MOTUL 15-50 за Поло 1.6 75 hp?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: MOTUL 15-50 за Поло 1.6 75 hp?
Като набиеш надълбоко гумичките, все едно не си ги сменял.
- shotoman
- Мнения: 456
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MOTUL 15-50 за Поло 1.6 75 hp?
Прав си, но гумичките ги сложихме изключително внимателно и гарантирам, че не са пренабити. Иначе благодарско за предложената помощ. Ще пробвам с МОТУЛ и ако продължава да си похарчва повече, направо редя нови сегменти и да заспива работата 

- shotoman
- Мнения: 456
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MOTUL 15-50 за Поло 1.6 75 hp?
За да не отварям нова тема:
Моето табло е:
http://tuning-shop.co.uk/images/images/ ... eedo_4.JPG
Ще стане ли това табло на мястото на моето и ще паснат ли букси, уреди и т.н.:
http://tuning-shop.co.uk/product_thumb. ... =400&h=300

Моето табло е:
http://tuning-shop.co.uk/images/images/ ... eedo_4.JPG
Ще стане ли това табло на мястото на моето и ще паснат ли букси, уреди и т.н.:
http://tuning-shop.co.uk/product_thumb. ... =400&h=300

Последна промяна от Bobi_S13 на Сря 20 апр 2011 0:49, променено общо 1 път.
Причина: това е съвсем друга тема! Първо виж дали няма изписано по форума, и тогава може да пуснеш нова тема, ако няма такава вече!
Причина: това е съвсем друга тема! Първо виж дали няма изписано по форума, и тогава може да пуснеш нова тема, ако няма такава вече!
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: MOTUL 15-50 за Поло 1.6 75 hp?
muns61 написа:Вземи си гумички за клапани, гарнитура за капака и една голяма Загорка. Сложи в джоба 50 лв и ела да ти спра доливането.
Може и нищо да не купуваш, вземи пари.
А ако не е от гумичките, какво правим?
- shotoman
- Мнения: 456
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MOTUL 15-50 за Поло 1.6 75 hp?
Редиме нови сегменти, като за начало 

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: MOTUL 15-50 за Поло 1.6 75 hp?
shotoman написа:Редиме нови сегменти, като за начало
.....................................................
Началото е и край. Не плаши човека с тоя емотикон.
Сегменти 90 - 110 лв.
Гарнитура глава 20 лв.
Гарнитура ауспух - не помня този за мотор.
Гарнитура картер 5 - 10 лв.
Скоба са сегменти 8 - 10 лв.
Свестен силикон 10 - 12 лв.
И ако ръцете не са ти отзад, сменяш си сам и си свиркаш.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: MOTUL 15-50 за Поло 1.6 75 hp?
От целият ремонт най - трудно е отвиване и завиване на едно болтче на картера над вътрешното каре на дясната полуоска.


Последна промяна от muns61 на Сря 20 апр 2011 16:24, променено общо 1 път.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: MOTUL 15-50 за Поло 1.6 75 hp?
Не, моите сегменти са си на ред мисълта ми беше, какво става ако отиде и му смениш гумичките и пак харчи. Това, че гори малко 10в40 не означава, че е за гумички. Нека си сипе човека, хубаво масло 15в40 или мотул 15в50 и тогава да сменява.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: MOTUL 15-50 за Поло 1.6 75 hp?
kaiser666 написа:Не, моите сегменти са си на ред мисълта ми беше, какво става ако отиде и му смениш гумичките и пак харчи. Това, че гори малко 10в40 не означава, че е за гумички. Нека си сипе човека, хубаво масло 15в40 или мотул 15в50 и тогава да сменява.
........................................
Отдалечаваме се от темата. По какво съдиш, че са ти добре сегментите?
Това с горене на едно масло и негорене с друго е малко от басните. Ако мотора не гори качественото, сипи му М 10Д и няма да гори и него. Темата е много обширна и не ми се занимава сега.
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: MOTUL 15-50 за Поло 1.6 75 hp?
темата е за маслото, не за ремонти. Моля придъжайте се към нея!
- shotoman
- Мнения: 456
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MOTUL 15-50 за Поло 1.6 75 hp?
Е то пак си е за маслото. До колкото схващам, ако си ми гори в момента от някоя друга марка 10в40, то и мотул 10в40 ще си го яде по същия начин. 

- bbboiko2004
- Мнения: 4307
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: MOTUL 15-50 за Поло 1.6 75 hp?
Като начало смени маслото. Пробвай и виж колко ще харчи с друго като марка и същия вискозитет. Аз преди 2 години имах подобен проблем сложих " истински кастрол" 10в 40 и за 6000 км литър и нещо и викам ебаси тая кола роди
. Да ама не върнах си пак kroon-oil-а който си сипвам вече 120 хиляди км и колата пак спря да харчи, ако я ръчкам 300-400мл като имам и 1 семеринг на разпределителния вал прецакан , ако не 200-300 мл.

- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: MOTUL 15-50 за Поло 1.6 75 hp?
на мен от Мобил ми пипаше маслото и тракаше. Смених с друга марка, и не го е пиапало
говоря за 10в40
говоря за 10в40
- shotoman
- Мнения: 456
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MOTUL 15-50 за Поло 1.6 75 hp?
Ми ще пробвам мотул 10w40 и ще пиша какви са резултатите. 

- shotoman
- Мнения: 456
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MOTUL 15-50 за Поло 1.6 75 hp?
Абе колеги, отварям си аз AutoData и гледам сега, за моя двигател препоръчаните масла. За умерен климат 10в40 - супер. Ама спецификациятя на маслото по API/ACEA трябва да бъде SJ/A2. Във форума не намерих да се продава нито кастрол, нито мотул с тая спецификация. Всички да A3 и SL. 
Ето какво намерих по въпроса:
ACEA Specifications are also on the back of just about every bottle of engine oil oil sold in Europe, if they’re not then it may be wise to look for something else as they’re there for your protection.
Here is an explanation of what they mean.
A = Petrol
A1
Category for low-viscosity engine oils with particularly low High Temperature High Shear viscosity (< 3.5 mPas). Recommended viscosity grades are XW-30 and XW-20. A reduction in fuel consumption of = 2.5% compared to a 15W-40 reference oil must be proven in a Mercedes M 111 test engine.
A2
Category for conventional and low-viscosity engine oils.
A3
Category for conventional and low-viscosity engine oils with greater demands than ACEA A2. Out-performs ACEA A2 with regard to Noack (evaporation losses), piston cleanliness and oxidation stability.
A5 Testing as for ACEA A3 but with proven reduction in fuel consumption and lower HTHS viscosity. In essence a combination of A3 and A1.
B = Diesel (Light duty diesel engines)
B1
Category for low-viscosity engine oils with particularly low High Temperature High Shear viscosity (corresponds to ACEA A1). A reduction in fuel consumption of = 2.5% compared to a 15W-40 reference oil must be proven in a Mercedes M 111 test engine.
B2
Category for conventional and low-viscosity engine oils.
B3
Category for conventional and low-viscosity engine oils. Out-performs ACEA B2 with regard to cam wear, piston cleanliness and viscosity stability in high soot conditions.
B4
Category for TDI diesel engines. Performance as for ACEA B3.
B5
Testing as for ACEA B4 but with lower HTHS and proven reduction in fuel consumption.
New ACEA specifications were introduced in November 2004 and these will apply in combination for both Petrol and (light duty) diesel engines.
A1/B1
Category for Fuel Economy engine oils with especially low High Temperature High Shear viscosity. HTHS of 2.6 to 3.5 mPas applies to XW-20, 2.9 to 3.5 mPas for all others. Corresponds to the old A1 and B1 specifications with some new engine tests.
A2/B2
Basic requirements. Will be replaced by the GLOBAL DLD-1 specification.
A3/B3
Category for high-performance and Fuel Economy engine oils. Exceeds ACEA A1/B1 with regard to Noack (evaporation losses), piston cleanliness and oxidation stability. Extended oil change intervals possible.
A3/B4
Same as A3/B3 but also for direct injection diesel engines.
A5/B5
Category for high-performance engine oils. For TDI engines with Fuel Economy Performance. In addition with lowered HTHS (2.9 to 3.5). Extended oil change intervals possible.
C = Engines LOW SAPS
This category covers applications where sulphate ash, phosphorous and sulphur content (SAPS) is limited by the OEM.
C1
Largely based on the ACEA A5/B5. Strict limitation of SAPS content. Low HTHS viscosity of >2.9 mPas.
C2
Same as C1 but with somewhat higher SAPS content permissible (as with C3).
C3
Same as C2 except for HTHS > 3.5 and without Fuel Economy performance.
C4
Same SAPS content as C3, HTHS viscosity as C1.
Т.е. ако правилно съм разбрал, това че маслото е А3, а не А2 е още по-добре

Ето какво намерих по въпроса:
ACEA Specifications are also on the back of just about every bottle of engine oil oil sold in Europe, if they’re not then it may be wise to look for something else as they’re there for your protection.
Here is an explanation of what they mean.
A = Petrol
A1
Category for low-viscosity engine oils with particularly low High Temperature High Shear viscosity (< 3.5 mPas). Recommended viscosity grades are XW-30 and XW-20. A reduction in fuel consumption of = 2.5% compared to a 15W-40 reference oil must be proven in a Mercedes M 111 test engine.
A2
Category for conventional and low-viscosity engine oils.
A3
Category for conventional and low-viscosity engine oils with greater demands than ACEA A2. Out-performs ACEA A2 with regard to Noack (evaporation losses), piston cleanliness and oxidation stability.
A5 Testing as for ACEA A3 but with proven reduction in fuel consumption and lower HTHS viscosity. In essence a combination of A3 and A1.
B = Diesel (Light duty diesel engines)
B1
Category for low-viscosity engine oils with particularly low High Temperature High Shear viscosity (corresponds to ACEA A1). A reduction in fuel consumption of = 2.5% compared to a 15W-40 reference oil must be proven in a Mercedes M 111 test engine.
B2
Category for conventional and low-viscosity engine oils.
B3
Category for conventional and low-viscosity engine oils. Out-performs ACEA B2 with regard to cam wear, piston cleanliness and viscosity stability in high soot conditions.
B4
Category for TDI diesel engines. Performance as for ACEA B3.
B5
Testing as for ACEA B4 but with lower HTHS and proven reduction in fuel consumption.
New ACEA specifications were introduced in November 2004 and these will apply in combination for both Petrol and (light duty) diesel engines.
A1/B1
Category for Fuel Economy engine oils with especially low High Temperature High Shear viscosity. HTHS of 2.6 to 3.5 mPas applies to XW-20, 2.9 to 3.5 mPas for all others. Corresponds to the old A1 and B1 specifications with some new engine tests.
A2/B2
Basic requirements. Will be replaced by the GLOBAL DLD-1 specification.
A3/B3
Category for high-performance and Fuel Economy engine oils. Exceeds ACEA A1/B1 with regard to Noack (evaporation losses), piston cleanliness and oxidation stability. Extended oil change intervals possible.
A3/B4
Same as A3/B3 but also for direct injection diesel engines.
A5/B5
Category for high-performance engine oils. For TDI engines with Fuel Economy Performance. In addition with lowered HTHS (2.9 to 3.5). Extended oil change intervals possible.
C = Engines LOW SAPS
This category covers applications where sulphate ash, phosphorous and sulphur content (SAPS) is limited by the OEM.
C1
Largely based on the ACEA A5/B5. Strict limitation of SAPS content. Low HTHS viscosity of >2.9 mPas.
C2
Same as C1 but with somewhat higher SAPS content permissible (as with C3).
C3
Same as C2 except for HTHS > 3.5 and without Fuel Economy performance.
C4
Same SAPS content as C3, HTHS viscosity as C1.
Т.е. ако правилно съм разбрал, това че маслото е А3, а не А2 е още по-добре

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта