Проблем със съединителя - Отстранен!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем със съединителя - Отстранен!!!

Мнениеот Maldini » Чет 10 авг 2006 23:09


Става въпрос за VW Golf 3 ABU мотор. Смених преди седмица пълен комплект съединител - феродов, притискателен и лагер и жило. Още първия ден след ремонта почна да вибрира яко педала на съединителя. После почна в ръзлични положения на педала при смяната на предавките да трие нещо и да издава як звук. Скоростите почнаха да се сменят доста трудно или при самата смяна стърже много яко. Имате ли идея от какво може да е. Званя на майстора оня вика е как бе сичко требе да е ОК, а на всичкото отгоре като изключа от скорост се чува некъв шум от въртящи се части/усеща се че нещо се върти и тропа/ :( Искам и да питам дали има проблем като карам така, понеже колата е свързана с работата ми и не мога да се лиша от нея поне до неделя.

Последна промяна от Maldini на Вто 22 авг 2006 21:51, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 10 авг 2006 23:21


Възможности няколко. Фалшиви дискове или лагер, счупени парчета от: феордо, пружина и т.н. и т.н. каквото се сетиш. Имал съм случай със счупена демпферна пружина парчета от която бях влезли зад диска. Но при смяната на всичко в комплект, особенно и жилото щом е сменено, не би трябвало да има никакъв проблем.


Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

По темата

Мнениеот Maldini » Чет 10 авг 2006 23:26


Еми не знам, италиански бяха частите от много познат човек ги взех уж гарантира, пак при майстора съм ходил доста пъти за сега проблеми нямаше. Само ме е страх да не зема да прееба нещо скоростната кутия с тва стържене при смяна на предавките, особено като включвам задна и първа вие яко. Докато съм в движеине и сменям 2-5 та не вие и стърже така :) Дайте читав майстор дет да не зима скъпо да зема да ида при него бахти :?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 11 авг 2006 4:14


на кой производител са дисковете?щото има и читави италиански


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 11 авг 2006 6:51


За читавите "италиянски"... GST май бяха. Взема човека комплект за Типо/Темпра. Т. нар. "малка главина". Майсторите м/у Вас ще се сетят за какво говоря /бр. шлици/. Междувременно "италиянците" сменили технологията. На притискателя слагат едни нитове /стърчат повече/ вместо скоби, както до тогава. Явно им излиза по-евтино. Без да се види е трудно да се обясни. Феродовия междувременно също са го променили така, че да пасва с новия им притискател. Само дето на човека му дават новия притискател и стария /като партида/ феродов. По номера и по каталог всичко ОТГОВАРЯ. След монтажа се оказва, че стърже метал в метал /главите на нитовете в самия си край - съвсем мъничко/ и описанието беше същото, като твоето... Разглобиха наново, видяха какво е станало и монтираха нов комплект от новата партида - всичко вече е О.К. Както се казва - честито на печелившите...

П.П. Не можете да преброите колко пъти майстора, продавача и собственика на Фиата споменаха думата "майката". При това дисковете са произведени от ЕДНА И СЪЩА фирма, ТОЧНО за този модел Фиати /според каталога/... В номерата по опаковките също нямаше никаква разлика.

Последна промяна от kokovanev на Пет 11 авг 2006 7:06, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 11 авг 2006 6:58


"INTEREX"са читави Италиански


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Пет 11 авг 2006 8:26


само като възможност твоя маистор да нее обърнал феродовия диск без да иска или без да знае


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Пет 11 авг 2006 9:04


Феродовия диск не може да се обърне-лично пробвах :wink:


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Пет 11 авг 2006 9:08


Achim Lauritzen написа:Феродовия диск не може да се обърне-лично пробвах :wink:
е аз съм виждал но това е друг въпрос а главинката с шлиците да нее по дълга от оригиналната


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 13 авг 2006 18:48


Landin написа:Значи ходих при майстора дет ми смени съединителя и вика за да стърже така само ще да е от лагер менте. Вика ми купуваш нов лагер SKF идваш плащаш си наново 80 кинта и го подменяме, а аз го питам е добре ако пак стърже кво праиме. Той вика ще търсиме проблема и сигурно ще иска нови 80 лв бахти :( Отидох при друг майстор той пак друго ми казва. Понеже стърже на полусъединител и натиснат докрай оня вика значи като си махнал старите неща маховика не си сменил и било нормално стария диск дето е лягал си е напраил легло и са щяло да стърже докато новия диск не улегне в леглата или нещо такова. Дали е възможно това или пак ме праат алтав. Абе заеби писна ми вече ще карам така ако ще става нещо да става!


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 13 авг 2006 19:58


Това за улягането малко не ми допада, но има някаква възможност.
Според мен - кофти лагер - ето затова не трябва да се правят компромиси с тези неща защото сега ако пръсне лагера ще трябва да се отвори пак и да дадеш 80 лв за работа + нов лагер. Същото е и за дисковете. За мен комплект под 200-220 лв не е читав.
До сега съм смненил поне 20-30 съединителя и за сега няма оплакване /или ако има си мълчат хората :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: /, но общо взето друго освен LUK или Zaks не съм слагал, може би с 1-2 изключения.


Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

По темата

Мнениеот Maldini » Нед 13 авг 2006 20:06


°niksi° написа:Това за улягането малко не ми допада, но има някаква възможност.
Според мен - кофти лагер - ето затова не трябва да се правят компромиси с тези неща защото сега ако пръсне лагера ще трябва да се отвори пак и да дадеш 80 лв за работа + нов лагер. Същото е и за дисковете. За мен комплект под 200-220 лв не е читав.
До сега съм смненил поне 20-30 съединителя и за сега няма оплакване /или ако има си мълчат хората :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: /, но общо взето друго освен LUK или Zaks не съм слагал, може би с 1-2 изключения.

Еми частите както вече казах са италиански, но ги взех от много познат човек. Да речем ето за кви пари ми даде нещата на доставни цени според него:
Феродов притискателен и лагер - 120 лв.
Водна помпа - 45 лв.
Хидроповдигачи - 12 лв на бройка/8 х 12 лв/ - 96 лв.
Гарнитура на капака на клапаните - 10 лв.
Човека вика сичко трябва да е ОК.
Като Питах в Ауто плюс ми казаха феродов, притискателен и лагер струват 250 лв някъде беше. И може би съм се подвел да спестя някой лев и от там да е дошло цялата беля.
Niksi според теб какво да правя, да карам ли така/ един майстор вика може и 50 000 км да напраиш така/ или да я отварят и да се види какво е и да го сменям - лагер най вероятно/???


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 13 авг 2006 20:14


Ми ако искаш мини да я чуем какво прави.
Само за протокола - хубав лагер е около 35-40 лв.
Наистина в Ауто + е толкова, а с отстъпката за клуба цената става около 200-210 лв, но частите са LUK. /хе хееее или поне така пиша на тях, това никой не знае./


Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Maldini » Нед 13 авг 2006 20:22


°niksi° написа:Ми ако искаш мини да я чуем какво прави.
Само за протокола - хубав лагер е около 35-40 лв.
Наистина в Ауто + е толкова, а с отстъпката за клуба цената става около 200-210 лв, но частите са LUK. /хе хееее или поне така пиша на тях, това никой не знае./

Пуснал съм ти съобщение да измислим нещо :)


Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблема е отстранен!

Мнениеот Maldini » Вто 22 авг 2006 21:24


Еми менте лагер :(
Здраве да е поне си научих урока!
Отидох при Ники в Герман и всичко е тип топ. Евала му стабилка е ако имате ядове търсете го. Няма да съжелявате!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта