Вода в купето

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Вода в купето

Мнениеот orgasmatron » Съб 30 апр 2011 12:33


Привет на всички

От близо няколко месеца в краката ми е мокро, всяка сутрин има малка локвичка, кечето е подгизнало, а на гумената стелка има здрав конденз, като я повдигна.
За три месеца не е изчезнал и грам антифриз, не е течност за чистачки, не са ми запушени отводнителните канали на шибидаха... Видял съм се в чудо :). Няма значение на вън дали вали или е ясно - вода има.
Колата е Пасат Б4 комби.
п.п. колата е с климатроник, но не съм го пускал скоро та да образува конденз и да тече от него...

Отворен съм за всякакви идеи и предложения.




Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Re: Вода в купето

Мнениеот shotoman » Съб 30 апр 2011 12:45


Моя ми взе здравето, та накрая разтапицирахме и изпрахме всичко. Не питай колко пари и нерви...., но при мен Б5 беше се запушила дупката за оттичане на водата под акумулатора. При теб акумулатора е отпред. Виж само ако имаш конфорт модул да не го наводниш, че товага вече ще ти излезе солено.


Потребителски аватар
todval
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 02 юли 2010 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Вода в купето

Мнениеот todval » Съб 30 апр 2011 16:18


Аз имах същия проблем , постоянно имах вода на пода в краката на шофьора. Даже зимата ми замръзваше стелката за мокета. Бях проверил всички места откъдето можеше да влиза-врата,предно стъкло, жило за преден капак, тапи по пода.Най накрая открих че влиза под кутията на филтъра за купето и от там през вентилатора по въздуховода та на пода под мокета. Фабрично тази кутия е хваната само от двете срещуположни страни с пластмасови фиксатори с винтчета.Явно с времето пластмасата се покривява, а и уплътнението от долу старее.Малко силикон ми свърши работа.Дано откриеш окъде влиза, успех!


Потребителски аватар
mitacee
Мнения: 153
Регистриран на: Вто 05 фев 2008 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Вода в купето

Мнениеот mitacee » Съб 30 апр 2011 17:50


виж си от долу на пода тапите да не са изпаднали защото на мен ми беше изгнило около тях и едната беше паднала и влизаше вода от там


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Вода в купето

Мнениеот zfa159 » Съб 30 апр 2011 21:43


todval написа:Аз имах същия проблем , постоянно имах вода на пода в краката на шофьора. Даже зимата ми замръзваше стелката за мокета. Бях проверил всички места откъдето можеше да влиза-врата,предно стъкло, жило за преден капак, тапи по пода.Най накрая открих че влиза под кутията на филтъра за купето и от там през вентилатора по въздуховода та на пода под мокета. Фабрично тази кутия е хваната само от двете срещуположни страни с пластмасови фиксатори с винтчета.Явно с времето пластмасата се покривява, а и уплътнението от долу старее.Малко силикон ми свърши работа.Дано откриеш окъде влиза, успех!

Теоретично поне,това е невъзможно.Ако влиза вода от там,тя ще изтича през тръбичката за конденза на климатичния радиатор,понеже той е веднага след вентилатора и най-долната точка на системата е именно тавичката за конденза,която ще изведе водата обратно извън купето.Ако конденза е бил позапушен и е влизала доста вода,която той не е успявал да поеме,съм склонен да се съглася,ама дебита на тази тръбичка е няколко литра вода за минута ако не е запушена и трябва доста вода да е влизала от там.
Не може да прелива и покрай самия вентилатор,защото той има една гумена г-ра на себе си ,с която се лепва към корпуса на тялото.
По повод самата кутия за филтъра - под пластмасовия и ръб от долу,трябва да има оплътнение,което е доста дебело (около 1см) и именно то пази да не влиза вода.По-скоро то се е одървило и е започнала да влиза вода навътре.
Случвало се е при сериозни наводнявания на отсега при филтъра,да влиза вода през сямия филтър (събира се много вода там и прелива над ръба на кутията директно в кожуха на парното). Тогава тече и на още едно друго място,освен изброените по-горе от колегите - през жилото за километража или тапата,която седи там на стената с коша,а от там тече направо вътре при педалите и всичко става във вода от шофьорската страна.


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Вода в купето

Мнениеот passat123 » Нед 01 май 2011 11:18


Има един канал на тия пасати Б4 не питай колко патене видяхме с колта
на един познат колата е б4 с клима беше се забусила някаква траба на отводяването
на климата ! А вторият вариянт е канала ли как да го кажа за отводняване на
теч.от чистачките дъждове и т.н. под капака може да се е запушила трябва да го провериш
внимателно !


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Вода в купето

Мнениеот bachest » Пон 02 май 2011 20:01


orgasmatron написа:Отворен съм за всякакви идеи и предложения.


Ето ти няколко нестандартни предложения, различни от запушванията за тръбите за отводнявания и т.н.

Жилото за отваряне на капака. От към двигателния отсек има едно гумено маншонче на него и после влиза в купето. Ако е извадено или скъсано - влиза вода.

Някой ако е прекарвал кабели. Я за газовата уредба, я за нещо друго, някъде е дупчил за да влязат кабелите. След това не е уплътнено или е уплътнено лошо. И резултата е същия.


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Re: Вода в купето

Мнениеот orgasmatron » Пон 02 май 2011 20:33


благодарско за предложенията, ше се ровя още :)
Ако си махна вечер стелката, сутринта няма локвичка, дори и да е валяло цяла нощ. Имам аз едно предположение - понеже колата е синхро и изпускателната система е "малко" по-различна и напоследък чат пат дрънчи нещо отдолу, но за да видя какво е трябва да сваля термощитове разни. Мисля си да няма нещо разкачено и да нагрява отдолу купето и после да кондензира. Най ме стъписва конденза по стелката гумена. Иначе всичко си е сухо, и само в краката ми мокро...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 50 госта