Rabbit_TDI написа:rukuku първо прочети внимателно това което цитираш-когато МШ влезе в ферари макларън беше да не кажа в дъното но в средата и по надолу в таблиците щото го нямаше мерцедес.Единствено бенетон и уиилямс бяха по-напред от ферари.Големия бюджет на отбора доиде преди МШ-половин година преди това но преди това и до някаде 2002-2003(преди масовото навлизане на концерните)те бяха с осезаемо наи-големия бюджет.
Не ми е целта да се заяждам, но къде в поста ми видя нещо написано за Макларън или пък за бюджети на отборите. Бюджетът на отбора не купува шампионската титла, въпреки че без него нищо не става, Формула 1 си е скъп спорт. Това се опитвам да кажа. Бюджетът на Ферари не бе по-малък, когато от пистата липсваше Шумахер (след катастрофата на Силвърсоун), но отбора едва креташе, въпреки че до неговата контузия никой не можеше дори да се доближи до Ферари. Същия Ървайн, който беше незабележим започна да печели победа след победа при завръщането на Шумахер на пистата. И механиците бяха същите, и техническия директор, и стратегията, и парите... но пак ще го кажа - нямаше го Шумахер.
И най-добрите механици и инженери не могат да направят една кола шампионска, ако задкормилното й устройство не им дава вярна насока за работа или пък ако не може да изстиска възможностите й на 100%. Те просто не са в болида за да са наясно какво точно се случва с него. Телеметрията въобще не може да разкрие пълната картина за автомобила. Точно в това е голямата сила на Шумахер, че знае какво трябва да му даде колата и винаги търси начин да го достигне.
А и да се нарече един 7-кратен шампион "средностатистически" е малко несериозно. Точно ако се уповаваме на статистиката то той е безпорно най-великия. Остана ли рекорд, който да не е подобрил?