Колеги,имам конкретен въпрос: Полото ми е моно92. Може ли да прекъсва както си иска от датчика на Хол и то най осезаемо на средни обороти. Ще съм ви благодарен ако ми отговорите
Филчев
прекъсване от Хол
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: прекъсване от Хол
Ми по-скоро не.
От хола или работи или спира тотално.
Търси проблема в бобина/кабел
От хола или работи или спира тотално.
Търси проблема в бобина/кабел
- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: прекъсване от Хол
lrlmodo написа:Ми по-скоро не.
От хола или работи или спира тотално.
Търси проблема в бобина/кабел
Ще си позволя да не се съглася с колегата.Може да ти прави номера когато си поиска.Работи и когато му е кеф започва да прекъсва и гасне.След малко въртя,паля и се моля да стигна.Доста ядове брах докато го усетя че е от него.
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: прекъсване от Хол
Ако хванеш точно момента, когато ти прекъсва да натиснеш съединителя, ако ти светнат всички лампи по таблото - той е. Но по принцип както е казал ЛРлмодо - ако е от него дори и в движение на скорост колата си гасне. Ял съм го, знам го какво е и ти го казвам същото. Според мен НЕ е той по това, което описваш 

Re: прекъсване от Хол
Може, може... И на мен ми се е случвало, и на колегата Volkov. Ту работи, ту не. Специално за Поло от този модел и концепция на мотора има голяма вероятност в него да е проблема.
- vladko1001
- Мнения: 305
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: прекъсване от Хол
на моето AAU прекъсваше гадно...има един бабешки начин да разбереш дали е от датчика на хол...продава се спрей-сгъстен въздух /от алпите явно щото струва 15лв/и шом спре камиона
веднага пръскаш/ИЗСТУДЯВАШ корпуса на топлия датчик като преди това си нанизал "сламката" към спрея и си свалил капачката на делкото за да охладиш самия датчик...запали ли веднага след охлаждането 90% е от него 


Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта