Ако сериозно се занимава с рали - крос не прави компромиси.
Лично аз познавам човек , който кара с "Кони'.
А за успеха истината е - навигатор от хеликоптер


xalerrelax написа:Колега Леонардо не си много прав.
Ако сериозно се занимава с рали - крос не прави компромиси.
Лично аз познавам човек , който кара с "Кони'.
А за успеха истината е - навигатор от хеликоптер
Радвам се за колегата и винаги съм аплодирал за Ваг групата във всяко едно състезание.rado88_rz написа:КОлеги съгласен съм да купя и 2 предни конита може и нови ако няма нещо друго
Радвам се за колегата и винаги съм аплодирал за Ваг групата във всяко едно състезание.[/quote]rado88_rz написа:Проблема със съединителя е решен.Вече колата се движи и е почти готова за Рали крос Монтана 2011 .Преди няколко дена тествахме носчупи задните 2 лапи кадето се даржи двигателя и кутията към тампоните върху магарето.Но и този тампон е решен след направата на лапи от 7мм ламарина и добавяне на още 3 допълнителни тампона .
какво амортесьорче?Тук му трябва здраво захващане на мотора към купето.Да не казвам голяма бройка но с този мотор трябват поне 6 опорни точки или тампона.Иначе не издържат заводските три тампона.Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта