Здравейте,
темата незнам колко е за този форум, но реших да пиша тук, става въпрос за един Форд Галакси с мотор от Фолксваген 1,9 ТДИ помпа дюза. Аз съм в Германия и съседа на моите познати при които съм го продава въпросния Форд. Проблема е следния при каране на магистралата изведнъж колата забива и той забелязва силен бял пушек отзад и падане на мощността, след това не е карана и е установил по-късно липса на около 2 литра масло. Пробвахме я като доляхме липсващото масло и мотора работи нормално, антифриза е червен, не надува маркучи, няма мехури в разширителния съд, достига нормално работната температура за около 10 мин. на място. При подаване на газ на място ауспуха много силно изпушва в бяло-сиво. След около 10 мин. работа на мотора отново около 1,5 литра масло бяха изчезнали? Бихте ли ме насочили къде може да е проблема в турбината или мотора, и ако може да ме насочите колко би струвал ремонта(съвсем грубо). Иначе колата мога да я взема много изгодно.
Забравих да кажа че колата до този момент е обслужвана в сервиз има си сервизна книжка и всичко по нея е ок и е на 131 000 км.
Благодаря Ви предварително.



Много бързо губи маслото?
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Много бързо губи маслото?
maveric написа:Здравейте,
темата незнам колко е за този форум, но реших да пиша тук, става въпрос за един Форд Галакси с мотор от Фолксваген 1,9 ТДИ помпа дюза. Аз съм в Германия и съседа на моите познати при които съм го продава въпросния Форд. Проблема е следния при каране на магистралата изведнъж колата забива и той забелязва силен бял пушек отзад и падане на мощността, след това не е карана и е установил по-късно липса на около 2 литра масло. Пробвахме я като доляхме липсващото масло и мотора работи нормално, антифриза е червен, не надува маркучи, няма мехури в разширителния съд, достига нормално работната температура за около 10 мин. на място. При подаване на газ на място ауспуха много силно изпушва в бяло-сиво. След около 10 мин. работа на мотора отново около 1,5 литра масло бяха изчезнали? Бихте ли ме насочили къде може да е проблема в турбината или мотора, и ако може да ме насочите колко би струвал ремонта(съвсем грубо). Иначе колата мога да я взема много изгодно.
Забравих да кажа че колата до този момент е обслужвана в сервиз има си сервизна книжка и всичко по нея е ок и е на 131 000 км.
Благодаря Ви предварително.
Щом толкова рязко спада нивото на маслото,е много вероятно турбото да е дало фира,може да се провери,като се отвори даунпайпа.Ако е това,което мисля,там ще е сероизно омаслено...но си зависи откъде е пробила оста
,можеш да отвориш и маркуча,който излиза от алуминиевия охлюв и да гледаш за същите симптоми.Ако се окаже турбото,мисля към 400лв и нагоре те оправят за турбо втора ръка,но това е в БГ.Ще се радвамако съм ти бил полезен!

Re: Много бързо губи маслото?
Здравей,
благодаря за отговора, пак го огледахме и най-вероятно е точно турбото, има много масло в тръбата от турбото към интеркулера.
Поздрави
п.с. При смяна на турбо след това трябва ли да се правят някакви настройки с VAG COM?
благодаря за отговора, пак го огледахме и най-вероятно е точно турбото, има много масло в тръбата от турбото към интеркулера.
Поздрави
п.с. При смяна на турбо след това трябва ли да се правят някакви настройки с VAG COM?
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Много бързо губи маслото?
maveric написа:Здравей,
благодаря за отговора, пак го огледахме и най-вероятно е точно турбото, има много масло в тръбата от турбото към интеркулера.
Поздрави
п.с. При смяна на турбо след това трябва ли да се правят някакви настройки с VAG COM?
Мисля,че няма да има проблем,стига да сложиш подходящото турбо,демек като старото,но не съм много в час със тези мотори

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта