Радиятор на климатик

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 11 авг 2006 19:32


колега тая тема с тебе здраво я опорочихме с нашите "размисли и страсти" ;) За маркуча си прав, само че сравнението на "гумата" за гуми с маркучите за хидравлика е малко ааа прекалено :) Хидравличните маркучи обикновенно са също толкова маслооустоичиви, а и доста по здрави ( някои хидравлики развиват значителни налягания) а при тези цени на резервните "оригинални" части винаги си спомнян максимата "Сиромах човек- жив дявол ! " сорри за оффтопика...... :oops:




provigo
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 4:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Канада

Мнениеот provigo » Пет 11 авг 2006 23:56


Съгласен съм с тебе, ама нали виждаш как на колегата пак му се прецакало, след като е сложил такъв хидравличен. А за темата че сме я опорочили, не се притеснявай, това дето сме писали са истини. И "размислите" са си верни, нали хората питат и искат да знаят.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 12 авг 2006 21:39


ами посредата на маркуча и доста се съмнявам че е на едно място дето се е опирал леко до компресора.

Ей това обяснява всичко... има ли триене ако искаш оригинален сложи - скоро време ще е на същото положение.....



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 142 госта