Идеята ми е следната ... карам голф 4 GTI 20v Turbo
Имам желание , да монтирам на голфчето спортна генрация успоредно със фабричната .
Но спортната генерация да е затворена през повечето време , за да мога когато карам нормално
да ми е тихо и комфортно . А когато карам по-спортно да издава подобаващ рев .
Това мисля да стане посредством дросел клапа ( Поне това ми се стори за подходящо решение ).
Така ще мога да разтоварвам мотора от двете фабрични гърнета и катализатора евентуално, и звука ще е чудесен.
Голямата дилема ми е как бих могъл да направя дросел клапата да се отваря при определени обороти на мотора или пък , по лесния варянт да се прикрепи допълнително жило от дросел клапата до педала на газта по някакъв начин .
Незнам дали това е правилната секция във форума , но определено съм се запалил доста по идеята и реших да
споделя .
Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI
- brutalisimo
- Мнения: 68
- Регистриран на: Нед 06 дек 2009 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI


- _Rosso_
- Мнения: 60
- Регистриран на: Сря 03 мар 2010 1:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI
Доста коли ползват клапи в генерациите си за променяне на звука в зависимост от оборотите . Доста модели на AMG са така както и
шевролет корвет Zo6 който съм разглеждал там клапите са савсем накрая на генерацията даже се виждат .
Даже някои от по-новите аудита от серията RS имат дюза която впръсква по капка бензин в нагорещената генерация за подобряване на звука (При всяка смяна на предавка) .
Общо взето все готини глезотиики
шевролет корвет Zo6 който съм разглеждал там клапите са савсем накрая на генерацията даже се виждат .
Даже някои от по-новите аудита от серията RS имат дюза която впръсква по капка бензин в нагорещената генерация за подобряване на звука (При всяка смяна на предавка) .
Общо взето все готини глезотиики

Re: Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI
Това с капката бензин по-скоро е анти-лаг система, която въобще не е с първоцел за подобряване на звука. (Или поне аз така си мисля
)
Иначе това което искаш да направиш с дросел-клапа и идея си нямам как ще го постигнеш, тъй като най-вероятно би запекла доста бързо. Най-лесно би могло да се реализира на принципа актуатор-гейт - при определено налягане отваря "вратичката" за изгорелите газове.

Иначе това което искаш да направиш с дросел-клапа и идея си нямам как ще го постигнеш, тъй като най-вероятно би запекла доста бързо. Най-лесно би могло да се реализира на принципа актуатор-гейт - при определено налягане отваря "вратичката" за изгорелите газове.
- _Rosso_
- Мнения: 60
- Регистриран на: Сря 03 мар 2010 1:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI
Да и аз се замислих че може да се деформира от жегата или ако не жегата , то след време от влага студ и тн. 100% ще се преебе. Но ако я сложа по-назад не смятам температурата да е проблем .
А иначе колкото до аудитата , гледах някакво предаване където казават че дюзата която впръсква бензин в генерацията при смяна на скорости била изцяло за готин звук ( глезотиика която можела да се изключва от настройките ако не те кефи ) до колкото си спомням .
А иначе колкото до аудитата , гледах някакво предаване където казават че дюзата която впръсква бензин в генерацията при смяна на скорости била изцяло за готин звук ( глезотиика която можела да се изключва от настройките ако не те кефи ) до колкото си спомням .
- kimif2008
- Мнения: 564
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI
това нещо беше направено на една 4ка и след това премахнато по ред причини,доста безмислено и трудно управляемо
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI
виждал съм подобни глезотийки в Турция..там пишат доста солени актове за ремуси и бях виждал нещо подобно на кранче има си врътка вътре в купето близо до ръчната и след като видят ченгета веднага въртят врътката и изгорелите газове се насочват към фабричните тръби и колата затихва за миг 

- _Rosso_
- Мнения: 60
- Регистриран на: Сря 03 мар 2010 1:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI
Да на старата кола имах ремус генерация , готино готино нооооо патуване от софия до морето , глава ме болеше . хах там мисля да тегла жило от дросел клапата до педала на газта и в почти крайно полжение да отваря клапата и звукът идва . Като почна да го правя ще поствам снимки и резултати .
Но въпросат ми е докато се дърпам с някой и при достигане на над 3500 оборота , ако дросела се отвори и рязко разтовари генерацията и улесни преминаването на газовете , няма ли да е вредно за двигател или турбо .
или ламбда сонда , да не се прецакам сам нещо . Да не взема да прецакам колата за едната газария .
Но въпросат ми е докато се дърпам с някой и при достигане на над 3500 оборота , ако дросела се отвори и рязко разтовари генерацията и улесни преминаването на газовете , няма ли да е вредно за двигател или турбо .
или ламбда сонда , да не се прецакам сам нещо . Да не взема да прецакам колата за едната газария .
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI
Какъв е тоя зор да бръмчи колата не мога да разбера. Не случайно има закони против такива неща в белите страни.
Първо я засили да върви като хората колата че е много смешно да реве като за 400+ коня, а вътре 150 я живи я не.
Първо я засили да върви като хората колата че е много смешно да реве като за 400+ коня, а вътре 150 я живи я не.
Re: Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI
MK4 написа:Какъв е тоя зор да бръмчи колата не мога да разбера. Не случайно има закони против такива неща в белите страни.
Първо я засили да върви като хората колата че е много смешно да реве като за 400+ коня, а вътре 150 я живи я не.
вече не е модерно колата ти да е шумна , а да е икономична

имаше една тема за едно гарне с вграден дросел ... които като се затвори обраща друг краг на изгорелите газове в ватрешноста му , посредством прегради . и когато искаш да е шумна дросела е отворен , когато искаш да е тиха дросела се затваря посредсвом ел. моторче и мамалява децибелите . мога да ти нарисувам примерна схема , но не ми се занимава чесно . можеби изработката на такав тип гарне ще ти струва около 100 - 150 лв .
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI
Поразрови се за Ford Mustang(ама не помня 'къв Mustang беше
) от 90-та. Там е така. Кеф ти тишина,кеф ти шум до небесата.Посредством един механичен клапан насочва газовете през една тръба,за да ти бръмчи на главата




- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI

Закарай колата някъде да ти направят читава генерация от неръждавейка с колена и тръби и всичко заварявано на аргон + читава мека връзка + 2 читави гърнета (средно и крайно) и ще имаш тиха кола когато мотора е под малък товар и приличен звук когато намачкаш педала на газта до долу.
Като цена ще се върже 1000-1300лв. най-вероятно... зависи от гърнета майстор и т.н.
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI
Това в USA е измислено още от зората на техните масъл карс-слага се на генерацията един Y-пайп, с клапан към него-единя край е към двигателя, единя е към генерацията и последния към атмосферата
Поразрови се, има по темата в гоогле-то.

- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI
Това което искаш го има на камионите-моторна спирачка ако не се лъжа.Някой беше казал че става от Шкода Европа-здрава и надеждна клапа.И защо ти е чак дубъл генерация?Стигат ти 20см след клапата колкото да насочиш газовете в безопасна посока.Турбинката ти ще заглушава по-добре отколкото две гърнета на зъл атмосферен.
Клапите в края на генерацията противодействат на прекомерното издухване вследствие на голямото презастъпване при агресивните валове.
Клапите в края на генерацията противодействат на прекомерното издухване вследствие на голямото презастъпване при агресивните валове.
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Налудничева идея .... За генерацията на голф 4 GTI
какво мислите ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта