Проблем с двигателя!!!
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 25 авг 2008 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Айтос
Проблем с двигателя!!!
Здравейте колеги.От вчера ми се появи едно леко чукане около двигателя,отначало си помислих че е някоя ламаринка.Днеска отидох до един майстор и той гледаше и слушаше и ми каза че едното бутало започнало да се разчуква заради износване на самия цилиндър.Каза ми,че мога да си е карам така,и че нямало проблем но да си сипя 15 на 40,а не 10 на 40 с което съм е карал до момента.Дайте малко мнения по този въпрос,че аман от майстори.Колата е Поло 1.4 АЕХ, 60 к.с,97г.Мерси предварително.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с двигателя!!!
Да не се отнася до повдигач, шот ако чука бутало, шЪ излезе през капака и ше го видиш цЪрвен!
Сериозен си е проблема колега, но според мен е от повдигач
Сериозен си е проблема колега, но според мен е от повдигач
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: Проблем с двигателя!!!
и на мен ми прилича на повдигач. Смени маслото, на следващата смяна с 15в40, ако пак почуква. Отивай при майстор, но най-добре някой друг.
Re: Проблем с двигателя!!!
и на мен ми прилича на повдигач
Майстора може и да е "калпав" ,но поне го е чул.
Вие как разбрахте

- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с двигателя!!!
i.e.i написа:и на мен ми прилича на повдигач
Майстора може и да е "калпав" ,но поне го е чул.
Вие как разбрахте
Е ти мислиш ли че майстора е толкова луд, да му каже "Абе чука буталото,ама може да си караш така"
Нищо лично ма знаеш ли какво е да ти чука бутало? Колата неможе да отлепи, няма мошност и сякаш работи на 2 цилиндъра! По писането от колегата мисля че той се е убъркал и искал да каже "Повдигач"
Но само предполагаме, тъй че по-леко да го раздаваме!
ЩОт и на мен ми чука повдигач, ма си карам така, нали колата работи

-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Проблем с двигателя!!!
Пък може и да си промиете моторите при следващата смяна на маслото! 

-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 25 авг 2008 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Айтос
Re: Проблем с двигателя!!!
Не не съм се объркал,точно това ми каза майстора,че буталото чукало защото цилиндъра имал леки изкривявания от километрите на колата(които са 110 349км ама не са толкова със сигурност).Даже ми показа на един отворен двигател на Рено,точно къде има изкривяване на ризите и те даже бяха шлайфани 2 от тях,а другите 2 не.
Re: Проблем с двигателя!!!
По скоро е възможно да се охлаби бутален болт и тои да чука в буталото но нищо несе знае може и да е нещо по дребно и безврено бъди оптимист 

- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с двигателя!!!
Каквото и да е щом не е повдигач според мен я карай повечко градско тая кола, за да не те вият чакалите някъде из полетата в родината ти... 

- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с двигателя!!!
VWPOLO1986 написа:Здравейте колеги.От вчера ми се появи едно леко чукане около двигателя,отначало си помислих че е някоя ламаринка.Днеска отидох до един майстор и той гледаше и слушаше и ми каза че едното бутало започнало да се разчуква заради износване на самия цилиндър.Каза ми,че мога да си е карам така,и че нямало проблем но да си сипя 15 на 40,а не 10 на 40 с което съм е карал до момента.Дайте малко мнения по този въпрос,че аман от майстори.Колата е Поло 1.4 АЕХ, 60 к.с,97г.Мерси предварително.
Ама това сериозно ли?И го разбра само по слух? Отиди на друго място.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем с двигателя!!!
Този мотор и някои от подобните му износват бутала и се получава много кофти шум, кат дизел. На празен ход е като чукане на лагери или бутален болт. Не казвам, че случаят е такъв. С този дефект се кара спокойно, само дето някой може да отбележи, че за дизел доста добре работи!
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Проблем с двигателя!!!
Нещо подобно на Ford Fiestа MK3 ли? Съмнявам се да е толкова зле...
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Проблем с двигателя!!!
Има голяма вероятност да е повдигач и може да се оправи сам, на мен ми се случва два пъти и се оправя.(чука все едно повдигачите са на сухо, но по силно, чува се дори в движение.)
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Проблем с двигателя!!!
Именно буталата се изтъркват отстрани, където има контакт с цилиндъра при хода нагоре-надолу. В резултат на това луфта се увеличава от това износване и почва да почуква. И точно така трака - като дизел (muns61 -
). Ако е това, ще го има ясно изразено на студен мотор, после след загряване като се разширят буталата би трябвало да изчезва или намалява съвсем. Ако е така при теб, Ок е разхода, върви нормално и не припушва на масло си карай без да се тревожиш..
Такъв контакт на буталото с цилиндъра по принцип има при всички мотори, но при това поколение 1.4 изглежда са направили по-слабички буталата. Моя APQ го видях отворен за смяна на сегменти и видях точно къде са изтъркани. На цилиндрите им нямаше нищо, така че близо е бил майстора, ама не съвсем.
По въпроса с компресията, буталото по принцип не ляга плътно в цилиндъра, а сегментите "правят" компресията, за това ако те са наред, освен акустични, други последици няма от това чукане.
П.С. Между другото от пряк опит, между 5W40 и 15W50 масло няма никаква разлика в чукането, така че не сипвай минерално да не вземе да запуши пък нещо (например повдигач)...

Такъв контакт на буталото с цилиндъра по принцип има при всички мотори, но при това поколение 1.4 изглежда са направили по-слабички буталата. Моя APQ го видях отворен за смяна на сегменти и видях точно къде са изтъркани. На цилиндрите им нямаше нищо, така че близо е бил майстора, ама не съвсем.
По въпроса с компресията, буталото по принцип не ляга плътно в цилиндъра, а сегментите "правят" компресията, за това ако те са наред, освен акустични, други последици няма от това чукане.
П.С. Между другото от пряк опит, между 5W40 и 15W50 масло няма никаква разлика в чукането, така че не сипвай минерално да не вземе да запуши пък нещо (например повдигач)...
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта