Ускорение на пасат б5 (променливо)
- Svetlioman
- Мнения: 308
- Регистриран на: Сря 09 юни 2010 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Ускорение на пасат б5 (променливо)
здравеите колеги известно време,забелязвам пасатко(афн) на моменти върви как си трябва на моменти леко е муден,направими впечатление ,вечер или когато е по студенко е щурав,а на моменти, когато е топло примерно леко е муден на мен ми се струва дебитомерче маи или кулера прави номерцата.
- krasi_68rz
- Мнения: 56
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 19:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Razgrad
Re: Ускорение на пасат б5 (променливо)
Svetlioman написа:здравеите колеги известно време,забелязвам пасатко(афн) на моменти върви как си трябва на моменти леко е муден,направими впечатление ,вечер или когато е по студенко е щурав,а на моменти, когато е топло примерно леко е муден на мен ми се струва дебитомерче маи или кулера прави номерцата.
И моя е със същия мотор аз го забелязах при мен същия проблем,но самоче при мен в студено време тази зима особенно беше кошмарно тръгва и забива скоро ще го включим да видя какво ще излезе.Ще проследя темата ти но опиши на колегите нещо по-вече за колата си,година кончета ит.н.Успех!
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Ускорение на пасат б5 (променливо)
Svetlioman написа:здравеите колеги известно време,забелязвам пасатко(афн) на моменти върви как си трябва на моменти леко е муден,направими впечатление ,вечер или когато е по студенко е щурав,а на моменти, когато е топло примерно леко е муден на мен ми се струва дебитомерче маи или кулера прави номерцата.
И моя (същия като твоя) е една идея по-муден,като загрее и околната температура е над 30гр
сещаш се защо-стоковия куулер е малък и е забит на място дето не се обдухва най-добре.
- Svetlioman
- Мнения: 308
- Регистриран на: Сря 09 юни 2010 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Ускорение на пасат б5 (променливо)
колата не ми харчи масло кои знае колко около 500-700грама на 10 000хил. а днес един приятел с а4 2.5тди ми каза ,че има голяма вероятност да е пален с масло и да не охлажда добре, и ако съм имал време да сваля корите и подкалника, да му направя профилактика,или да съм си взел от някоя морга кулер ,от мерцедес 2.5 кулер бил доста подходящ ,за пасата(просто идеята е да има повече въздух до кулера ,че тои наистина е забутан буквално).
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Ускорение на пасат б5 (променливо)
Svetlioman написа:... пален с масло...
Човек!
От една граматична грешка се вкарах в ебати размислите... Как може да се пали двигател с масло... ?!


Четете ей тук.
Но не е лошо да си видите и вискосъединителите на перките...

-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Ускорение на пасат б5 (променливо)
Svetlioman написа:колата не ми харчи масло кои знае колко около 500-700грама на 10 000хил. а днес един приятел с а4 2.5тди ми каза ,че има голяма вероятност да е пален с масло и да не охлажда добре, и ако съм имал време да сваля корите и подкалника, да му направя профилактика,или да съм си взел от някоя морга кулер ,от мерцедес 2.5 кулер бил доста подходящ ,за пасата(просто идеята е да има повече въздух до кулера ,че тои наистина е забутан буквално).
Извади долния маркуч от куулера и виж колко масло ще изтече(напиши и тук).Ако ти се занимава-свали го и го измий добре отвън и отвътре с обезмаслител и пароструйка.Осезаема разлика няма да намериш ако не е бил затлачен отвън и отвътре.
п.п.на някои коли( и особено при Q7 и Туарег се вижда много добре)има решетка в подкалника-да отвежда въздуха навън-при нас няма

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта