Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?

Мнениеот Vizor » Вто 19 апр 2011 21:45


Aми то точно това е по-студения въздух :)




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 19 апр 2011 22:24


Е кво зехте да му обяснявате ,че ще си счупи мотора с "бедна" смес се едно ,че сте открили топлата вода и ,че с турбо и нитро ако не вкараш допълнително гориво сместа няма да обеднее :lol: .Отделно какъв чист кислород в колекторите като човека ще го меси с въздух - той няма да прави да се захранва само с кислород.Вероятно си има причина да не се ползва чист кислород за обогатител ,ама аз не видях някои да я обясни :(
Иначе евтин заместител на нитрото е да направиш впръскване на вода в колекторите от някой стар механичен инжекцион(или да си купиш готово такова за 1000 лева де :lol: ).


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?

Мнениеот bratq_varvari1 » Вто 19 апр 2011 22:33


muns61 написа:
bratq_varvari1 написа:.




Ако не ти хвръкне клапата на демитомера в филтърната кутия при срещата му с маслото то мотора ще обеднее зверски,тежеста на бутилката е най малкия проблем.

Я сега се аргументирай. Какво ще рече да обеднее, това засобственика ли се отнася? И кога си виждал как се пали маслото, гърми дебитомера и ракетата излита в космоса?
Освн по Дискавъри, виждал ли си кислород в чисто състояние?
Инак приказките по темата са преливане от пусто в празно. Хайде, чао че жената ме вика на ябълкова ракия със зелена салата!
:beer Само бира има емотиконка...[/quote]

В съпрекосновение с маслото кислорода се вазпламенява и става неконтролируем(това е първото нещо което научих когато карах курсове за заварчик)
А относно обедняването това се отнася за собственика и за колата.
А я сега ти кажи,как мислиш да реголираш АFRа с тая механична инжекция за да работи в безопасни смеси ?


Потребителски аватар
vw_golf_4_tdi
Мнения: 1647
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna
Контакти:

Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?

Мнениеот vw_golf_4_tdi » Вто 19 апр 2011 22:51


тоя чист сгъстен кислород да не е за безпари?? или ще го точите от болниците


Потребителски аватар
TGM
Мнения: 180
Регистриран на: Сря 10 ное 2010 22:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse
Контакти:

Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?

Мнениеот TGM » Сря 20 апр 2011 0:54


Ами не, би се зареждал по съвсем законен начин в бутилката. Но първо трябва да съм сигурен, че не е грешка:) Мисля да пиша на Драг Пауър, ще е интересно как ще отговорят :mrgreen: (ако изобщо отговорят)


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?

Мнениеот muns61 » Сря 20 апр 2011 8:52


Кислород + масло не е задължително да се възпламени, опитай го. Аз съм пробвал лека струя кислород върху сухо чамово трупче - овъглява го, но не го пали.
Не е невъзможно, но не си струва работата и средствата съобразно евентуален ефект.
Инак добавяне на кислород може да стане с газов инжекцион, съответно с по - големи дюзи и удължено време, та да се получи необходимото количество. Дозирането на бензина също ще се коригира и няма да се получи обедняване на сместта. Колкото до маслото, това в картера няма досег с кислорода, все пак се предполага, че горенето ще е настроено и картерните газове няма да имат гилям процент свободен кислород. А колкото до маслото из смук. колектор, мотора сигурно ще е свестен, а не някой издухан масларник. Хайде, тема за размисъл.
:screwy


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?

Мнениеот muns61 » Сря 20 апр 2011 8:59


Между другото, да добавя. През Втората Световна германците са използвали кислород за двигателите на подводниците си, но под друго съединение. Който се интересува, да потърси информация.


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?

Мнениеот neon » Сря 20 апр 2011 9:24


Много народ се изказа-кой подготвен, кой не....
Сред ходещите на Божурище имаше едни образ - Иво-Лудия. Та тоз юнак в зората на своето завоюване на прякор беше напълнил бутилката на газовата си уредба с кислород и посредством системата го впръскваше във всмукателния колектор (не ме питайте за подробности защото не знам). Резулата беше, че се палеше по-често от циганско кюмбе през зимата, а след като установи, че дори маркуча към въздушния филтър е станал на въглен от контакта с кислорода (който впръсква в колектора, но неясно как върви и към филтъра) или от редовните паления, най-накрая се отказа да се опитва да стане 3-тия български космонавт. :012:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?

Мнениеот paco » Сря 20 апр 2011 9:29


:bowdown :bowdown :bowdown Тв'а не го знаех :Mr Green Fun

РАСО


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?

Мнениеот yms » Сря 20 апр 2011 11:53


muns61 написа:Кислород + масло не е задължително да се възпламени, опитай го. Аз съм пробвал лека струя кислород върху сухо чамово трупче - овъглява го, но не го пали.

Грешка . Много груба ако опиташ ти сам .
muns61 написа:Инак добавяне на кислород може да стане с газов инжекцион, съответно с по - големи дюзи и удължено време, та да се получи необходимото количество. Дозирането на бензина също ще се коригира и няма да се получи обедняване на сместта. Колкото до маслото, това в картера няма досег с кислорода, все пак се предполага, че горенето ще е настроено и картерните газове няма да имат гилям процент свободен кислород. А колкото до маслото из смук. колектор, мотора сигурно ще е свестен, а не някой издухан масларник. Хайде, тема за размисъл.
:screwy

Резултатът ще е зрелищен . Не подбутвай другите - опитай сам .
Смо бъди внимателен , за да не пламнеш като факла от нищото .
muns61 написа:Между другото, да добавя. През Втората Световна германците са използвали кислород за двигателите на подводниците си, но под друго съединение. Който се интересува, да потърси информация.

Тая работа , не е като оная .
Това , което написа , не е като да добавяш само кислород .
Прочети защо са го използвали и колко е струвал един час работа на двигателят .
Това е като сегашните системи , за добавяне на азотни окиси .


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 20 апр 2011 12:38


Е то сегашните реакетни двигатели така работят - единия компонент в резервоара е чист кислород :lol: .Ама ако сикаш колата да ти стане ракета :lol:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?

Мнениеот Vizor » Сря 20 апр 2011 12:44


1. Solid propellant inside the SRBs, pretty much large scale fire works rockets.

2. Liquid Hydrogen and liquid Oxygen in the external tank. These liquids are burned inside the main engines, and produce most of the energy required for reaching orbit. The space Shuttle main engines can only be started on the ground and thus, can not be restarted in space.

3. MMH (Monomethyl-Hydrazine)and N2O4 (Nitrogentetroxide) for the OMS engines and the RCS. This is used for maneuvers in orbit and for the attitude control system. MMH and N2O4 have the advantage, that both react on contact with each other and engines using them can be started and more important restarted easier. But also, both chemicals are pretty toxic.


Потребителски аватар
TGM
Мнения: 180
Регистриран на: Сря 10 ное 2010 22:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse
Контакти:

Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?

Мнениеот TGM » Чет 21 апр 2011 0:09


Благодаря ви за просветлението :wink:


diabolik
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?

Мнениеот diabolik » Чет 21 апр 2011 21:58


Пробвай смес 85% етанол и 15% бензин. Мисля, че това го използваха в Биг Фут колите. Дига кончетата драстично. Записал съм си го някой път да го пробвам. Но внимавай, че етанола, до колкото знам е без мирис и се изпарява и пали много лесно. Слага се бензина, за да се контролира малко по-добре, че е опасно.
Виждам, че има химици, оставам на тях идеята, за да не се окажа, че говоря много глупости и после да няма :beat_butt2


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Вкарване на чист кислород в двигателя за + на мощността?

Мнениеот yms » Чет 21 апр 2011 22:22


Има такова гориво - Е85 , но у нас не се продава .



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта