


Капак на клапаните за AAZ тече и не спира.
- Traytor
- Мнения: 1960
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Капак на клапаните за AAZ тече и не спира.
Моя проблем с течащия болт се оправи с гумена шайба за 20 стотинки, избрах я по дебела сложих я върху оригиналното гумено уплътнение и сега няма и капка...
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Капак на клапаните за AAZ тече и не спира.
Сега, забравих да си напиша какво се случи при мен. Смених филтърчето на маслените пари (правят го само Mann Filter като OEM част и е скъпичко ама ги прежалих парите - около 80лв беше). Старото беше пукнато и затова се отказах да го чистя.
Сега резултата - гарнитурата отдавна не тече защото при последната смяна я сполетя силикон. Преди смяната филтърчето теча продължаваше от болтовете защото майсторчето там беше забравил да сложи силикон. След смяната на въпросния филтър теча почти спря, но пак изпуска по малко явно защото веднъж пробило без почистване на маслото м/у гумените шайби и капака няма да спре (аз направо ще ги сменя).
Сега резултата - гарнитурата отдавна не тече защото при последната смяна я сполетя силикон. Преди смяната филтърчето теча продължаваше от болтовете защото майсторчето там беше забравил да сложи силикон. След смяната на въпросния филтър теча почти спря, но пак изпуска по малко явно защото веднъж пробило без почистване на маслото м/у гумените шайби и капака няма да спре (аз направо ще ги сменя).
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Капак на клапаните за AAZ тече и не спира.
Ради ,за това пластмасовото на капака ли говориш,комай да е само с 3 дупки-нещо като маслоотделител,вътре елемент филтров няма.Защото и аз един ден си завирах пръстите из него.
И моята гарнитура просълзява след каране на по-дълъг път,нищо фрапиращо-щом се бърше със салфетка,ама ще и видя проблема някой ден.Що ми трябваше да си хвърля оргиналната..
И моята гарнитура просълзява след каране на по-дълъг път,нищо фрапиращо-щом се бърше със салфетка,ама ще и видя проблема някой ден.Що ми трябваше да си хвърля оргиналната..

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Капак на клапаните за AAZ тече и не спира.
Емо спор няма ,че от оригинала по -хубаво няма обаче всичко си има както начало така и край ...,така че трябва да се сменят гарнитурите какво да се прави.Аз смених моята с Виктор рейнц мисля ,че струваше 35 лева и сложих малко червен силикон ...вече 2 години никакво масло от гарнитура и болтове
. Сепаратора съм го чистил профилактично с течна газ за горене и малко нафта ...

-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Капак на клапаните за AAZ тече и не спира.
Хвърлих я ей така,без причина,като сменях ремъци си бях купил нова(към 28лв.).После си взех от 32..същия хобот,та мазах и аз.И едни шайбички подлагах под гайките(там също е сненено гуменото и няма капка).Теча тръгва от "луничката",просто там е разликата най-вече.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Капак на клапаните за AAZ тече и не спира.
emo-gar написа:Ради ,за това пластмасовото на капака ли говориш,комай да е само с 3 дупки-нещо като маслоотделител,вътре елемент филтров няма.Защото и аз един ден си завирах пръстите из него.
И моята гарнитура просълзява след каране на по-дълъг път,нищо фрапиращо-щом се бърше със салфетка,ама ще и видя проблема някой ден.Що ми трябваше да си хвърля оргиналната..
Не е точно филтър (макар, че има и такава функция), а нещо което събира картерни газове и маслени пари и ги праща обратно във въздуховода. Има една медна спирала вътре, по която се налепват гадости и с времето се запушва. Оправя се с киснене в обезмаслител, но моето беше счупено и трябваше да го сменя.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MapTo_D и 39 госта