Проблем с захранването на оригинално централно заключване Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
vezio
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 11 окт 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Проблем с захранването на оригинално централно заключване Б3

Мнениеот vezio » Нед 15 май 2011 11:40


Здарвйте колеги,имам проблем с централното заключване на Пасат Б3.При поредното ми заключване просто централното отказа.Оказа се че бушона за централното,плафоните,часовника и запалката е изгорял смених го с 20А въпреки че трябва да е 15А (понеже нямах друг в момента) и на другата сутрин акумолатора беше изтощен,което означава че има някаква прекомерна консумация.Следващата ми стъпка беше да изключа един по един всички консуматори които са захранени от този бушон и да замервам с мултицеда дали има консумация,накрая изключих запалката,помпата на централното,всички куплонзи за централното в четирите врати,таблото с часовника и плафоните,но консумацията все още беше над 10А :? След това свалих таблото с бушоните и прозваних с мултицеда на кои крака на куплонзи дава ток въпросния бушон и открих че консумацията идва от куплунг "L" крак "7" . Този куплунг "L" е за задната част на купето.Сега трябва да открия къде между таблото и някоя част от централното има консумация (съмнявам се за протрит кабел).Моля,ако някаой се е зблъсквал с това нещо или има някаква информация да помогне :) Благодаря ви предварително :)




Потребителски аватар
Presli82
Мнения: 508
Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
Автомобил: Volkswagen Passat b2
Двигател: diesel
Местоположение: Svoge
Контакти:

Re: Проблем с захранването на оригинално централно заключване Б3

Мнениеот Presli82 » Пон 16 май 2011 0:08


Ако е комби вакумпомпата за централното е в багажника и е възможно тя да гълта ток.Ако е седан не съм сигурен къде стои.Ако те съмнява кабела изолирай оригиналния и замери пак.На моя му се беше протрил + са точно при колонката където е колана.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Проблем с захранването на оригинално централно заключване Б3

Мнениеот znainainai » Пон 16 май 2011 0:28


L/07:Interior Lights, Diagnostic Connector, Central Locking, Power Sunroof Motor (1993+) Main Fusebox Battery Power, Fuse 21
Виж шофьорската дръжка има навика да прави мизерии протрива се кабелчето и става една :bishop


vezio
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 11 окт 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Проблем с захранването на оригинално централно заключване Б3

Мнениеот vezio » Пон 16 май 2011 21:52


Открих проблема. :) Оказа се че са протрити и стопени кабелите в маншона на задна дясна врата(идея си нямам защо на нея са протрити а на шофьорската са като нови).Смятам да сменя кабелите от машинката за блокировка до колоната между десните врати,защото е само на куплинзи(щрак и саъм готов).Имам чуството че вакуум помпата е изгоряла,след като изключих въпросната врата и консумацията изчезна,при опит за заключване или отключване се чува цъкането на реле във вакуум помпата.Възможно ли е да не брамчи помпата защото е изключена въпросната врата? :?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта