имам проблем - тотално се скапа компресора - "SANDEN" нещата са тръгнали от лагер,после нещо друго,сега нов компресор.
Къде в София има 2-ра употреба,работещи,и на каква цена ?
Благодаря.
проблем с компресор на климатроник ПАСАТ 92 г.2Е
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- klisurov
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пон 14 авг 2006 15:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз бих питал Васко за идея. Знам, че знае доста!
А може и да ти го смени.

- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
при мен
Едва ли ще намериш компресор готов за монтаж?При мен стана така: Заедно с майстора купих компресор от моргата за 150 лева , после той му направи профилактика за още 150лв и всичко е ОК.
- klisurov
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пон 14 авг 2006 15:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: при мен
kaloyan22 написа:Едва ли ще намериш компресор готов за монтаж?При мен стана така: Заедно с майстора купих компресор от моргата за 150 лева , после той му направи профилактика за още 150лв и всичко е ОК.
Е да де ... Но знае къде да търси човека, а не да обикаля като изоглавен. Че то в този пек без клима ...
за компресора....
досега намерих 3 отделни,за по 200 лв, но не работят-лошото е,че се разбира чак като се сложи.И става една -носи,слагай,сваляй,връщай,следващия.....
Един иска стария + 400 лв.срещу един работещ...
Иначе новите са 1200 в Юнитрейд и 900 при едни други...
Дано този да стане,че е кофти работата.
Един иска стария + 400 лв.срещу един работещ...
Иначе новите са 1200 в Юнитрейд и 900 при едни други...
Дано този да стане,че е кофти работата.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Re: за компресора....
[quote="stany68"]досега намерих 3 отделни,за по 200 лв, но не работят-лошото е,че се разбира чак като се сложи.И става една -носи,слагай,сваляй,връщай,следващия.....
Какви са тези аматьорски истории
Как ще слагаш втора употреба без да му направиш профилактика??? Ами ако вътре е останал без масло и след 2 дни блокира 
Какви са тези аматьорски истории


Колеги айде някой да вземе да обясни ситуацията с това масло в климатиците, че съвсем от толкова четене се обърках. То не се ли вкарва в системата при зареждането на фреона заедно с него, или се сипва отделно в самия компресор. Трябва ли да се прави нещо с това масло .... смяна, проверка и т.н. или то си се сменя при проверка и презареждане с фреон.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
патил
На 2-3 доливания на фреон е необходимо да се провери и долее маслото на компресора-едно зелено такова.....Също и на нов внос стара италианка
Не ходете на хладилни техници които могат да зареждат с фреон, а при доказани майстори.При работа без масло последствията са ......НОВ КОМПРЕСОР.

А няма ли това чудо някаква защита за да се предпази от работа без масло - например да изключва като остане без него или като намали нивото, или пък някаква сигнализация .... Между другото тия климатици по колите са си тъмна индия все още за обикновения български шофьор /а май и за повечето "майстори"/ и май рядко хора знаят как точно да ги използват и поддържат .... щото най лесно е да натиснеш копчето, ама като спре и
То може и проста система да е ама като не се познава ..... трябва да се пусне ръководство за тях 



- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
slav написа:.... Между другото тия климатици по колите са си тъмна индия все още за обикновения български шофьор /а май и за повечето "майстори"/ и май рядко хора знаят как точно да ги използват и поддържат ....
Абе има то майстори и добър сервиз(колата беше служебна и фирмата плащаше) но е....

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Абе каква защита бе, да не би да трябва да се сложи диференциален маслен пресостат на компресор които няма маслена помпа ? а другиите модерни датчици на оптичен принцип са такава цифра чеее Така че това е проблем само на старите машинарии - когато системата е млада и добре направена може да кара без никаква поддръжака.... доста време....например ако погледнете аутодатата ще видите , че пасата например се разглежда като кола до 150000 км и после е нищо ..ние тука искаме да ги караме 1000000км и 1 век и нещата да вървят.....ех Бг беднотия 

za klimata
благодаря на всички за мненията. Моят компресор - "санден" - 1 год.го карах с разбит лагер и миналата неделя се скапа- запали се ремъка,вътре всичко се спече и т.н.За нищо не става.Нмерих 2-ра употреба за 200 лв.,но се оказа че датчика за налягането е заминал - аиде още 76 лв за нов,щото стари такива трудно се намират,пълнене и сега е ОК.
Да не забравя - и без масло беше останал компресора,та му сипаха едно зелено.Като цяло това с климата е хубава работа,но си иска поддръжка.
Да не забравя - и без масло беше останал компресора,та му сипаха едно зелено.Като цяло това с климата е хубава работа,но си иска поддръжка.
Е това за маслото е голяма мистерия. И на друго място попитах, ама ако някой знае как да го проверяваме това масло да каже, че на майсторите по сервизите не може да се вярва че го проверяват. Те си заредят фреона .... духа ли студено? ..... духа! и това е. После като стане проблем пак им ръсиш парички .... и така.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 110 госта