Power Flex тампони за Голф 4 1.8Т
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Power Flex тампони за Голф 4 1.8Т
Колеги решил съм да сменя тампоните на голфчето с такива на Power Flex. Някой да има отзиви от такъв ъпгрейд? И от къде бих могъл да намеря полиуретанови тампони за макферсоните?
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Power Flex тампони за Голф 4 1.8Т
Развитие: смених тампоните на стабилизиращата щанга, на биалетките и на скоростите с такива на Powerflex и отзивите са повече от положителни - струва ми се че намаляха загубите покрай скоростите - стана доста директна самата скоростна кутия. Предавките влизат много по-добре. Единствено докато е студена колата има малко повече вибрации в купето от нормално, но това е за първите няколко минути от студено палене. Промени се и звука при палене на самия мотор - много по-изразен и приятен, усеща се че мотора стои стабилно. При потегляне колата просто тръгва директно, преди беше малко лигава. Определено се накланя и по-малко в завой.
- gigavanko
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Power Flex тампони за Голф 4 1.8Т
Възможно ли е да напишеш на каква цена и от къди си ги набави тези тампони. 

- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Power Flex тампони за Голф 4 1.8Т
Тампоните от Проспийд ги поръчах, и излезнаха около 230 лв.
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Power Flex тампони за Голф 4 1.8Т
И аз имам да сменям тампон долу на скорости/двигател.За дизелите е червен,и много се чудя???
Един колега от ауди форума има тема,как го е сложил на колата и същите неща + това,че на 180км/ч колата ставала също много шумна (много вибрации също на свободен ход)???
Още повече се замислям,дали пауарфлекс или някакъв от ауто + (оригинален някакъв немски,немфиордер примерно)
Един колега от ауди форума има тема,как го е сложил на колата и същите неща + това,че на 180км/ч колата ставала също много шумна (много вибрации също на свободен ход)???
Още повече се замислям,дали пауарфлекс или някакъв от ауто + (оригинален някакъв немски,немфиордер примерно)
-
- Мнения: 1742
- Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
- Автомобил: Passat b7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Power Flex тампони за Голф 4 1.8Т
аз пък имам да сменям тампони на предните амортесьори и незнам от кои да си взема 

- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Power Flex тампони за Голф 4 1.8Т
И аз имам да ги сменям,лемфюордер от ауто + с лагерчета ИНА.
Лагерчето съм го пробвал,вече 1 година няма пр. за тампоните мисля ще е същата работа.(ако говориш за тампоните над амортисьора и купето дето се намира)
Лагерчето съм го пробвал,вече 1 година няма пр. за тампоните мисля ще е същата работа.(ако говориш за тампоните над амортисьора и купето дето се намира)
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Power Flex тампони за Голф 4 1.8Т
В "Платени обяви" има една обява за полиуретанови тампони произвеждани в Стара Загора - някой пробвал ли ги е?
- madwifi
- Мнения: 231
- Регистриран на: Вто 22 юли 2008 14:35
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: 1.9D AEF
- Местоположение: София
Re: Power Flex тампони за Голф 4 1.8Т
И на мен ми е интересно, дали някой може да даде отзиви за старозагорските тампони.
Как се представят? В тази тема гледам че вече има колеги с Голф 4, които са си сложили от тези тампони. До месец ми предстои и на мен смяна и се замислям сериозно.
Как се представят? В тази тема гледам че вече има колеги с Голф 4, които са си сложили от тези тампони. До месец ми предстои и на мен смяна и се замислям сериозно.

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Power Flex тампони за Голф 4 1.8Т
На тия тампони ми харесва ,че те си ги монтират и могат да ти направят твърдост по поръчка (да не говорим,че на prospeed тампоните да смениш по Голф 4 всичките е 1000 лева
).Ама израза "Да заложим на българското" поражда една антирекламна нотка в мен
.Въпреки всичко и аз май ще ида при тях след някой друг месец.




- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Power Flex тампони за Голф 4 1.8Т
Сега прочетох темата - колегите са доволни - направо там ще е 

-
- Мнения: 1742
- Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
- Автомобил: Passat b7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Power Flex тампони за Голф 4 1.8Т
deversant написа:И аз имам да ги сменям,лемфюордер от ауто + с лагерчета ИНА.
Лагерчето съм го пробвал,вече 1 година няма пр. за тампоните мисля ще е същата работа.(ако говориш за тампоните над амортисьора и купето дето се намира)
да,точно за тези говоря...чудя се и аз,дали да не взема български

- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Power Flex тампони за Голф 4 1.8Т
Едва ли има български за там.Както колегите пишат,пауърфлекса бил като тия Българските.С малката разлика,че тия Българските аз до сега не съм виждал сложна форма тампон (визирам този на снимката)!
Как ги правят българските,има си теми едната е май в бемве форума.Вземаш си една пръчка полиоретан и отиваш на стругар... прави се и една фтулка...(доколкото съм чел има 3 твърдости за полиоретана,и те са с различни цветове)
Мисля,че се досещаш че пауарфлекса е отливка,не е стругован тампон.А дори и да е сругован,няма да е с обикновен струг а с някоя копютаризирана фреза! (това е лично мое мнение,аз си мисля така и не задължавам никого с мнението си)
Доколкото съм виждал българските продукти-произвеждат тампони за носачи,и за двигатели само с кръгла форма
(и аз лично бих си сложил такъв тампон на носача например,предвид пътищата ни и нетрайните ментета които се рзпространяват по магазините за авточасти в бг)
Как ги правят българските,има си теми едната е май в бемве форума.Вземаш си една пръчка полиоретан и отиваш на стругар... прави се и една фтулка...(доколкото съм чел има 3 твърдости за полиоретана,и те са с различни цветове)
Мисля,че се досещаш че пауарфлекса е отливка,не е стругован тампон.А дори и да е сругован,няма да е с обикновен струг а с някоя копютаризирана фреза! (това е лично мое мнение,аз си мисля така и не задължавам никого с мнението си)
Доколкото съм виждал българските продукти-произвеждат тампони за носачи,и за двигатели само с кръгла форма

Последна промяна от deversant на Вто 03 май 2011 6:50, променено общо 1 път.
- madwifi
- Мнения: 231
- Регистриран на: Вто 22 юли 2008 14:35
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: 1.9D AEF
- Местоположение: София
Re: Power Flex тампони за Голф 4 1.8Т
Това което каза колегата донякъде е вярно. Само да уточня, че твърдоста на материала не е само 3 вида, а зависи от добавките в полиуретана.
Той по принцип е прозрачен. А цвета му се добавя чрез оцветители. Това че PowerFlex използват само 4 цвята за различната твърдост, е само за улеснение на клиентите. Да знаят какви тампони си купуват.
Иначе като гледам снимките на българските и тези на PowerFlex се вижда разликата, как българските седят малко по-матови. И това ме навежда на мисълта че са струговани както каза колегата. Докато PowerFlex'a изглежда доста по-лъскав и вероятно повечето са от калъп.
Аз си купих PowerFlex за долния тампон на двигателя. Там си личи как са вадени от калъп.
А иначе за Голф 4 формата на тампоните са еднакви (кръгли) и при българските и при другите. Разликата е, че предните тампони на носача при PowerFlex са 2 части, за по-лесен монтаж. Не виждам смисъл да си слагам PowerFlex при тяхната цена. Мисля до месец и аз да си взема от българските и да пробвам как са.

Той по принцип е прозрачен. А цвета му се добавя чрез оцветители. Това че PowerFlex използват само 4 цвята за различната твърдост, е само за улеснение на клиентите. Да знаят какви тампони си купуват.

Иначе като гледам снимките на българските и тези на PowerFlex се вижда разликата, как българските седят малко по-матови. И това ме навежда на мисълта че са струговани както каза колегата. Докато PowerFlex'a изглежда доста по-лъскав и вероятно повечето са от калъп.
Аз си купих PowerFlex за долния тампон на двигателя. Там си личи как са вадени от калъп.
А иначе за Голф 4 формата на тампоните са еднакви (кръгли) и при българските и при другите. Разликата е, че предните тампони на носача при PowerFlex са 2 части, за по-лесен монтаж. Не виждам смисъл да си слагам PowerFlex при тяхната цена. Мисля до месец и аз да си взема от българските и да пробвам как са.
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Power Flex тампони за Голф 4 1.8Т
Така,аз си купух за носачите феби,от ангииският ебау (за по 12лв парчете)
Не съм много сигурен,но мисля че май са тръгнали!
Така 1 бг тампон е 35лв,а един тампон от Р32 на лемфиордер по спомен е някъде близо 30лв.За другият път ще сложа такъв Р-ков тампон,мисля ще е добре.
Колега сподели как е с този тампон на двигателя,искам май и аз да го сменям моят!Пиши ми на лс...
Не съм много сигурен,но мисля че май са тръгнали!
Така 1 бг тампон е 35лв,а един тампон от Р32 на лемфиордер по спомен е някъде близо 30лв.За другият път ще сложа такъв Р-ков тампон,мисля ще е добре.
Колега сподели как е с този тампон на двигателя,искам май и аз да го сменям моят!Пиши ми на лс...