titi28 написа:Ако не знаеш колега климатика на колата не е като домашния климатик! Разликата е в това че домашния климатик е напълно херметична система и всичко в него е от метални компоненти! При автоклиматиците системата е полухерметична защото имаш гъвкави маркучи, има уплътнение на вала на компресора, така че с времето тези нашите стари коли е нормално на 2 години да се презареждат! Що се отнася до моя климатик, той в момента не работи защото трябва да сменя и вътрешното радиаторче, а там където казваш че изпуска фреон си в грешка защото съм си вкарал оцветител и е проверена цялата система!
И другото което не съм казал че климатика на колегата ще тръгне! Написах да се смени маркуча да се вкара малко фреон и да се пробва компресора!
да бе да полухерметична система

Нормално е на таралясниците о9т Германия и Австрия да им изчезва фреона заради лугата- я изяден кондензатор, я маркуч я износено уплътнение на вала на компресора от корозия.
Хиче не е нормално на 2 г да се презарежда системата с фреон. Имал съм таралясник от Италия набор 94 ,на който като го взех му работеше климатроника, карах го 3г без никакво пълнене, продадох го м октомври 2008 и все още му рабато климата.