацете. А на това поло до колкото разбрах е трябвало да се извади километража за да се върне.
Съветвам те да я смениш да ти е мирна главата

- BLADE8209
- Мнения: 500
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
- Автомобил: Polo 6N2 2001
- Двигател: AMF + remap
- Местоположение: Дупница, Благоевград
Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
ping23 написа:BLADE8209 написа:Ще ги снимам моя стария и друг стар от пасат и ще ги кача тук
А само феродовия диск ли пасва или всичко си пасва както трябва...имам предвид веродов,притискателен и лагера?
коя година е пасата и и какъв ТД е 1.9 ли е 1.6 ли е не ги знам старите модели
Радвам се че си оправил колата вече
Малко си луд тиот каде ги намери толкова бързо тая верига и зубното колело?
Аз ги чаках много време
Ами пасват приискателя и феродовия диск за лагера не съм сигурен щото моя го бях сменял скоро и струваше около 30лв. А веригата присигна от Германия незнам дали е редно да споменавам фирмата но те са ми дружки и казаха че зависи кога тръгва превоз от там и аз останах очуден колко бързо дойде

aylin78 написа:То май на толкова обороти си е нормално да се тресе този мотор,все пак е 3 цилиндара,поне аз така мисля не е балансиран като събратята си с по-многобройни цилиндри,е и да не забравяме 4е и колите който караме са минали доста път по ебропейските магистрали
Ами няма как да тресе повече от 4 или 5 цилиндрови двигатели нали затова е тоя вал за да балансира двигателя, те маховиците реално са два единия по малък а другия по голям.
Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
ping23 написа:Gelle написа:ping23 написа:Gelle написа:Абе вие с тия вериги ме вкарахте във вашия филм. Ходих да паля колата да видя какво се чува. Ем чува се някакъв стържещ шум, но той май си се чуваше и като я купих а вече ще правя 20 хил. км. Но както казах ще проверя след 5000 км. Ако имаше един такъв двигател който да е на 20-30хил.да го чуя, че да направя разлика с моя.
На колко км е твоята кола?
Ми сега пише 105 хиляди. Но мисля, че е връщан понеже като си махах арката над километража разбрах,че някой друг го е правил преди мен и си е оставил рацете. А на това поло до колкото разбрах е трябвало да се извади километража за да се върне.
Съветвам те да я смениш да ти е мирна главата
Ми направо да я поръчвам от сега че после да не се мотая и докато не съм си изхарчил парите за глупости. Ами я кажете кое да сменя и от къде да го поръчам. Видях на предните снимки че има и едно зъбно колело което беше доста изпилено. Колко пари излизат всички чарколяци и трудоемка ли е смяната?
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Съб 26 ное 2005 19:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Златица
- Контакти:
Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
Здравейте колеги с тази верига и аз се вкарах в размисли и естествено възникнаха въпроси:
1.Може ли да се сменя веригата без да се сваля ангренажа?
2. Кое зъбно колело не се сменя с комплекта, който открих в техдок има само три зъбни колела, а общо са четири?
1.Може ли да се сменя веригата без да се сваля ангренажа?
2. Кое зъбно колело не се сменя с комплекта, който открих в техдок има само три зъбни колела, а общо са четири?
Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
nmikov написа:Здравейте колеги с тази верига и аз се вкарах в размисли и естествено възникнаха въпроси:
1.Може ли да се сменя веригата без да се сваля ангренажа?
2. Кое зъбно колело не се сменя с комплекта, който открих в техдок има само три зъбни колела, а общо са четири?
1. Не може
2. На коляновия вал върви си с него.
- BLADE8209
- Мнения: 500
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
- Автомобил: Polo 6N2 2001
- Двигател: AMF + remap
- Местоположение: Дупница, Благоевград
Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
Колицата в момента е перфектна не тресе съединителя е добре като за 100лв а не 250лв изтествана е вече над 500км 

- BLADE8209
- Мнения: 500
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
- Автомобил: Polo 6N2 2001
- Двигател: AMF + remap
- Местоположение: Дупница, Благоевград
Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
Ами вие какво направихте със съединителите аз намерих някакав номер на кутията 1862 265 031 SACHS А иначе разликата с с пасатовия и полото е POLO 216mm Pasat 1.9TD 215mm шлици отговарят и всичко останало. Поне от Етка излизат тези размери.
Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
Проблем
Смених веригата,обтегача и 3те зъбни колелца и всичко е зацепено както трябва!...
Вече не се чува гадното свистене от веригата (явно старата се е поразтегнала) но вибрациите в купето продължават...майстора ми каза че не е възможно да е от тампоните на двигателя...
ще чуя и 2 3 други мнения все пак.
Вие някакви идеи да имате към какво да се насоча?

Смених веригата,обтегача и 3те зъбни колелца и всичко е зацепено както трябва!...
Вече не се чува гадното свистене от веригата (явно старата се е поразтегнала) но вибрациите в купето продължават...майстора ми каза че не е възможно да е от тампоните на двигателя...
ще чуя и 2 3 други мнения все пак.
Вие някакви идеи да имате към какво да се насоча?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта