Проблем с обороти на празен ход на 1.8 голф 3-Решен проблем
Проблем с обороти на празен ход на 1.8 голф 3-Решен проблем
Проблем с обороти на празен ход на 1,8 голф 3.Та има един ТПС кабел точно от другата страна на моторчето за празен ход като е включен и оборотите играят от 900 до 1200 като го изключа се оправят ама на празен ход държи 1000 оборота.Дайте съвет да оставям ли така нещата или да си търся друго втора ръка
Последна промяна от dxd на Чет 17 авг 2006 12:39, променено общо 1 път.
- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с обороти на празен ход на 1,8 голф 3
dxd написа:Проблем с обороти на празен ход на 1,8 голф 3.Та има един ТПС кабел точно от другата страна на моторчето за празен ход като е включен и оборотите играят от 900 до 1200 като го изключа се оправят ама на празен ход държи 1000 оборота.Дайте съвет да оставям ли така нещата или да си търся друго втора ръка
и аз от време на време имам същият проблем ... може да пробваш да му почистиш пистите ... несъм го правил, но съм чувал че помагало в такива случаи нека някои които го е правил да обясни по подробно как става ?
- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dxd написа:и на газ и на бенц го прави но не е от моторчето а от кабела който подава инфото на моторчето поне така го останових.Ако се зачистят пистите има ли шанс да се оправи или ново.
казвалисами че ставало а и нищо не ти пречи да пробваш преди да тръгнеш да го сменяш ...
П.С. следтова ще съм ти благодарен да кажеш какви са резултатите ...
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
аз съм го правил това с почистването. По принцип има ефект.
1. Бележиш си точно положението на потенциометъра /объркаш ли променяш гориво-въздушната смес/
2. Махаш четерите закапсоловани пластмаси на болтовете
3. Отваряш
4. Със контактен спрей /от магазините за електронни компоненти обливаш графита/
5. Изчакваш да поизсъхне малко
6 Сглобяваш на точното място потенциометъра.
Това е моята рецепта.
Но ако са много износени пистите, няма да се оправи напълно /но подобрение ще има със сигурност/
Иначе нов потенциометър върви с целия корпус и не се купува.
1. Бележиш си точно положението на потенциометъра /объркаш ли променяш гориво-въздушната смес/
2. Махаш четерите закапсоловани пластмаси на болтовете
3. Отваряш
4. Със контактен спрей /от магазините за електронни компоненти обливаш графита/
5. Изчакваш да поизсъхне малко
6 Сглобяваш на точното място потенциометъра.
Това е моята рецепта.
Но ако са много износени пистите, няма да се оправи напълно /но подобрение ще има със сигурност/
Иначе нов потенциометър върви с целия корпус и не се купува.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
прегледай датчика за температурата - два са един до друг, не знам при тебе кой е защото аз съм с ауди и при мене е син /с две букси/. При 80 градуса - 325 ома някъде
Значи нормално при 90 да дава към 200 ома
Ако не е така значи е за смяна, защото лъже компа че колата е студена и от там ТПС подава на степ мотора инфо да вдигне оборотите
...ако има разлика в стойностите на този датчик, сложи при загрял мотор на негово място едно съпротивление от 300 ома примерно и виж как ще се държи колата...
Значи нормално при 90 да дава към 200 ома
Ако не е така значи е за смяна, защото лъже компа че колата е студена и от там ТПС подава на степ мотора инфо да вдигне оборотите
...ако има разлика в стойностите на този датчик, сложи при загрял мотор на негово място едно съпротивление от 300 ома примерно и виж как ще се държи колата...
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Термо датчика е сменен скоро.След сваляне и почистване на ТПС-а и на моторчето за празен ход резултат никакъв.Елкон на Кастрол-Пловдив-Кичука и всичко си дойде на мястото.Оказа се жилото на газта че се е еба...Центровка ми направиха на бенц и газ и сега е самолет колеги.Мерси на всички за съветите.Един съвет и от мен-при такива ел.проблеми минавайте винаги първо през елкон и след това др.манипулации.Не че стана лошо но можех да си спестя чистенето на моторчето и ТПС-а. 

- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dxd написа:Термо датчика е сменен скоро.След сваляне и почистване на ТПС-а и на моторчето за празен ход резултат никакъв.Елкон на Кастрол-Пловдив-Кичука и всичко си дойде на мястото.Оказа се жилото на газта че се е еба...Центровка ми направиха на бенц и газ и сега е самолет колеги.Мерси на всички за съветите.Един съвет и от мен-при такива ел.проблеми минавайте винаги първо през елкон и след това др.манипулации.Не че стана лошо но можех да си спестя чистенето на моторчето и ТПС-а.
първо радвам се че си се оправил постояно следях темата щото и аз имам такъв проблем ...
доколкото разбрах всичко се е свеждало до центровка на моно инжекциона ... каво му е е имало пък на жилото на газта ? данеби просто след почистване на ТПС датчика и моторчето да е трябвало да се рестартира компютъра и да се настрои клапата ?
Мерси -не просто го центрова(жилото какще те излъжа май му увелечи или намали хода и после вътре в колата махна пепелника и човърка малко нещо с един мултицит и бях готов-До 2-3 дена ще ходя да си сменя само свещите при него и ако искаш ще питам какъв е бил точно проблема-но беше малък.Ако ще я оправяш твойта един съвет отиди първо на елкон за да ти е мирна главата пък дано се окаже нещо малко като при мен 

Последна промяна от dxd на Чет 17 авг 2006 14:51, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 125 госта