Катализатор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 09 авг 2006 11:09


На мене колата ми забочна да набира оборотите много по-плавно като изтърбуших катализатор.Не че е започнала да лети но разликата е осезателна.




Потребителски аватар
Ksdx986
Мнения: 58
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Ksdx986 » Сря 09 авг 2006 12:47


Ми да кото чели по-плавно се качват оборотите, но в звука почти никаква разлика! Той катализатора не беше запушен!


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 09 авг 2006 12:50


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 20:28, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Ksdx986
Мнения: 58
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Ksdx986 » Сря 09 авг 2006 13:42


:lol: Може и да си прав!


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Нед 13 авг 2006 12:50


Някой има ли идея на EZ дали са слагани фабрично катализатори, то и аз като се замисля незнам имам ли, нямам ли... :roll:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 13 авг 2006 14:28


Plamen_26 написа:Някой има ли идея на EZ дали са слагани фабрично катализатори, то и аз като се замисля незнам имам ли, нямам ли... :roll:


Да . При мен 87г пр-во EZ имаше катализатор , който скоро махнах.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Нед 13 авг 2006 15:04


А като го махна имаше ли разлика във мошноста?


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Нед 13 авг 2006 15:29


Абе искам още да ви питам колеги, каква им е ползата на тези дето сменят катализаторите с резонатори "безплатно", рециклират ли ги после, предават ги за скраб....Винаги съм се чудел :roll:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Нед 13 авг 2006 15:31


EZ с катализатор е 72 кончета без е 75.
от катализаторите се изважда благороден метал :wink: затова ги сменят безплатно или изкупуват.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Нед 13 авг 2006 15:35


Виждам че и ти си с EZ Голфер, какво е твоето мнетие, кое е по-удачно при премахването на катализатора - тръба или резонатор?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 13 авг 2006 19:49


Тръба.И на стария и на Г3 то с АЕЕ само права тръбичка.По-евтино е. На АЕЕ сондата е горе веднага след колектора.лед 4000-4500 об малко повече ръмжи , но е хубав звук.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Нед 13 авг 2006 20:56


Plamen_26 написа:кое е по-удачно при премахването на катализатора - тръба или резонатор?

не знам.
въпрос на избор.
с тръба ръмжи малко повече и има вероятност грънците назад да заминат по-бързо.но пък е по-евтино.
като вървеж между резонатор или тръба надали ще усетиш разлика.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пон 14 авг 2006 8:16


Предполагам че "безплатните" резонатори са произведени във Волфсбург от дебела немска стомана :lol: така че май и аз минавам на варианта с тръба :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 14 авг 2006 14:56


По добре си запази катализатора щото е ФВ и не гние само го изтърбуши.Аз отидох при един арабин с ъглошлаифа го отвори като"консервна кутия" изтърбуши го и го завари.Колата след това тръгна по-коренно различен начин-не че ме лепи за седалката но педала на газта бачка по коренно различен начин.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пон 14 авг 2006 16:02


Добра идея Рабит, благодаря ти за нея. Трябва ли задължително да го цепя със шлайфа? В смисъл не може ли да се изтърбуши отстрани?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта