Табло Passat TDI 1995 г.

Техническа и сервизна информация за Passat
vasto
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 30 мар 2011 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Табло Passat TDI 1995 г.

Мнениеот vasto » Сря 13 апр 2011 11:37


Колеги имам VW Passat TDI 1995 г. Имам проблем със смяна на крушките на таблото. Може ли някой да даде съвет как се сваля таблото?




sklimoto
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 21:07
Автомобил: Passat 9 Elegance
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Табло Passat TDI 1995 г.

Мнениеот sklimoto » Сря 13 апр 2011 18:58


Махаш въздоховодите от ляво и средата-с тънка отверка леко от ляво и дясно.Под тях има по един винт.Като ги отвиеш дръпваш леко пластмасата и търсиш още два винта.Елементарно е няма нищо да счупиш.Самото табло е свързано с два винта от двете страни.Издърпваш го и махаш буксата от ляво се намира.Сваляш сменяш и обратно.Преди месец сменях на комшията че неговото половината не работеше.


vasto
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 30 мар 2011 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Табло Passat TDI 1995 г.

Мнениеот vasto » Чет 14 апр 2011 9:47


Благодаря! То било лесно В сервиз ми искаха 50 лв.Имах малък проблем с жилото на километражаБих дал съвет за свето диода на дългите светлини.След като го търсих цял ден по магазини и сервизи и не намерих-"по български или направих си сам" един свето диот 3v със едно съпротивление свърши перфефектна работалСега трябва да реша проблема с реостата на вентилатора затрява много на максимална скорост.Моля помогнете!


sklimoto
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 21:07
Автомобил: Passat 9 Elegance
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Табло Passat TDI 1995 г.

Мнениеот sklimoto » Чет 14 апр 2011 11:24


За жилото не ти писах защото мислех че си с електронно табло.По другия въпрос не мога да помогна.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Табло Passat TDI 1995 г.

Мнениеот zfa159 » Съб 16 апр 2011 17:32


За реостата (всъщност е просто ключ с 5 положения) има доста теми - единственото спасение за да не се скапе безвъзвратно е да сложиш релета и то не само на последната степен,ами и на останалите 3.За целта си теглиш един дебел кабел от копчето (и сега там си стига дебел,просто го пращаш до вентилатора) и си слагаш 4 релета при самия вентилатор.Там си имаш маса,ще си имаш дебел + от копчето (който си минава през заводския предпазител за вентилатора) и ще си навържеш управлението на релетата към 4-те степени на копчето.Като изпълниш това,забравяш за проблеми с копчето на вентилатора за винаги :beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта