спирачки
- panevGT
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 01 ное 2009 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия
спирачки
проблемът е че педалът на спирачката при натискането е станал малко по-твърд от преди,иначе колата си спира добре но педала е по-твърд...какъв е проблема ако има такъв и как мога да го отстраня.колата е голф 3 1,6 моно инжекция,1994 година.не съм сигурен дали има АБС.благодаря ви предварително
Re: спирачки
ами колега първо ще те посъветвам да си провериш вакума на сервото дали е здрав да не би да се губи вакума 

- panevGT
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 01 ное 2009 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия
Re: спирачки
как да го проверя,къде се намира това нещо че не ми е ясно,благодаря:)
Re: спирачки
ами там кадето е спирачната помпа зад нея се намира сервото от сервото излиза един маркуч и отива някаде към колектора или инжекциона това е маркучето за вакума 

- panevGT
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 01 ное 2009 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия
Re: спирачки
маркуча е здрав,днес го прегледах....дайте други идейки
- cloud
- Мнения: 226
- Регистриран на: Съб 11 дек 2010 21:22
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1Y
- Местоположение: Русе
Re: спирачки
И аз имах подобен проблем и излезе вакуум, проследи си маркучетата и тройничетата да не дърпа въздух отнякъде. Поздрави 

- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: спирачки
Ако вси4ко по мъркучите е наред единственото което остава е сервото (голямото кръгло нешто за което е хваната спирачната помпа)
- ktamen
- Мнения: 6376
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: спирачки
Пусни се някъде по инерция и изключи двигателя поне за 30 секунди, и после натисни спирачка, ако педала съвсем се е втвърдил значи вакуума издиша отнякъде.
- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: спирачки
То е ясно 4е вакуума се губи (няма друга при4ина за твърд педал) въпроса е каде е пробрема.
- ktamen
- Мнения: 6376
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: спирачки
Преди няколко години си ремонтирах спирачната помпа и явно не съм я монтирал обратно както си трябва защото вакуума ми се губеше между помпата и кожуха на сервото. Нацапах помпата със силикон и се оправи.
Аз не съм сигурен, че проблема на колегата със сигурност е от вакуума, щом педала е твърд при работещ двигател толкова голямо издишане би трябвало да оказва влияние и на работата на двигателя.
Аз не съм сигурен, че проблема на колегата със сигурност е от вакуума, щом педала е твърд при работещ двигател толкова голямо издишане би трябвало да оказва влияние и на работата на двигателя.
Re: спирачки
здравейте според мен също е от вакума.при мен бе откачен маркуча на вакума и на места протрит и изгорял , и не знам как е при механичното , но при мен с климатроника не ми сменяше отворите на въздуха(горе,среда и в краката),но пак при мен и не спираше добре освен ,че бе твърд педала.успех 

- Gencho87
- Мнения: 337
- Регистриран на: Нед 03 яну 2010 18:19
- Автомобил: VW Golf MK3 GT
- Двигател: AEK 1.6 1995
- Местоположение: Разград
Re: спирачки
Здравейте, ще ползвам темата на колегата да не отварям нова. При мен от скоро се появи това с твърдия педал, но при мен е малко по-различно, давам пример: прибирам колата вечер в гаража, с натиснати спирачки гася, сутринта качвам се в колата и натискам педала на спирачките, за да запаля и на първото натискане е твърд все едно съм напомпил няколко пъти на изгасен мотор, след като запаля се оправя. Пробвах и друго: след като вкарах колата в гаража дръпнах ръчната без да натискам педала на спирачките и така изгасих, на другия ден като отидох си е нормално, мек при изгасен двигател
.
Да обобщя в едно изречение: при натиснат педал и гасене на мотора на другия ден е твърд, когато изгася на ръчна без да е натиснат педала на спирачката на другия ден си е нормален.
Това се появи преди две седмици, а именно тогава си свалях клапана за празния ход /стъпковото моторче/, за да го почистя, че имам малко недоразумение с паленето, но ще спомена и него, че може и да е свързано - при паленето не винаги пали от първия път, хванах му цаката - завъртам малко ключа, докато завърти стартера и веднага връщам, след като завъртя да завъртя веднага за второ палене пали от раз, казаха ми да си изчистя клапана за празен ход, но няма особено подобрение, но сега ме притеснява това със спирачките, че то на паленето му хванах цаката, но спирачките са важни

Да обобщя в едно изречение: при натиснат педал и гасене на мотора на другия ден е твърд, когато изгася на ръчна без да е натиснат педала на спирачката на другия ден си е нормален.
Това се появи преди две седмици, а именно тогава си свалях клапана за празния ход /стъпковото моторче/, за да го почистя, че имам малко недоразумение с паленето, но ще спомена и него, че може и да е свързано - при паленето не винаги пали от първия път, хванах му цаката - завъртам малко ключа, докато завърти стартера и веднага връщам, след като завъртя да завъртя веднага за второ палене пали от раз, казаха ми да си изчистя клапана за празен ход, но няма особено подобрение, но сега ме притеснява това със спирачките, че то на паленето му хванах цаката, но спирачките са важни

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта