Имам следния проблем. Ако не я карам колата примерно 2 дена и акомулатора пада почти до нула, едвам пали. Акомулатора ми е нов и зарежда. Всичко си му е ок. Предполагах че проблема е в алармата, че е почнала да гълта много ток. Отидох при алармаджиите, замерихме разхода и беше 10 пъти над нормалното при изгасена кола и затворени врати. Махнахме алармата, но разхода не падна. Махнахме касетофона, пак не падна. Накрая почнахме да махаме бушоните 1 по един и накрая при махането на 10-ти бушон, като го махнахме и разхода си стана нормален.
Оказа се че този бушон отговаря за осветлението в купето и в багажника. Бушона е 7.5А и си е ОК.
Вече една седмица без него и си пали перфектно.
Въпроса ми е дали някой знае на какво се дължи този проблем и как може да се оправи? И дали този бушон отговаря и за още нещо. Не че ми е проблем да го карам и така, не ми пречи че нямам осветление като отворя вратата или багажника, но друго си е всичко да е ОК

Колата ми е POLO 1.4 MPI 2000г AUD
Благодаря Ви предварително!