3 цилиндровите двигатели на VW
- gollf_fff.
- Мнения: 98
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българско
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
май точно на тези коли с трите цилиндъра и то точно дизелите им е пръснат двигателя от каране поради причината , че горят малко.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
muns61 написа:. Колкото е по - малък обема, толкоз по - малък ресурса.
...
Още малко и да ти повярвам!
Обясни ми как служебно Сузуки Марути навъртя 600хил. км - предполагам имаш представа как се кара служебен автомобил???
800 кубика
Карал съм Фиат "Пирин" - 1969 - сглобен в Ловеч
843кубика - дали не е навътял доста от 1969 насам - как мислиш
едва 2001 му беше направен основен ремонт

Не разбирам защо говорите наизуст?

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
Веско, не говоря наизуст, а от опит!
За Сузуки няма да говорим, техният 3 - цилиндров е класика в жанра. Негов клонинг е на Тико и наследници, виждал съм го на такси да изкара над 600 000 на доста коли.
Говорим за европейски коли. А колко е изкарал Фиат - 850, правил съм ремонт на 2 такива мотора и може да се спори за издръжливостта им. Фиат поне мотори можеха да правят добре. Ама виждал ли си разликата в пробег на Регата 1300 и 1600?
А на Голф 1,4 и 2,0? Вектра 1,3 и 2,0?
Малкото дизелче работи винаги на максимум, а на дизела работата над 80% от мощността се отразява доста неблагоприятно, за разлика от бензинката.
Та като стана дума за Фиат, помниш ли Уно 1,3 дизел? Никога не съм виждал такъв мотор здрав, всички гореха масло и зимата тегло! Щото идваха тук с изпит сос! И за разлика от 1,6 - 1,8 моторите, не минаваха със смяна на сегменти.
Та така...
За Сузуки няма да говорим, техният 3 - цилиндров е класика в жанра. Негов клонинг е на Тико и наследници, виждал съм го на такси да изкара над 600 000 на доста коли.
Говорим за европейски коли. А колко е изкарал Фиат - 850, правил съм ремонт на 2 такива мотора и може да се спори за издръжливостта им. Фиат поне мотори можеха да правят добре. Ама виждал ли си разликата в пробег на Регата 1300 и 1600?
А на Голф 1,4 и 2,0? Вектра 1,3 и 2,0?
Малкото дизелче работи винаги на максимум, а на дизела работата над 80% от мощността се отразява доста неблагоприятно, за разлика от бензинката.
Та като стана дума за Фиат, помниш ли Уно 1,3 дизел? Никога не съм виждал такъв мотор здрав, всички гореха масло и зимата тегло! Щото идваха тук с изпит сос! И за разлика от 1,6 - 1,8 моторите, не минаваха със смяна на сегменти.
Та така...
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
не смесвайте предкамерен с безкамерен дизел ,а трицилиндровия на ВАГ е безкамерен и принципа на работа е доста по различен
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
Камерата в случая е без значение. За извършването на една и съща работа - разбирай пробег - малкото моторче ще се амортизира повече от големия батко. Разликата в горивото ще е само за сметка на по - голямото вътрешно триене на големия, а по - големият разход в градско е и от ускоряването на повече маса в движещите се части на мотора.
Една гума 195-70-15 ще намали по - малко диаметъра си след изминаване на 10 000 км, в сравнение с 155-70-13.
Малко груб пример, ама верен.
Една гума 195-70-15 ще намали по - малко диаметъра си след изминаване на 10 000 км, в сравнение с 155-70-13.
Малко груб пример, ама верен.
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
muns61 написа:Една гума 195-70-15 ще намали по - малко диаметъра си след изминаване на 10 000 км, в сравнение с 155-70-13.
Малко груб пример, ама верен.
Ако смучeш едно лукче половин час ще смали размера си в устата ти по-малко от колкото един TIC-TAC.
Малко груб пример ама верен

Ти сравняваш двигателя на фолсвагена с гуми


- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
Каквото и да се пише в тази тема няма да промени възгледите на хората, които са убедени, че собствениците на 3 цилиндрови коли сме "прецакани".Благодаря на колегата myrshavija за пожеланието, но искам да ти кажа, че съм си в мир със себе си.Просто много негодувам срещу изказвания от типа на колегата Niks, че тези двигатели издържат до десета смяна на масло и харчат 7 в градски условия.В крайна сметка колегата Сашо сам ще реши кой крив и кой прав, защото всеки за себе си е прав, дори и да се пишат безумни неща тук.За теб са недоразумение три цилиндровите мотори - ок.Виж как зачитам чуждото мнение
За мен е много приятно ,когато сипя догоре в началото на месеца и чак в края на месеца лампата ме подсеща, че имам 5 литра в резервоара ( изминавам 700-900 км. в София ).Айде със здраве.Към автора на темата - братле пиши какъв е бил избора на бащатко ти 


- StS
- Мнения: 2396
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
Да се включа може ли ?
Пример който наскоро имам направих 250 км с количка 1000куб и даде разход - 6.5 бензин на дълго. /с клима/ изпреварвания и набиране по магистрала ...
.../само с картинки/ возих се с г4 с 1.6 /bcb/ даде 6.5 литра...пак на подобен маршрут.
За 1.4 ТДИ е всеобщо прието че не е много читав, питах човек специализирал двг с вътрешно и работи само с дизели.. каза бягай далече...Защо какво - да добър е обаче има много НО-та. Всеки си знае.
Вижте друго - Поло 2011 кола на годината - с Три трицилиндрови двг.. всеки да си прави изводите.
Пример който наскоро имам направих 250 км с количка 1000куб и даде разход - 6.5 бензин на дълго. /с клима/ изпреварвания и набиране по магистрала ...


За 1.4 ТДИ е всеобщо прието че не е много читав, питах човек специализирал двг с вътрешно и работи само с дизели.. каза бягай далече...Защо какво - да добър е обаче има много НО-та. Всеки си знае.
Вижте друго - Поло 2011 кола на годината - с Три трицилиндрови двг.. всеки да си прави изводите.
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
Защо хора които са карали и подържали такъв автомобил не са казали една лоша дума. Всички останали, които са им казали "бягай на далеко" плюят двигателя. 1.4 тди се водел некачествен чупел се и темподобни. Покажете тогава снимки, теми за счупени такива двигатели и как собствениците се чудят какво да правят. Нали всички сте виждали фатални проблеми по тоя двигател. Направете една снимка да видим и ние! Или просто така сте чували от някъде 

- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
Ludiq написа:Тези форажумелки с каква скорост изънградско горят 3?![]()
Карал съм почти всички 3цилиндрови моторетки на VAG и за мен си остават пълно недоразумение.
Пише се фураж.Извънградско фуражомелката може да докара разход 3 с 90-100 км. на магистрала на 5-та скорост,но трябва да си сам вътре.Чакаме теста на колегата Веселин и Мършавия.
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
Gelle написа:Защо хора които са карали и подържали такъв автомобил не са казали една лоша дума.
Много е трудно да признаеш пред себе си (а какво остава пред цял форум), че си си купил мъртвородена кола.
Истината боли

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
Velko написа:Каквото и да се пише в тази тема няма да промени възгледите на хората, които са убедени, че собствениците на 3 цилиндрови коли сме "прецакани".Благодаря на колегата myrshavija за пожеланието, но искам да ти кажа, че съм си в мир със себе си.Просто много негодувам срещу изказвания от типа на колегата Niks, че тези двигатели издържат до десета смяна на масло и харчат 7 в градски условия.В крайна сметка колегата Сашо сам ще реши кой крив и кой прав, защото всеки за себе си е прав, дори и да се пишат безумни неща тук.За теб са недоразумение три цилиндровите мотори - ок.Виж как зачитам чуждото мнениеЗа мен е много приятно ,когато сипя догоре в началото на месеца и чак в края на месеца лампата ме подсеща, че имам 5 литра в резервоара ( изминавам 700-900 км. в София ).Айде със здраве.Към автора на темата - братле пиши какъв е бил избора на бащатко ти
За това си говорим, аз с един резервоар до резерва минавам 900-950км в СФ, а никак не гоня пестене и колата ми е 200кг отгоре. Резервоара ми е с едни 10л по-голям, заслужава ли си тогава?

- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
Luciano написа:Gelle написа:Защо хора които са карали и подържали такъв автомобил не са казали една лоша дума.
Много е трудно да признаеш пред себе си (а какво остава пред цял форум), че си си купил мъртвородена кола.
Истината боли
Васе - много ме боли брат!

Особено,когато подминавам бензиностанциите!
А че е мъртва,мъртва си е ..... на умрело навъртях 3200 за един месец


Официално заявявам пред целия форум - яко се преебах с трицилиндровата помпа-дюза!




- gollf_fff.
- Мнения: 98
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българско
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
веселин написа:muns61 написа:. Колкото е по - малък обема, толкоз по - малък ресурса.
...
Още малко и да ти повярвам!
Обясни ми как служебно Сузуки Марути навъртя 600хил. км - предполагам имаш представа как се кара служебен автомобил???
800 кубика
Карал съм Фиат "Пирин" - 1969 - сглобен в Ловеч
843кубика - дали не е навътял доста от 1969 насам - как мислиш
едва 2001 му беше направен основен ремонт![]()
Не разбирам защо говорите наизуст?
този закон важи когато двигателя е малък и е изкарано много коне от него. когато двигателя е малък с много малко коне и може и 500 000км да откара
без проблем.

зависи от финансова гледна точка.
например на 1.8 абс ако му сложиш турбо за 300к.с. и няма да изкара и повече от 3 цилиндровия с 40к.с.
казват , че новите двигатели като TSI 1.4 - 160К.С. били подсилени да исдържат на тази мощност, но ако всеки ден караш с 220км не вярвам да изкарат по 150 000км без ремонт.
Re: 3 цилиндровите двигатели на VW
Luciano написа:Gelle написа:Защо хора които са карали и подържали такъв автомобил не са казали една лоша дума.
Много е трудно да признаеш пред себе си (а какво остава пред цял форум), че си си купил мъртвородена кола.
Истината боли
Постни някой линк на някоя тема със умряла кола. Да видя и аз такава, че за сега само чувам ама нищо такова невиждам!
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта