3 цилиндровите двигатели на VW

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
gollf_fff.
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българско

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот gollf_fff. » Пон 18 апр 2011 12:57


май точно на тези коли с трите цилиндъра и то точно дизелите им е пръснат двигателя от каране поради причината , че горят малко.




Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот веселин » Пон 18 апр 2011 14:17


muns61 написа:. Колкото е по - малък обема, толкоз по - малък ресурса.
...

Още малко и да ти повярвам!
Обясни ми как служебно Сузуки Марути навъртя 600хил. км - предполагам имаш представа как се кара служебен автомобил???
800 кубика
Карал съм Фиат "Пирин" - 1969 - сглобен в Ловеч
843кубика - дали не е навътял доста от 1969 насам - как мислиш
едва 2001 му беше направен основен ремонт :bowdown
Не разбирам защо говорите наизуст? :banghead:


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот muns61 » Пон 18 апр 2011 16:21


Веско, не говоря наизуст, а от опит!
За Сузуки няма да говорим, техният 3 - цилиндров е класика в жанра. Негов клонинг е на Тико и наследници, виждал съм го на такси да изкара над 600 000 на доста коли.
Говорим за европейски коли. А колко е изкарал Фиат - 850, правил съм ремонт на 2 такива мотора и може да се спори за издръжливостта им. Фиат поне мотори можеха да правят добре. Ама виждал ли си разликата в пробег на Регата 1300 и 1600?
А на Голф 1,4 и 2,0? Вектра 1,3 и 2,0?
Малкото дизелче работи винаги на максимум, а на дизела работата над 80% от мощността се отразява доста неблагоприятно, за разлика от бензинката.
Та като стана дума за Фиат, помниш ли Уно 1,3 дизел? Никога не съм виждал такъв мотор здрав, всички гореха масло и зимата тегло! Щото идваха тук с изпит сос! И за разлика от 1,6 - 1,8 моторите, не минаваха със смяна на сегменти.
Та така...


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот niks76 » Пон 18 апр 2011 16:33


не смесвайте предкамерен с безкамерен дизел ,а трицилиндровия на ВАГ е безкамерен и принципа на работа е доста по различен


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот muns61 » Пон 18 апр 2011 16:49


Камерата в случая е без значение. За извършването на една и съща работа - разбирай пробег - малкото моторче ще се амортизира повече от големия батко. Разликата в горивото ще е само за сметка на по - голямото вътрешно триене на големия, а по - големият разход в градско е и от ускоряването на повече маса в движещите се части на мотора.
Една гума 195-70-15 ще намали по - малко диаметъра си след изминаване на 10 000 км, в сравнение с 155-70-13.
Малко груб пример, ама верен.


Потребителски аватар
Gelle
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 29 май 2008 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот Gelle » Пон 18 апр 2011 18:22


muns61 написа:Една гума 195-70-15 ще намали по - малко диаметъра си след изминаване на 10 000 км, в сравнение с 155-70-13.
Малко груб пример, ама верен.


Ако смучeш едно лукче половин час ще смали размера си в устата ти по-малко от колкото един TIC-TAC.
Малко груб пример ама верен :D.

Ти сравняваш двигателя на фолсвагена с гуми :screwy . Ем сравни тогава и двигателя на сузукито или той неможе да се сравнява с твоя пример за гумите :D


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот Velko » Пон 18 апр 2011 19:22


Каквото и да се пише в тази тема няма да промени възгледите на хората, които са убедени, че собствениците на 3 цилиндрови коли сме "прецакани".Благодаря на колегата myrshavija за пожеланието, но искам да ти кажа, че съм си в мир със себе си.Просто много негодувам срещу изказвания от типа на колегата Niks, че тези двигатели издържат до десета смяна на масло и харчат 7 в градски условия.В крайна сметка колегата Сашо сам ще реши кой крив и кой прав, защото всеки за себе си е прав, дори и да се пишат безумни неща тук.За теб са недоразумение три цилиндровите мотори - ок.Виж как зачитам чуждото мнение ;) За мен е много приятно ,когато сипя догоре в началото на месеца и чак в края на месеца лампата ме подсеща, че имам 5 литра в резервоара ( изминавам 700-900 км. в София ).Айде със здраве.Към автора на темата - братле пиши какъв е бил избора на бащатко ти :D


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2396
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот StS » Пон 18 апр 2011 20:22


Да се включа може ли ?

Пример който наскоро имам направих 250 км с количка 1000куб и даде разход - 6.5 бензин на дълго. /с клима/ изпреварвания и набиране по магистрала ... scare :shock .../само с картинки/ возих се с г4 с 1.6 /bcb/ даде 6.5 литра...пак на подобен маршрут.
За 1.4 ТДИ е всеобщо прието че не е много читав, питах човек специализирал двг с вътрешно и работи само с дизели.. каза бягай далече...Защо какво - да добър е обаче има много НО-та. Всеки си знае.


Вижте друго - Поло 2011 кола на годината - с Три трицилиндрови двг.. всеки да си прави изводите.


Потребителски аватар
Gelle
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 29 май 2008 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот Gelle » Пон 18 апр 2011 20:49


Защо хора които са карали и подържали такъв автомобил не са казали една лоша дума. Всички останали, които са им казали "бягай на далеко" плюят двигателя. 1.4 тди се водел некачествен чупел се и темподобни. Покажете тогава снимки, теми за счупени такива двигатели и как собствениците се чудят какво да правят. Нали всички сте виждали фатални проблеми по тоя двигател. Направете една снимка да видим и ние! Или просто така сте чували от някъде :063:


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот Velko » Пон 18 апр 2011 20:58


Ludiq написа:Тези форажумелки с каква скорост изънградско горят 3? :roll:
Карал съм почти всички 3цилиндрови моторетки на VAG и за мен си остават пълно недоразумение.

Пише се фураж.Извънградско фуражомелката може да докара разход 3 с 90-100 км. на магистрала на 5-та скорост,но трябва да си сам вътре.Чакаме теста на колегата Веселин и Мършавия.


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот Luciano » Вто 19 апр 2011 1:24


Gelle написа:Защо хора които са карали и подържали такъв автомобил не са казали една лоша дума.

Много е трудно да признаеш пред себе си (а какво остава пред цял форум), че си си купил мъртвородена кола.
Истината боли mhihi


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот hooligan_sk » Вто 19 апр 2011 8:45


Velko написа:Каквото и да се пише в тази тема няма да промени възгледите на хората, които са убедени, че собствениците на 3 цилиндрови коли сме "прецакани".Благодаря на колегата myrshavija за пожеланието, но искам да ти кажа, че съм си в мир със себе си.Просто много негодувам срещу изказвания от типа на колегата Niks, че тези двигатели издържат до десета смяна на масло и харчат 7 в градски условия.В крайна сметка колегата Сашо сам ще реши кой крив и кой прав, защото всеки за себе си е прав, дори и да се пишат безумни неща тук.За теб са недоразумение три цилиндровите мотори - ок.Виж как зачитам чуждото мнение ;) За мен е много приятно ,когато сипя догоре в началото на месеца и чак в края на месеца лампата ме подсеща, че имам 5 литра в резервоара ( изминавам 700-900 км. в София ).Айде със здраве.Към автора на темата - братле пиши какъв е бил избора на бащатко ти :D


За това си говорим, аз с един резервоар до резерва минавам 900-950км в СФ, а никак не гоня пестене и колата ми е 200кг отгоре. Резервоара ми е с едни 10л по-голям, заслужава ли си тогава? :roll:


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот веселин » Вто 19 апр 2011 9:06


Luciano написа:
Gelle написа:Защо хора които са карали и подържали такъв автомобил не са казали една лоша дума.

Много е трудно да признаеш пред себе си (а какво остава пред цял форум), че си си купил мъртвородена кола.
Истината боли mhihi

Васе - много ме боли брат! :kissy:
Особено,когато подминавам бензиностанциите!
А че е мъртва,мъртва си е ..... на умрело навъртях 3200 за един месец :bishop mhihi
Официално заявявам пред целия форум - яко се преебах с трицилиндровата помпа-дюза! :banghead: :banghead: :banghead:
:обичам ви


Потребителски аватар
gollf_fff.
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българско

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот gollf_fff. » Вто 19 апр 2011 10:35


веселин написа:
muns61 написа:. Колкото е по - малък обема, толкоз по - малък ресурса.
...

Още малко и да ти повярвам!
Обясни ми как служебно Сузуки Марути навъртя 600хил. км - предполагам имаш представа как се кара служебен автомобил???
800 кубика
Карал съм Фиат "Пирин" - 1969 - сглобен в Ловеч
843кубика - дали не е навътял доста от 1969 насам - как мислиш
едва 2001 му беше направен основен ремонт :bowdown
Не разбирам защо говорите наизуст? :banghead:

този закон важи когато двигателя е малък и е изкарано много коне от него. когато двигателя е малък с много малко коне и може и 500 000км да откара
без проблем. :beer например 1.4 с 55к. с. може да надмине очакванията ни, а ако му сложим турбо и стане 220к.с. не може да искара много. всичко
зависи от финансова гледна точка.
например на 1.8 абс ако му сложиш турбо за 300к.с. и няма да изкара и повече от 3 цилиндровия с 40к.с.
казват , че новите двигатели като TSI 1.4 - 160К.С. били подсилени да исдържат на тази мощност, но ако всеки ден караш с 220км не вярвам да изкарат по 150 000км без ремонт.


Потребителски аватар
Gelle
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 29 май 2008 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: 3 цилиндровите двигатели на VW

Мнениеот Gelle » Вто 19 апр 2011 11:12


Luciano написа:
Gelle написа:Защо хора които са карали и подържали такъв автомобил не са казали една лоша дума.

Много е трудно да признаеш пред себе си (а какво остава пред цял форум), че си си купил мъртвородена кола.
Истината боли mhihi


Постни някой линк на някоя тема със умряла кола. Да видя и аз такава, че за сега само чувам ама нищо такова невиждам!



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта