sk. написа:Далеч си от истината, че ще дадеш пари и ще стане от старата ти кола, нещо което наподобява нова кола!
Сега без да ми се обиждат колегите, но съм се возил и в А4 и Голф 4, в които има хвърлени хиляди левове, за афтермаркет части и глезотийки, окачвания и етц... и са на светлинна година след чисто нов автомобил!
Мисля, че решението съм го взел, но за добро или лошо, все още нямам свободни парици иначе, бих разписал лизинга още в понеделник.
Предлагам да направим една разбивка накрая на темата с + и -, тъй като се получи добра дискусия и може да е в помощ и на други потребители
А4 и голф4 , нямат нищо общо с тоя пасат единственото общо е може би частите като цени, но кола тежаща 1800 кг. дълга и стабилна не мисля че е грешка чесно казано , пък и не я точа
има още нещо по старите коли са направени много по издържливи , околкото сегашните нови
причината е само една: като мине гаранция да почне да се троши и поддръжката да ти излиза много скъпо , за да те накара да си купиш друга нова... но българиниа
ще ти дам пример имам познат купи си чисто нова корса 19000лв.
е
скъпо каско
голям данък
задължително в опел за ремонти
и на 2-3 година започнаха да се обаждат проблемите..
другото което мога да кажа
колите произведени за нормалните бели държави в европа - германия франция италия и тн. нямат нищо общо като качество с прозиведените за българия или румъния.. има си двоен стандарт в автомобило производството , както наскора рзбрахме и за хранителните стоки...
така че препочитам да карам пасат призведен за италия примерно и с такова качество , отколкото нов форд или опел - призведен за българия
колега не се заяждам но истината е таква



Както и мита за брутално качествения прах за пране дето всички го купуват като невидели в Серес. Ама от народ който ходи по врачки - толкоз


