ами колега аз да кажа по спомен а ако има някой дет разбира да ме поправя.почистваш хубаво около дюзата,
( макар че ти си мил двигателя де

), махаш тръбичката от дюзата, и отвиваш болта.Сега тук аз така го правих но не гарантирам че е най добрия вариант: махнах буксата на клапана за гасене, който е на помпата за да не пали и врътнах един оборот на стартер за да "изскочи" дюзата леко и после с клещите я доизвадих. сменяш медната "шайба" и слагаш на ново. Аз преди да пъхна дюзата врътнах пак на стартер за да изкара от цилиндъра ако има нещо влязло боклуче.после стягаш но не душманската, мисля че 25-30Nm го даваха. аз понеже сменях всичките и махнах всички горивоподаващи тръбички и преди да ги завия на дюзите повъртях малко на стартер за да стигне нафта до края на тръбичките и чак тогава ги завих на дюзите.ами това се сещам,ако има друго да допълват колегите.поздрави и успех