Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
valku
Мнения: 343
Регистриран на: Съб 28 ное 2009 0:40
Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI
Двигател: AFN
Местоположение: Габрово

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот valku » Нед 08 май 2011 0:41


Колеги, искам да ви задам един два въпроса признавам си не съм изчел цялата тема уморен съм и ми се спи...
Та моята кола е пасат б3 1,8 RP моно, мисля да сложа и аз релета на фаровете мога ли да срежа кабелите от буксите на фаровете и да вържа на тях релетата и вече от релетата към фаровете да сложа дебели кабели? Крущките са 90/100 W Китайчета някакви подари ми ги един приятел.

П.С. Много се извинявам, че карам някои от колегите да се повтарят но признавам си не ми се четат 20 страници. Благодаря предварително.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот stefan4o » Нед 08 май 2011 8:23


Ще ти кажа накратко - махай тези 100 ватови китайци и си вземи нормални крушки Филипс/Осрам, ако си финансово стабилен - вземи си някой от топ-моделите им халогени. Можеш да сложиш релета, разбира се, но ако инсталацията ти е ОК (в което се съмнявам, щото си ползвал вече по-мощен консуматор от предвиденото от завода) може да минеш и без релета. Кой ви учи да си слагате такива 100Ватови глупости по колите не зная :screwy Те, освен всичко друго, са забранени за ползване в белите страни...


valku
Мнения: 343
Регистриран на: Съб 28 ное 2009 0:40
Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI
Двигател: AFN
Местоположение: Габрово

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот valku » Нед 08 май 2011 11:31


stefan4o написа:Ще ти кажа накратко - махай тези 100 ватови китайци и си вземи нормални крушки Филипс/Осрам, ако си финансово стабилен - вземи си някой от топ-моделите им халогени. Можеш да сложиш релета, разбира се, но ако инсталацията ти е ОК (в което се съмнявам, щото си ползвал вече по-мощен консуматор от предвиденото от завода) може да минеш и без релета. Кой ви учи да си слагате такива 100Ватови глупости по колите не зная :screwy Те, освен всичко друго, са забранени за ползване в белите страни...


Колега, благодаря за съвета но въпроса ми е доста по-различен от отговора ти, много моля нека някой ми отговори точно на въпроса защото само аз си знам за какво съм с тези китайчета и инсталацията ми в колата е идеална нито имам стопени букси нито са ми загрявали кабелите. И пак благодаря. :)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот stefan4o » Нед 08 май 2011 11:48


Директно на въпроса ти - да, можеш. Моите са така направени. Някои колеги предпочитат релетата да са им в купето, моите са до акумулатора, в двигателния отсек :beer Кое те накара да сложиш 100 ватови китайци, ако не е тайна? Че ми стана интересно.


valku
Мнения: 343
Регистриран на: Съб 28 ное 2009 0:40
Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI
Двигател: AFN
Местоположение: Габрово

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот valku » Нед 08 май 2011 12:45


stefan4o написа:Директно на въпроса ти - да, можеш. Моите са така направени. Някои колеги предпочитат релетата да са им в купето, моите са до акумулатора, в двигателния отсек :beer Кое те накара да сложиш 100 ватови китайци, ако не е тайна? Че ми стана интересно.


Това беше преди 2 години тогава исках фаровете ми да светят бяло (цигански ксенон) :Mr Green Fun и един приятел ми даде комплект такива крушки защото на него не му трябвали той кара BMW 318. И аз си ги сложих и ми хареса ефекта имам и оригинални BOCSH обаче ме дразни жълтата им светлина и за това реших, че тези ще ми правят по-голям кеф за светенето светят хубаво не са ме предали още но както пише по-назад в темата понякога ми се струва, че светят по-силно понякога по-слабо за това искам да направя тази операция с релетата и да видя ще има ли ефект. Като цяло не съм сигурен дали са китайчета но така си мисля. :) Благодаря колега това исках да знам смятам да изрежа кабела от буксите да свържа с релетата и от там нататък с дебел кабел към буксите за крушките. :beer


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот mupk0 » Нед 08 май 2011 13:10


Колега тея 100ватови крушки бързо се предават с релета.Лично аз уморих 2 чифта.После си сложих Osram Silverstar(изгоря ми едното китайче,а нямах друга крушка и си купих такава от бензиностанция) и нямат умаряне.Тези изкуствено завишени крушки направо им се топи балона,а на едните даже не беше от стъкло,ами от пластмаса...въпреки че изглеждаше като стъкло


п.п. Само да вметна ,че при включени дълги светлини светят и късите.С една дума и двете жички и температурата става доста по-голяма.Именно тогава изгаряха китайските за разлика от Osram-а.


valku
Мнения: 343
Регистриран на: Съб 28 ное 2009 0:40
Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI
Двигател: AFN
Местоположение: Габрово

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот valku » Нед 08 май 2011 13:47


mupk0 написа:Колега тея 100ватови крушки бързо се предават с релета.Лично аз уморих 2 чифта.После си сложих Osram Silverstar(изгоря ми едното китайче,а нямах друга крушка и си купих такава от бензиностанция) и нямат умаряне.Тези изкуствено завишени крушки направо им се топи балона,а на едните даже не беше от стъкло,ами от пластмаса...въпреки че изглеждаше като стъкло


п.п. Само да вметна ,че при включени дълги светлини светят и късите.С една дума и двете жички и температурата става доста по-голяма.Именно тогава изгаряха китайските за разлика от Osram-а.


Е колега, аз искам да си ги направя както си е заводско само, че да им сложа реленца. :)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот stefan4o » Нед 08 май 2011 13:49


Заводско колата ти, колега, е с 55/60В Халоген Н4 :beer

п.п. Само да вметна ,че при включени дълги светлини светят и късите.С една дума и двете жички и температурата става доста по-голяма.Именно тогава изгаряха китайските за разлика от Osram-а.

И аз да вметна - че заводски не е така. И ти си пипал, където не ти е работа :Mr Green Fun

Последна промяна от stefan4o на Нед 08 май 2011 13:57, променено общо 1 път.


valku
Мнения: 343
Регистриран на: Съб 28 ное 2009 0:40
Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI
Двигател: AFN
Местоположение: Габрово

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот valku » Нед 08 май 2011 13:55


stefan4o написа:Заводско колата ти, колега, е с 55/60В Халоген Н4 :beer


Имам предвид инсталацията. :)


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот kav4o » Нед 08 май 2011 18:06


mupk0 написа:..Само да вметна ,че при включени дълги светлини светят и късите.С една дума и двете жички и температурата става доста по-голяма.Именно тогава изгаряха китайските за разлика от Osram-а.

И не ги ли топиш така бе, луд :lol:


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот mupk0 » Нед 08 май 2011 18:23


Нем.С Осрама вече стават 6-7месеца проблеми няма.Китайските им разказах играта за 3-4месеца с релетата на 2та комплекта.Работи супер.Фара също няма проблеми с него.Карам всяка седмица Шипка в нощно време(понякога и 2та пъти е на фарове) и редовно изкарвам качване и слизане на дълги :) Проблеми няма :)


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот gancho » Сря 11 май 2011 17:38


mupk0 написа:Нем.С Осрама вече стават 6-7месеца проблеми няма.Китайските им разказах играта за 3-4месеца с релетата на 2та комплекта.Работи супер.Фара също няма проблеми с него.Карам всяка седмица Шипка в нощно време(понякога и 2та пъти е на фарове) и редовно изкарвам качване и слизане на дълги :) Проблеми няма :)

А насрещно движение няма ли scare
опс,не се усетих,че през нощта като тръгваш ти,КАТ спира движението :beat_butt2


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот mupk0 » Сря 11 май 2011 17:46


gancho написа:
mupk0 написа:Нем.С Осрама вече стават 6-7месеца проблеми няма.Китайските им разказах играта за 3-4месеца с релетата на 2та комплекта.Работи супер.Фара също няма проблеми с него.Карам всяка седмица Шипка в нощно време(понякога и 2та пъти е на фарове) и редовно изкарвам качване и слизане на дълги :) Проблеми няма :)

А насрещно движение няма ли scare
опс,не се усетих,че през нощта като тръгваш ти,КАТ спира движението :beat_butt2

Колега хуморати беше неуместен?Това че карам с къси и дълги едновременно едва ли ти е проблем,защото когато ползвам дългите светлини пред мене няма насрещно или попътно движещи се коли?Да не преча случайно на дърветата,храстите и камъните?


valku
Мнения: 343
Регистриран на: Съб 28 ное 2009 0:40
Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI
Двигател: AFN
Местоположение: Габрово

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот valku » Сря 11 май 2011 17:50


mupk0 написа:
gancho написа:
mupk0 написа:Нем.С Осрама вече стават 6-7месеца проблеми няма.Китайските им разказах играта за 3-4месеца с релетата на 2та комплекта.Работи супер.Фара също няма проблеми с него.Карам всяка седмица Шипка в нощно време(понякога и 2та пъти е на фарове) и редовно изкарвам качване и слизане на дълги :) Проблеми няма :)

А насрещно движение няма ли scare
опс,не се усетих,че през нощта като тръгваш ти,КАТ спира движението :beat_butt2

Колега хуморати беше неуместен?Това че карам с къси и дълги едновременно едва ли ти е проблем,защото когато ползвам дългите светлини пред мене няма насрещно или попътно движещи се коли?Да не преча случайно на дърветата,храстите и камъните?


Карай колега, помислил се е за забавен... :D

П.С. Извинявам се за офф-а, но шегата на gancho е неуместна.


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Мнениеот gancho » Сря 11 май 2011 21:09


Колеги, просто като прочетох:
редовно изкарвам качване и слизане на дълги Проблеми няма

и не се сдържах с коментара mhihi .Вие как го разбирате буквално този текст?Аз разбрах-от начало до край!!Сигурно колегата превключва на къси,но знаете,има джигити ,дето не се съобразяват с околните и колко е опасно заслепяването на път с две платна,завои и разминаване на колите на около метър разстояние.
п.п. мисля,че шегата ми е на място и нека караме разумно.Не се заяждам с никого и поздрави :beer



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта