проблем с компресор на климатроник ПАСАТ 92 г.2Е

Техническа и сервизна информация за Passat
stany68
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем с компресор на климатроник ПАСАТ 92 г.2Е

Мнениеот stany68 » Чет 17 авг 2006 9:14


имам проблем - тотално се скапа компресора - "SANDEN" нещата са тръгнали от лагер,после нещо друго,сега нов компресор.
Къде в София има 2-ра употреба,работещи,и на каква цена ?
Благодаря.




Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Чет 17 авг 2006 9:36


Почти по всички морги има. От разговори съм разбрал че при този италианеца има компресори но не давам гаранция дали ще има като твоя.
Цените варират от 100 до 150 лв, но няма да се очудя ако не ти търсят и повече.


Потребителски аватар
klisurov
Мнения: 159
Регистриран на: Пон 14 авг 2006 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klisurov » Чет 17 авг 2006 9:50


Аз бих питал Васко за идея. Знам, че знае доста! :D А може и да ти го смени.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

при мен

Мнениеот K22 » Чет 17 авг 2006 10:01


Едва ли ще намериш компресор готов за монтаж?При мен стана така: Заедно с майстора купих компресор от моргата за 150 лева , после той му направи профилактика за още 150лв и всичко е ОК.


Потребителски аватар
klisurov
Мнения: 159
Регистриран на: Пон 14 авг 2006 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: при мен

Мнениеот klisurov » Чет 17 авг 2006 10:50


kaloyan22 написа:Едва ли ще намериш компресор готов за монтаж?При мен стана така: Заедно с майстора купих компресор от моргата за 150 лева , после той му направи профилактика за още 150лв и всичко е ОК.

Е да де ... Но знае къде да търси човека, а не да обикаля като изоглавен. Че то в този пек без клима ...


stany68
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

за компресора....

Мнениеот stany68 » Чет 17 авг 2006 11:03


досега намерих 3 отделни,за по 200 лв, но не работят-лошото е,че се разбира чак като се сложи.И става една -носи,слагай,сваляй,връщай,следващия.....
Един иска стария + 400 лв.срещу един работещ...
Иначе новите са 1200 в Юнитрейд и 900 при едни други...

Дано този да стане,че е кофти работата.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 17 авг 2006 23:31


Аз имам Sanden 709


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Re: за компресора....

Мнениеот K22 » Пон 21 авг 2006 10:47


[quote="stany68"]досега намерих 3 отделни,за по 200 лв, но не работят-лошото е,че се разбира чак като се сложи.И става една -носи,слагай,сваляй,връщай,следващия.....
Какви са тези аматьорски истории :roll: Как ще слагаш втора употреба без да му направиш профилактика??? Ами ако вътре е останал без масло и след 2 дни блокира :shock


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Пон 21 авг 2006 12:37


Колеги айде някой да вземе да обясни ситуацията с това масло в климатиците, че съвсем от толкова четене се обърках. То не се ли вкарва в системата при зареждането на фреона заедно с него, или се сипва отделно в самия компресор. Трябва ли да се прави нещо с това масло .... смяна, проверка и т.н. или то си се сменя при проверка и презареждане с фреон.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

патил

Мнениеот K22 » Пон 21 авг 2006 13:01


На 2-3 доливания на фреон е необходимо да се провери и долее маслото на компресора-едно зелено такова.....Също и на нов внос стара италианка :lol: Не ходете на хладилни техници които могат да зареждат с фреон, а при доказани майстори.При работа без масло последствията са ......НОВ КОМПРЕСОР.


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Пон 21 авг 2006 14:47


А няма ли това чудо някаква защита за да се предпази от работа без масло - например да изключва като остане без него или като намали нивото, или пък някаква сигнализация .... Между другото тия климатици по колите са си тъмна индия все още за обикновения български шофьор /а май и за повечето "майстори"/ и май рядко хора знаят как точно да ги използват и поддържат .... щото най лесно е да натиснеш копчето, ама като спре и :screwy :cry: То може и проста система да е ама като не се познава ..... трябва да се пусне ръководство за тях :D


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Пон 21 авг 2006 14:53


slav написа:.... Между другото тия климатици по колите са си тъмна индия все още за обикновения български шофьор /а май и за повечето "майстори"/ и май рядко хора знаят как точно да ги използват и поддържат ....


Абе има то майстори и добър сервиз(колата беше служебна и фирмата плащаше) но е....Изображение"цифромания"


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 21 авг 2006 18:56


Абе каква защита бе, да не би да трябва да се сложи диференциален маслен пресостат на компресор които няма маслена помпа ? а другиите модерни датчици на оптичен принцип са такава цифра чеее Така че това е проблем само на старите машинарии - когато системата е млада и добре направена може да кара без никаква поддръжака.... доста време....например ако погледнете аутодатата ще видите , че пасата например се разглежда като кола до 150000 км и после е нищо ..ние тука искаме да ги караме 1000000км и 1 век и нещата да вървят.....ех Бг беднотия :evil:


stany68
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

za klimata

Мнениеот stany68 » Вто 22 авг 2006 20:29


благодаря на всички за мненията. Моят компресор - "санден" - 1 год.го карах с разбит лагер и миналата неделя се скапа- запали се ремъка,вътре всичко се спече и т.н.За нищо не става.Нмерих 2-ра употреба за 200 лв.,но се оказа че датчика за налягането е заминал - аиде още 76 лв за нов,щото стари такива трудно се намират,пълнене и сега е ОК.
Да не забравя - и без масло беше останал компресора,та му сипаха едно зелено.Като цяло това с климата е хубава работа,но си иска поддръжка.


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Вто 22 авг 2006 20:43


Е това за маслото е голяма мистерия. И на друго място попитах, ама ако някой знае как да го проверяваме това масло да каже, че на майсторите по сервизите не може да се вярва че го проверяват. Те си заредят фреона .... духа ли студено? ..... духа! и това е. После като стане проблем пак им ръсиш парички .... и така.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 110 госта