Взех колата с цел да я постегна, да и направя няколко подобрения, след кето да я карам за ежедневна.
За начало искам да споделя екстрите, с които разполага: климатроник, 4 ел стъкла, ел огледала, ел люк, борд компютър, темпомат и някога били хубави седалки.
По трансмисията всичко работи има само 2 семеринга за смяна.
![Изображение](http://flatmo.hit.bg/B4/IMG_4.jpg)
Колата имаше джанти, които най-вероятно ще отпътуват към пункта за вторични суровини.
Също така беше малко разноока
![Изображение](http://flatmo.hit.bg/B4/IMG_2.jpg)
![Изображение](http://flatmo.hit.bg/B4/IMG_3.jpg)
И имаше измит двигател
![Изображение](http://flatmo.hit.bg/B4/IMG_9.jpg)
Реших да започна ремонтите и промените първо по окачването. Имаше за смяна тампони, биалетки и прахозащитен комплект на амортисьорите.
Също така отпред имаше износени 280мм. дискове с апарати Girling 54
![Изображение](http://flatmo.hit.bg/B4/IMG_10.jpg)
Които според мен са недостатъчни за кола с 150к.с. и собствено тегло 1400кг (ако е бил верен кантара). А отзад беше с не толкова износени 245мм. дискове и апарати Girling 38.
Много исках да подобря положението със спирачките и пред мен имаше 2 варианта:
1. Отпред да сложа 276мм. дискове и апарати Girling 60 - екзотика и скъпотия както за апарати така и за дискове и накладки а отзад просто да сменя дискове и накладки.
2. Да сменя 4-те главини с 5х112 от А4 куатро и отпред да сложа 288мм. диск с апарат АТЕ57 а отзад отново 245мм. Като плюсовете на този вариант бяха по-евтини дискове и накладки отпред и по-голям избор на джанти. За сметка на това рябваха 4 нови лагера и 4 главини които се оказа, че не са евтини при цена от 120лв. по ценова листа за предна главина и 90лв за лагер.
Естествено за да съм модерен избрах по-големия филм - преминаване на 5х112.
Понеже все още не разполагам с точната рецепта за тази трансформация в момента се опитвам да си намеря необходимите части за проба. Утре ще разполагам с нова предна главина от А4 за да я сравня с отази от 80-тката и да разбера дали може да се набие в оригинален лагер от 80-тка. Поне шлиците съвпадат, днес го пробвах в една морга на един шенкел.
Утре пробите и снимките продължават. Междувременно ако някой продава апарати АТЕ57 със съпорти за А4 В5, А6 С4 или Пасат 5, 5.5 за 288мм. диск да се обажда.
Ако модераторите сметнат, че темата не е подходяща за VW клуб ще я махаме
![казах ли ви :012:](./images/smilies/a045.gif)
Също така за по-нататъшното развитие на проекта събирам мнения с какви гърнета да заменя двата катализатора.