Куплонзи за диагностина на Пасат 92, двигател 2Е

Техническа и сервизна информация за Passat
asus
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Куплонзи за диагностина на Пасат 92, двигател 2Е

Мнениеот asus » Сря 16 авг 2006 10:50


Привет, може ли някой колега който има същата кола Пасат 92г. двигател 2Е, 2000кубика 115к.с.
Би трябвало на всички куплонзите за диагностика да са под калъфа на скоростния лост, там има два с по два изхода/входа, Единият е черен а другия сив.
Въпроса ми е колко кабела са включени в тези куплонзи/ имам предвид отзад, колко от техните изходи имат реално калбели/. При мен черния има два и те са + и - 12 волата захранване, на сивия имам само един на долния контакт, бихте ли проверили при вас колко са, не съм сигурен дали трябва да има само един на сивия или траибва да са два и на мен едният да ми е изтръгнат.

Нещо не ми работи диагностиката и за това имам такива съменния, по спецялно за АБС че с него имам проблеми и ми се ще вече да го оправя.

Благодаря




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 16 авг 2006 10:56


?Най-вероятно имаш само К линия на сивия куплунг.


asus
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asus » Сря 16 авг 2006 12:41


Май е само L линия ама въпроса ми е само една ли трябва да имам или трябва да са све и L и K.
А знаеш ли през този куплонг само за АБС ли се тества или през същия е и за двигателя?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 16 авг 2006 21:24


мне-и двамата сте в грешка.
2Е има самодиагностика в мотора само след 08.'92. и не по рано!
сивия ако е с едно краче вътре а другото гнездо празно-АБС диагностика.
само това!
прави се с лампата на АБС или с диод-писал бях някъде как става...
а за мотора-забрави-еле ако номера на компира ти завършва с ED-и моя е такъв.
тъп е та свири...mhihi mhihi mhihi


asus
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asus » Сря 16 авг 2006 22:28


Привет, мерси, това значи ли че ти имаш само един извод на сивия куплунг?

А къде да си видя номера на компютъра за да разбера може ли да му се праяи диагностика така или не? /ти къде го гледаш това ЕД накрая?

Аз знам само комютъра на АБС-а къде е! Ти имаш ли проблеми с АБС-а?

А ако не може да им се прави диагностика как по принцип би могло да се наблюдава ламбда сондата?
Поздрави


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 17 авг 2006 0:03


Здравейте! Аз съм с 2+1 извода, т.е., сивия ми е само с един извод. Опитах се да я включа към стенд в един от BOSH центровете в Пловдив... ни дума, ни вопъл, ни стон...
Нищо не каза... и ме светнаха да не се притвснявам, защото това било често срещано. Колата ми е произведена преди февруари '92.
Хм... а аз си мислех, че от там се тества само инжекциона, а ABS-а се включва нещо в куплунга под седалката... т.е. на самия контролер...
Иначе при мен ABS-а е под задната седалка, зад шофьора. С комби съм, ако това има значение.


asus
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asus » Чет 17 авг 2006 11:36


Ами и мойто е комби и компютъра на АБС се намира под задната седалка.
И наистина през сивия куплонг се тества АБС-а, но:
1. къде се наимра компютъра на двигателя и как да му видя номера и да разбера дали може да се тества по някакъв начин.
2. И при мен не можа нищо да се тества но аз съм го тествал на тестер за АБС-а което според мен си е проблем още повече че наистина АБС-а ми не работи.
А иначе можеш сам да го пуснеш в самодиагностика, мисля че беше така
даваш контакт след това замасяваш за 8 сек. свия куплонг и лампата за АБС почва да мига... и така се отчитат грешките. Мога да ти пратя процедурата как е точно и работи правил съм го с моя компютър на друга кола но на мойта не мога да подкарам самодиагностиката и стигнах да извода че имам проблеми с кабелите .....


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 17 авг 2006 13:13


Благодаря ти, но за момента нямам нужда. След ремонт на 2-та предни датчика... вече съм наред! :да:
Контролера на инжекциона се намира под пластмасовата кора, м/у моторния отсек и предното стъкло. Като отвориш капака на двигателя, в дъното, до стъклото отляво. Там ти е и филтъра за въздуха към купето.
Аз пробвах да тествам инжекциона... изглежда проблема с тестването е комплексен...


asus
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asus » Чет 17 авг 2006 13:52


Ок ще го потърся.
Шри теб как се развиха нещатата със АБС-а, може да се окаже че и моя проблем е същия. А много ми се ще да си го оправя понеже много се промени спирането откакто не ми работи АБС-а, педала не е така мек и блокира колелата по лесно при всяко по рязко натискане.

Аз датиците съм ги мерил на съпровивление и са си ОК, а понеже лампата ми светва при сопряло положение няма как да тества датчиците на друг начин и за това съдя че пробл;ема ми е другаде. Компютъра съм го слагал ан друга кола и работа, а другия на моята не иска същото .... ужас вече сумкати време се разправям с твоа да му се невиди ...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 17 авг 2006 14:03


При мен още като я взех колата, на предно ляво колело беше посплескано челото на датчика. Вероятно камъче се е забило м/у него и процепения диск и го е ударило. Оправяне със смяна втора употреба.
Преди 2-3 месеца си смених и кабела на предно дясно. Беше се скъсала оплетката и по някога даваше сигнал, понякога не. За отбелязване е, че като го мерих с омметър, обикновенно показваше някакво съпротивление, съезмиримо с другия. Но когато разкачих двата куплунга, закачих 2 еднакви волтметра и тръгнах полекичка веднага се видя, че не е наред... Напрежението му отскачаше много и в големи граници, докато на другия, вече сменения, се държеше доста стабилно.


asus
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asus » Чет 17 авг 2006 15:52


хъмм интересно а при спряло положение когато запалеше свткаше ли ти лампата или чак след като потеглиш започваше да свети?

Да разбирам ли че и на теб са пробвали да ти правят диагностика на АБС-а през сивия куплонг и не е станало?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 17 авг 2006 17:06


Не, не са пробвали ABS-a, а само инжекциона опитаха, защото имах проблем с дюзата за студено палене.
За ABS-а ми разпавяха някакви глупости, че от кал по диска може да не сработвал и даже се обидиха, като им казах, че това не е оптичен, а индуктивен датчик и работи само на метал.
При начално палене ми свети лампата, но то е нормално, докато вдигне налягане помпата След това обикновенно изгасваше. Само 2 пъти за година и нещо остана светната. Дори когато правише проблем, не винаги светеше лампата, но при ниска скорост (до около 15-20 км/ч)много неприятно сработваше помпата и ми риташе педала. Светвало е в движение само когато е имало много влага (дъжд). Явно и кабелчето се е било протрило при мен, макар, че не го видях това. Сигурно е било при гумените вложки, които служат за закрепване на кабела по купето някъде.


asus
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asus » Чет 17 авг 2006 17:33


При мен пък стана следното:
АБС си работеше и се качвах с колата на Алеко по скапания павиран път и от друсане лмпата светна, когато си тръгвах след като колате беше седяла там всицчко си беше ОК и АБС работеше, и така една седмица от начало всичко е ОК но след 10-15км карана и светва и така докато един ден светна както си работеше на место и от тогава не е гаснала. Ходих ж Юнитрейд на диагностика и нищо не отчетоха , взеха да мерят на ръка и ме излъгаха че преден десен датчик не ми работи /америха на съпротивление/ после и аз го мерих всички датчици дават в нормата, дори свалих преден десен гърчих и кабела но все същото.
После намерих как да си правя самодиагностика но не мога да я подкарам а и като запаля лампата си ми остава светнала, както вече ти писах разменял съм компютрите за да проверя дали проблема не е в компютър , вече остана или реле или кабел/връзка,спойка/ но ... още не съм го открил.
А на теб щом са се мъчили да ти тестват инжекционна през куплонга за АБС егати масйторите ;-)

Кофтито е че хем не ми работи АБС-а, хем спирането на колата много се промени понеже при нас винаги цялата спирачна система минава през АБС помпата независимо дали работи или не АБС-а. А и изглежда че проблема ми е опт гадните трудно намираеми ужас ... вече се чудя какво да го правя ама ....

Иначе е абсулютно безопасно можеш да си направиш сам диагностиката ;-)


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Чет 17 авг 2006 21:22


И при мене светва понякога. Последния път след дълго каране в задръстването по околовръстното - тръгни-спри-тръгни, май помпата прегря и изключи, ама като постои и се оправя. Май и vaskoto1 се оплакваше от такова нещо. Явно са калпави на тоя модел. Моя последните 2000 километра си работи перфектно.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 17 авг 2006 21:35


kbot написа:И при мене светва понякога. Последния път след дълго каране в задръстването по околовръстното - тръгни-спри-тръгни, май помпата прегря и изключи, ама като постои и се оправя. Май и vaskoto1 се оплакваше от такова нещо. Явно са калпави на тоя модел. Моя последните 2000 километра си работи перфектно.

А, да. И на мен ми направи веднъж такъв номер при едно зверско задръстване по време на абитюренските балове... Но ми светна и светодиода на ръчната, та се ушашках за момент и ми се размина и кафето с приятелчета даже! :(



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта