



Моля споделете за ААЗ-тките........
- profesor humel
- Мнения: 451
- Регистриран на: Пет 08 май 2009 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
Специално към колегата ''ventotdi'' как така ще направиш чипа както си знаиш. Това е палатка със зададена информация , тя не се променя. Или имаш предвид на елкома ти да си праиш налягане на турбина , съотношението на сместа и тнт. (Не спамя просто питам
)

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
от доста време се занимавам ей така на майтап да правя чипове на 1Z и AFN първо на приятели после на техните приятели .От скоро почнах да чета карти на помпа дюза и не виждам нещо коренно различно от това на предходните ТДИ мотори с помпа
с две думи знам от къде идват въздуха и нафтата и как да ги съчетая 


- profesor humel
- Мнения: 451
- Регистриран на: Пет 08 май 2009 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
тоест искаш да кажеш ,че преработваш стария чип (оригиналния), няква разлика мжеду твоя чип и чип на брезел да речем откриваш ли или е по една и съща технология (дига до 30% мошноста)
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
колега аз смъквам оригиналните карти и започвам да си ги преправям.После си ги записвам на новия чип и си ги слагам на вече запоените цокъли на компа .Каквото и да правя ,каквото и да струвам Брезел не мога да го настигна.Той се занимава с това професионално и от дълго време ,а аз съм си самоук селяк ! Пробвал съм да смъкна негови карти от чипнат ТДИ но са заключени иначе е пуснал постове в дизел клуб как се прави чип ... от там също мн научих. Просто трябва мн логика да се вкарва в направата на коректен чип иначе чип става лесно ...ама ако не го изпипаш колата не се държи добре.Трябва да знаеш принципа на работа на мотора за да уловиш правилните промени по него 

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
dj carul:Един съвет,не карайте на налягания над 1 атмосфера,ако сте с клингеритена гарнитура!Аз смених 2 броя такива,сега съм с метална гарнитура и нямам ядове 
Много полезен съвет си дал,това е абсолютна истина...аз го разбрах преди доста години по трудния начин
.А освен гарнитура,съветвам и за подмяна на старите болтове с нови(това за налягане от 1.5 бара и нагоре) 

Много полезен съвет си дал,това е абсолютна истина...аз го разбрах преди доста години по трудния начин


- profesor humel
- Мнения: 451
- Регистриран на: Пет 08 май 2009 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
аз съм с права траба , да ти кажа има малка разлика усеща се само кам 1200 до кам то 1500 оборота от там на горе не се чуе нищо , освен сссссссссссссс 

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
На снимката се вижда някакъв накрайник...резонатор имаш ли?Ако ли не сложи един по-компактен,така мисля че ще поукроти малко без да запушва газовете

- passat_rs
- Мнения: 628
- Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57 T2
- Местоположение: Разград
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
няма резонатор право е от до
- killvanrea
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 14 ное 2010 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Любимец
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
Мислех да пиша в темата за силов тунинг на ААЗ но видях че е стара и реших да задам въпроса си тук.
Карам венто 1.9 ТД(93г.) и вече се усеща как двигателя измалява и му се вдигнаха малко оборотите (за пример на 120км/ч съм на 2900-3000 оборота а преди бяха около 2400- 2600). Въпроса ми е ако сложа интеркулер ще олекоти ли работата на двигателя(преблизително да кажете колко струва радиаотр и тръбните пътища) освен че ще свали разхода и ще има една идея повече мощност.
Карам венто 1.9 ТД(93г.) и вече се усеща как двигателя измалява и му се вдигнаха малко оборотите (за пример на 120км/ч съм на 2900-3000 оборота а преди бяха около 2400- 2600). Въпроса ми е ако сложа интеркулер ще олекоти ли работата на двигателя(преблизително да кажете колко струва радиаотр и тръбните пътища) освен че ще свали разхода и ще има една идея повече мощност.
- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
нещо си объркал филма с тия обороти

ПС: със стокова кутия на 3к обороти си точно на 120км/ч


ПС: със стокова кутия на 3к обороти си точно на 120км/ч
- Traytor
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
даже са една идея над 3000
Спокойно и аз си мислех че преди на други обороти съм бил на 120, ама това са оборотите 


- ludiq1918
- Мнения: 340
- Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
- Автомобил: Honda Civic
- Двигател: D14A2 - 1997
- Местоположение: Свищов + други ;)
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
А не може ли да се сложи кутия от 1Z или AFN. Тя би трябвало да е по дълга. А и също така трябва да стане с най малко преправяне.
- Traytor
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
Е, начини за преправяне винаги могат да се измислят
Ама ми се струва че смяна само на СК няма да даде толкова добър ефект 


- passat_rs
- Мнения: 628
- Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57 T2
- Местоположение: Разград
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
Traytor написа:Е, начини за преправяне винаги могат да се измислятАма ми се струва че смяна само на СК няма да даде толкова добър ефект
от 1з пасва идеално и ефект има на 2000 оборота 100км/h, при изкачване на неравност падаш на 4-та като си сам в колата с 4-ма падаш на 2-ра предавка

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта