Основен ремонт-инфо!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Основен ремонт-инфо!

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 13 авг 2006 0:08


Понеже си счупих мотора на скоро(заради не качествено масло най вероятно репсол10/40?) та прайх леко ремонтче и ще кажа кво съм сменил и колко пари е било пък дано информацията е полезна на някой.....
Значи на 2-ри цилиндър лагера ми беше в картера а биелата беше вкопала яко вала и едновременно с тва се беше раздула и понеже мразя циганиите реших да сменя коляновия вал вместо да го шлайфам....
колянов вал-300
биела-100
основни ,биелни лагери ,лагери на междинния вал 2малки и 1 голям семеринга гарнитура глава и картер-всичко за 170лв(мерси на killergti взе ми тези части с отстъпка)
масло мотул 5/40 4л-50лв пак на примоция го фанах :D
работата е 450лв
главата няма да я пипам шот е перфектна иначе скоро сменях:
сегменти ,гумички клапани ,напасване на клапаните ,абе цялостно обслужване на главата и ми излезна 500лв всичко.




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 13 авг 2006 11:41


Абе бая парички си поналял в мотора ама поне си заслужава и сега може да се каже че е като нов :wink: А сега след като всичко е ОК каква ти е компресията,мерил ли си я?


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Нед 13 авг 2006 12:01


Един майстор веднъж ми каза, че е хубаво каквото и масло да си купиш в БГ, да си сипеш и подобрител, щото в лъскави тубички всякакви боклуци се продавали....тогава не му повярвах ама май е бил прав.Потенциално всеки от нас може да се окаже в твоето положение....

ПС Не се ли замисли за смяна на мотора, по-неизгодно ли ти се стори....


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 13 авг 2006 12:33


rusiq_24 написа:Абе бая парички си поналял в мотора ама поне си заслужава и сега може да се каже че е като нов :wink: А сега след като всичко е ОК каква ти е компресията,мерил ли си я?

Компресия не съм мерил ама ще я премеря, що на твоя колко е?Тя след смяната на сегментите беше равна 11 на всички цилиндри.......А за другия колега дет ме пита за смяна:да не е изгодно щот не знам в кво състояние е другия мотор.На мене главата ми е перфектна а вече и долу всичко е ок и се надявам в понеделник като я запаля всичко да е 6 :D


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 13 авг 2006 13:59


Golf 3 1.8 написа:
rusiq_24 написа:Абе бая парички си поналял в мотора ама поне си заслужава и сега може да се каже че е като нов :wink: А сега след като всичко е ОК каква ти е компресията,мерил ли си я?

Компресия не съм мерил ама ще я премеря, що на твоя колко е?Тя след смяната на сегментите беше равна 11 на всички цилиндри.......А за другия колега дет ме пита за смяна:да не е изгодно щот не знам в кво състояние е другия мотор.На мене главата ми е перфектна а вече и долу всичко е ок и се надявам в понеделник като я запаля всичко да е 6 :D
Ами на моя не съм я мерил понеже не искам да се разочаровам (не че не върви) ама мисля да я премеря скоро и затова исках да разбера твоята защото на твоя трябва да е максималното за тоя мотор и да знам дали моя е ОК или да го разпарчосвам ако съм далече от истината :wink: А за смяна на мотора твърдо не защото не знаеш на какъв ще попаднеш а сега си имаш перфектен мотор. :wink:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 13 авг 2006 14:03


rusiq_24 написа:
Golf 3 1.8 написа:
rusiq_24 написа:Абе бая парички си поналял в мотора ама поне си заслужава и сега може да се каже че е като нов :wink: А сега след като всичко е ОК каква ти е компресията,мерил ли си я?

Компресия не съм мерил ама ще я премеря, що на твоя колко е?Тя след смяната на сегментите беше равна 11 на всички цилиндри.......А за другия колега дет ме пита за смяна:да не е изгодно щот не знам в кво състояние е другия мотор.На мене главата ми е перфектна а вече и долу всичко е ок и се надявам в понеделник като я запаля всичко да е 6 :D
Ами на моя не съм я мерил понеже не искам да се разочаровам (не че не върви) ама мисля да я премеря скоро и затова исках да разбера твоята защото на твоя трябва да е максималното за тоя мотор и да знам дали моя е ОК или да го разпарчосвам ако съм далече от истината :wink: А за смяна на мотора твърдо не защото не знаеш на какъв ще попаднеш а сега си имаш перфектен мотор. :wink:

Виж си я ,но мисля че колата ти върви повече от добре ,на клипа дет си пуснал! :wink:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 13 авг 2006 14:05


Е добре да ама нали знаеш никога не е достатъчно :lol:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пет 18 авг 2006 9:10


Колеги от вчера подкарах колата и съм доволен само има лек проблем та да питам знаещите :D .Колата не може да се ухлади както трябва перката си включва има си течност но охлажда много бавно!Трябва и много време да свали темп.Докато беше разглобена пробвах термостата и си отваря точно на 80.Възможно ли е да не отваря хубаво шот така на око не мога да преценя и от там да идва проблема.Когато се счупи мотора загря точно така карам с 130 постоянна скорост и темп. леко леко се вдига, перката си бичи ама нищо и така сигурно за 25-30мин леко покачване стигна 110градуса.Сега в града вдига до 95 ,но преди това никога не ми е минавала 90 особено с тоя термостат а на дълго съм карал с 220 и седи на 70 и не мърда.Казвайте кво става че се изнервям вече!


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 18 авг 2006 9:20


jerry има подобен проблем и ще го бориме тия дни-ако се разбере нещо повече-ще пиша.
засега имам съмнения (при него) за кородирал корпус на водната помпа и оттам разстоянието м/у ротора и корпуса (което определя интензивността и дебита на циркулацията) да е нарастнало.
ще видим...


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пет 18 авг 2006 9:23


vaskoto1 написа:jerry има подобен проблем и ще го бориме тия дни-ако се разбере нещо повече-ще пиша.
засега имам съмнения (при него) за кородирал корпус на водната помпа и оттам разстоянието м/у ротора и корпуса (което определя интензивността и дебита на циркулацията) да е нарастнало.
ще видим...

хмм ми ще чакам за отзиви тогаз.Да сменя ли термостата междувременно?Може ли да не отваря хубаво или той отваря или не ,няма средно положение???


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 18 авг 2006 9:27


ми ние почнахме с него... имаше мааалко подобрение но човека все още си кара със 100 на перка и на 103 градуса градско... мерени са с инфра ред термометър на главата-точно 103. аз имах пресантиман (както и той де) че му лъже таблото-няма такива филми...
радиатора промихме-е не излезе кристъл клиър ама и не беше блато...
имам една помпа с подобно кородирал корпус-фанах се за тва-па да видиме.
ще промиеме и мотора пак... :roll:


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Пет 18 авг 2006 11:16


лошото е че проблема не се показва винаги,не зависи и от налягането в системата,за 3-ти път сменям термостат-все е това,сменен е и датчика за перката-резултат нулев-включва когато си поиска от 92 до около 102 грд.всеки път различно :evil: понякога бързо охлажда а понякога със 100 км/ч на перка не охлажда,дори продължава да загрява...(само включване на парното помага)

относно уреда-имаше пренебрежимо малко отклонение + 2 до3 грд. спрямо друг уред-леко го коригирах и сега показва вярно(сравнено с инфраред термометър)

относно обезвъздушаването на системата - разпробихме отвора на тройника за обезвъздушаването,сега има добър дебит,но проблемите си останаха

малко история - когато купих колата единствения проблем беше късното включване на перката,когато се включи си охлаждаше бързо ...след 3 години каране така(редовно стигаше 105-110 грд.)спука глава :shock :twisted: Направих ремонт(заваряване,шлайфане, напасване клапани,гумички......сегменти,основни и биални лагери....)в сервиз Д и Н Младост и малко след това се започнаха екшъните с охладителната система...


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пет 18 авг 2006 13:09


Ами водна помпа?


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Пет 18 авг 2006 15:00


jerrry написа: Направих ремонт(заваряване,шлайфане, напасване клапани,гумички......сегменти,основни и биални лагери....)в сервиз Д и Н Младост и малко след това се започнаха екшъните с охладителната система...
:офф ето да прочетеш нещо ,по точно темата е как ми прецакаха колата във Д и Н http://www.opelclub-bg.com/forum/index. ... opic=13385 днес точно за тоя случей обеснявах на Ваското :!:

П.П иначе Golf 3 1.8 дано се оправи колата ,че като се сетя колко нерви и пари си хвърлил .аз лично нямаше да се знаимавам да съм я разпродал на части или да съм я блъснал за каско :?
Успех


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 18 авг 2006 15:29


[quote="Plamen_VR6"]Един майстор веднъж ми каза, че е хубаво каквото и масло да си купиш в БГ, да си сипеш и подобрител, щото в лъскави тубички всякакви боклуци се продавали....тогава не му повярвах ама май е бил прав.[quote]

Защо не пробваш Selenia HPX 20W-50 , Selenia Sport - 10W-60 ,Selenia Racing 10W-60, Selenia Star 5W-40 / for Alfa / ili Selenia Gold 10W-40 .

Доволен съм от качеството на Selenia HPX 20W-50 понеже мотора е на 490 ххх км и си хапва масълце . ментета няма засега сред тези масла



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта