


Моля споделете за ААЗ-тките........
- Traytor
- Мнения: 1958
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
Според мен Емо имаше в предвид да се пипне комплексно... Гориво и въздух... На мен като ми обясняваше как да правя колата категорично ми каза да внимавам да не стане много богата сместа...
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
Колега говоря по дефиниция.Така както го е постанал колегата не е правилно формулирано.
- Traytor
- Мнения: 1958
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
Не искам да се засягаш или да си мислиш че се заяждам, ама какво разбираш под "пипане на сместа"? Сместа е резултат от подаденото количество гориво и въздух... Той не е казал ще подадеш малко гориво и ще се оправи... Аз поне така разбирам изказването, може да съм в грешка...
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
don hose написа:Емо заблуждаваш хорта с теорията си за богата смес, високата температура на изходящите газове е враг номер едно на напомпания дизелов двигател.Ниско налягане на турбината с неправилна порция нафта е равно на ремонти.



Хайде сега,аз ще ти кажа какво съм установил практически,а ти ще ми обясниш подробно и изчерпателно къде бъркам

Опита е конкретно върху Мк2 1.6 тд 1В с к14:
1-ви опит:увеличавам налягане на турбото,като запазвам сток гориво....резултата е,че колата върви една идея повече,но държи по-висока работна температура и когато натисна газта,за кратко време температурата расте и се включва перка и ако не и дам спокойствие и продължа да я държа в максимално натоварване,вероятно ще се случи случка...(иначе отзад пушек не забелязвам)
2-ри опит:запазвам вече увеличеното налягане и оптимизирам горивото...колата започва да върви чувствително по-добре,държи малко по-ниска работна температура от стоковото състояние,пуши прилично добре отзад

Айде сега ти кажи,кога е бедна и кога богата сместа и коя от двете е полезна/вредна за мотора...
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
Имам предвид че колегата прави асоциация с турбо бензин.Там нещата седят по корено различен начин.
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
don hose написа:Имам предвид че колегата прави асоциация с турбо бензин.Там нещата седят по корено различен начин.
Колко да е различен начина...единствено,че дизела търпи малко по-добре бедна смес,както и богата,но мисля,че и двата вида агрегати не обичат двете крайности

Дай да не се отклоняваме,а да ми отговориш на запитването по-горе...,защото много хора четат и някои от тях вероятно си вадят грешни заключения,а така ние не бихме могли да сме им полезни...да не стане както каза, уважаваният от мен Vizor,от грешни съвети да създадем на хората излишни разходи,проблеми и прочие

- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
Колега това как се вдига температурата, не е това което ще ти покаже какво става със сместа ти.Само сонда в колектора може да ти покаже.Като сложа моята ще ти покажа ако искаш на клип какво става с температурата на газовете.Говоря по принцип какво казва физиката тя не може да се избегне.
Казваш да сме полезни.Полезни сме като не подвждаме хората.
Казваш да сме полезни.Полезни сме като не подвждаме хората.

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
don hose написа:Колега това как се вдига температурата, не е това което ще ти покаже какво става със сместа ти.Само сонда в колектора може да ти покаже.Като сложа моята ще ти покажа ако искаш на клип какво става с температурата на газовете.Говоря по принцип какво казва физиката тя не може да се избегне.
Казваш да сме полезни.Полезни сме като не подвждаме хората.
Естествено,че сондата ще е много по-прецизна от ръка-ключ,слух,мирис,шесто чувство

Това,че температурата и сместа нямат общо ,вече са пълни глупости...аз не съм некъв спец,ама ти вече почваш да се излагаш


- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
Ок щом казваш 

- Traytor
- Мнения: 1958
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
Добре аз карам с балансирана, клоняща към богата смес, температурата на двигателя ми не надвишава 85.
Ако температурата на изходящите ми газове беше толкова по-висока съм убеден че щеше да влияе и на температурата на двигателя(с оглед на факта че колектора е закачен за главата, малко или много топлообмена си го има).
don hose написа:високата температура на изходящите газове е враг номер едно на напомпания дизелов двигател.
Ако температурата на изходящите ми газове беше толкова по-висока съм убеден че щеше да влияе и на температурата на двигателя(с оглед на факта че колектора е закачен за главата, малко или много топлообмена си го има).
- didodi
- Мнения: 1133
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
- Автомобил: Amarok DOUBLE cab
- Двигател: CSHA 2014
- Местоположение: PB
- Контакти:
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
Брех то не останал AAZ без кулер в тоя форум, пък аз си мисля че продавам кола-мечта
.
За да няма объркани ,не доразбрали и сгрешили хора - монтажа на кулер и най-вече настройките на мотора се правят в сервиз при така наречения специалист.А ако все пак решите сами че сте "сервизен специалист" просто трябва да монтирате кулера стабилно за купето, малко въздушни пътища да се прекарат към него и не на последно място да измерите налягане на турбинката.Както споменаха колегите то трябва да е 0,6-,08 (разбирай 0,8
)
Ако се наложи корекция на нафтата, имайте предвид че пушек от 2 метра е нормално за Икарус , но не и за вашия мотор
.И на последно място ,но най-важното в цялата сметка е 6,5 разход , при вървеж на TDI мотор
с нашия любим стар предкамерен дизел.

За да няма объркани ,не доразбрали и сгрешили хора - монтажа на кулер и най-вече настройките на мотора се правят в сервиз при така наречения специалист.А ако все пак решите сами че сте "сервизен специалист" просто трябва да монтирате кулера стабилно за купето, малко въздушни пътища да се прекарат към него и не на последно място да измерите налягане на турбинката.Както споменаха колегите то трябва да е 0,6-,08 (разбирай 0,8

Ако се наложи корекция на нафтата, имайте предвид че пушек от 2 метра е нормално за Икарус , но не и за вашия мотор



- freezone
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
Аз невиждам смисъл от монтирането на кулер на този мотор-ТДИ няма да стане 

- Traytor
- Мнения: 1958
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
И факта че няма да стане мотор с директно впръскване прави кулера излишен? 

- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
Аз не мога да разбера защо тоя двигател няма сложен кулер от завода, при положение че SB-то си има и е 1.6.
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Моля споделете за ААЗ-тките........
Golf_Diesel_ написа:Аз не мога да разбера защо тоя двигател няма сложен кулер от завода, при положение че SB-то си има и е 1.6.
Сигурно в завода тогава са гледали да излезе по-евтина изработката...и по-голяма печалба после,щото един кулер е нищо за бюджета,ама на 10 000 бройки автомобили примерно си е доста средства,а немците са практични люде


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта