,а имено VW Jetta с 4-тери врати,шибидах,аларма,тесните брони и мотор 1.6 карбуратор.За името на темата ще стане ясно по нататък защо Individual Olive Green.Всичко започна преди 6 години като я купих от мой съгражданин които я беше внесъл от Германия няколко години преди аз да я купя.Причината за продажбата й не беше заради някакви нередности по колата а за това че човека си има служебна и джетата е стояла само в гаража.Имено тогава почнах да ползвам форума и услугите на феновете в него
.Тук изкъм да се отклоня малко от темата за да благодаря на хората виновни една моя мечта да стане реалност а имено Иво (kr_1) един от най-добрите ми приятели на които винаги мога да се доверя ,Ясен (за него се отнася абсолютно същото),Петър(alpine)които ми помогна страшно много както със съвети така и с намирането на някои цени неща а и съхранението им докато ме нямаше,Борко (малкия alpine),Волен (карамела)за този човек просто се чудя какво да кажа защото няма да ми стигне темата просто УНИКАЛЕН И НЕПОВТОРИМ,Сашо (sashobass) много добър приятел готов дори и от разстояние да помага винаги,Траян (DEKSTAR)човека оказал ми невероятна помош в един много важен етап,не на последно място и майстора-Желю които изтърпя моите прищявки толкова време,благодаря и на още един човек че ме търпи като отделям 10 часа на колата а на нея 2 става дума за приятелката ми,тези хора които изброих а и тези които съм забравил и ще добавя по късно за мен са много цени и държа да го знаят :обичам ви.А сега обратно в темата ето и малко снимки от момента когато колата дойде при мен 






Не след дълго реших да направя цялостно пребоядисване без да сменям цвета,просто новия беше доста по наситен с перла.Така и така щеше да се боядисва реших да махна и пластмасите по вратите и задните вежди.Винаги са ми харесвали изчистените коли и аз също се стремях към това.По колата нямаще много работа и нещата за около месец станаха.Ето снимки преди да влезем в камерата



















След като стояхме цяла нощ в сервиза на другия ден рано рано почна сглобяването,и колата вече беше с предна широка броня,чисто бели мигачи за бронята,червени стопчета,изчистена емблема и надпис под багажника и без пластмасите по вратите и задните вежди





Изчаках слънце и веднага направих фото пред блока




























: .Така и стана запалихме 2-те джети и гас до Търговище.Имено там колата се видя за пръв път.Малко преди да заминем Пешо смени и салона и ми даде неговия стария.Ето и снимките от тогава 













Иначе всичко друго е на на 6 
