Здравейте, колеги, имам един вьпрос - не_е много сложен, ама не_мога да намеря нищо написано по въпроса.
Имам проблем с охладителната система и по-точно получава се голямо налягане в системата, маркучите избиват от слабите места.
Смених някои, други уплътних.
Сменях няколко капачки на разширителния сьд, но нищо по-различно от преди.
Доколкото ми е известно системата поддържа 1 атмосфера налягане - това било нормален режим на системата.
Ако някой може да ми каже нещо по въпроса е добре.
Благодаря ви предварително.
здравей те колеги имам един вьпрос
нее много сложен ама немога да намеря
ништо написано по вьпроса
имам проблем сьс охладителната система
и по то4но полу4ава се голямо налягане
вьв системата маку4ите избиват от слабите
места.
смених някой други уплатних .
сменях няколко капа4ки на разщерителния сьд
но ништо по разли4но от преди
до колкото ми е известно системата поддьржа
1 атмосвера налягане това било нормален режим
на системата
ако някой може да ми каже нешто по вьпроса
е добре
благодаря ви предварително

проблем в охладителната система на пасат б3
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
проблем в охладителната система на пасат б3
Последна промяна от gr_kanev на Пон 16 май 2011 20:57, променено общо 1 път.
Причина: Какво имате протев българският правопис и ползвнето на търсачката ?
Причина: Какво имате протев българският правопис и ползвнето на търсачката ?
Re: проблем в охладителната система на пасат б3
Най-вероятно си за гарнитура на глава, аз имах същия проблем на Ауди-то
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем в охладителната система на пасат б3
Голямо налягане от помпата не може да се създаде, защото тя само върти течността. Единствено ако са запушени каналите и антифриза няма от къде да мине и става високо налягане, но това клони към научната фантастика. Най-вероятно е гарнитурата на главата. Маркучите не трябва да са твърди - когато работи двигателят трябва да можеш лесно да го посплескаш.
- VWzaxariGo
- Мнения: 41
- Регистриран на: Вто 23 ное 2010 1:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gorna Orqhovica
Re: проблем в охладителната система на пасат б3
Гарнитура това е болката на колата 

Re: проблем в охладителната система на пасат б3
maxon написа:Сменях няколко капачки на разширителния сьд, но нищо по-различно от преди.
Погледна ли маркучето на разширителния съд - преминава ли антифриз през него при работещ двигател? Често се запушва тройника в долната му част.
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: проблем в охладителната система на пасат б3
nicro написа:Най-вероятно си за гарнитура на глава, аз имах същия проблем на Ауди-то
и аз съм на същото мнение

- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: проблем в охладителната система на пасат б3
ARusev написа:maxon написа:Сменях няколко капачки на разширителния сьд, но нищо по-различно от преди.
Погледна ли маркучето на разширителния съд - преминава ли антифриз през него при работещ двигател? Често се запушва тройника в долната му част.
Колега това е най евтиния вариант.На колегата му беше запушено тънкото маркучле от тройника до разширителния съд и му надуваше,неможеше да се обезваздуши,загряваше все такива неща.След като го свалихме и отпушихме всичко се оправи.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Съб 14 ное 2009 10:41
- Автомобил: VW Passat B3 1.6
- Двигател:
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: проблем в охладителната система на пасат б3
gr_kanev написа:Какво имате протев българският правопис и ползването на търсачката ?
Админ, забележката е напълно уместна, но с леки забележки

-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Съб 21 юли 2007 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
Re: проблем в охладителната система на пасат б3
Стига с тия гарнитури де
Сменяш двигателя, после ходовата част, накрая и купето и се оправя 
Колега, провери наистина малкото маркуче от тройника, може и да плюе малко вода, но вземи една дебела тел (по-дълга от дължината на маркучето) и напъня толкова яко, че да не избие и да не пробиеш дебелия маркуч
Ако не потече здраво, може да си с гадните помпи с пластмасовата турбина и да ти се е прецакала
Ако не е от това проблема, прочети темите за обезвъздушаване. Много е вероятно да имаш въздух в системата. А що се отнася до помпата, тя не може да вдигне такова налягане, да. Но когато има въздух и водата не се превърта, тя почва да кипи. Когато кипи се разширява и т.н. (този въпрос е за уикипедия). Ако водата върти добре (плюе здраво през разщирителния съд) чааак тогава сменяй глава, блок, двигател, спортна охладителна течност
хаха
Успех колоега


Колега, провери наистина малкото маркуче от тройника, може и да плюе малко вода, но вземи една дебела тел (по-дълга от дължината на маркучето) и напъня толкова яко, че да не избие и да не пробиеш дебелия маркуч

Ако не потече здраво, може да си с гадните помпи с пластмасовата турбина и да ти се е прецакала


Успех колоега

- eraser13
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: проблем в охладителната система на пасат б3
Колега,ако решиш с тел да отпушваш може и да сбъркаш.при мен се беше запушил въпросния тройник,отрязох тънкия маркуч(към разширителния съд който е)и в него открих една пласмасова втулка с отвор около 3 мм.Така че ако бъркаш с тел няма да уцелиш тоя отвор.
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Съб 21 юли 2007 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
Re: проблем в охладителната система на пасат б3
Това не го знаех
Значи моята се върти в двигателя в момента,защото натиснах яко,нещо се отпуши и проблема ми беше решен! 3 дена мъки, как ли не я обезвъздушавах, вносителите на антифриз ми изпратиха благодарствено писмо за ненормално голямо количество закупено в рамките на 3 дена
Шегувам се де, но какво ли не правих, накрая се оказа това. Дори и да не е с тел, ако не тече както трябва в разширителния съд, свали маркуча, избутай с тел кадната фтулка и си ти 



-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: проблем в охладителната система на пасат б3
голеги прочетох мненията по въпроса
и ви благодаря .
щосе отнася до гарнитура на главата
автомобила нямя данни за такова нещо
ако е гарнитура ще има още един куп проблеми
и аз като поголямата част от вас се спирам на запушване
дебелата тел съм я подготвил още когато
ви писдах за проблема .
но тук въпросът е дали това налягане нее нормално
защото автомобила работи на температурен режим
от 85 до 95 гр
по някога маркучите са топли но меки по някога
стават твърди
дали някой може да ми каже колко трябва да е нормалното
налягане във маркучите при загрят двигател 90 гр
и ви благодаря .
щосе отнася до гарнитура на главата
автомобила нямя данни за такова нещо
ако е гарнитура ще има още един куп проблеми
и аз като поголямата част от вас се спирам на запушване
дебелата тел съм я подготвил още когато
ви писдах за проблема .
но тук въпросът е дали това налягане нее нормално
защото автомобила работи на температурен режим
от 85 до 95 гр
по някога маркучите са топли но меки по някога
стават твърди
дали някой може да ми каже колко трябва да е нормалното
налягане във маркучите при загрят двигател 90 гр
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Съб 21 юли 2007 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
Re: проблем в охладителната система на пасат б3
не съм сигурен колко точно точно трябва да е налягането , но налягане трябва да има.
За да се превърне от газообразно състояние в течно, освен изстудяване, на водата и трябва и налягане. Парата под налягане се втечнява
Но не мисля, че трябва да е много, защото много пъти съм карал с отворена капачка и ако всичко е наред не ти изкипява антифриза
Просто виж дали водата се върти добре през казанчето. Ако не се върти, значи не се обезвъздушава, значи прегрява, кипи и почва да избива маркучите от прекаленото налягане. Ако не искаш да смениш маркучите, направи нещо по въпроса
Тръгва се от най-простото към най-сложното (демек - гарнитурата последна) Казвам ти го защото имах същият проблем. Не си го измислям
Прегряваше пушеше и точно щях да сменям помпата и реших (е*л съм му майката, ще го напъна с телта) и до ден днешен нямам никакъв проблем с охлаждането 
За да се превърне от газообразно състояние в течно, освен изстудяване, на водата и трябва и налягане. Парата под налягане се втечнява





Re: проблем в охладителната система на пасат б3
Колега,имах същия проблем преди почти 2 години.Пасата правеше маркучите твърди и то не винаги,пукаха се съединения.Колата не грееше видимо,работеше си в нормален температурен режим и от време на време се пукаше някое съединение и губех антифриз.Мислех си че губя антивриза заради спуканите съединения,накрая свалих главата и се оказа че има пътечка колкото върха на кърфица и меси вода с компресия.Като я оправих когато колата работи и е вклзчила перка отворих разширителния съд без никакви проблеми(като пръскане на вряла вода и пара)Докато разбера че е проблема в главата,и аз като теб проверявах какво ли не за да не карам с лошата да свалям глава
но някога е неизбежно...
Провери маркучето от главата го разширителния съд,както са ти казали колегите,но провери дали не е запушена и дупката на казана и на пластмасата на главата ! Успех

Провери маркучето от главата го разширителния съд,както са ти казали колегите,но провери дали не е запушена и дупката на казана и на пластмасата на главата ! Успех

- slavi13
- Мнения: 103
- Регистриран на: Нед 08 май 2011 19:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: irlandia
Re: проблем в охладителната система на пасат б3
такааааа, сега, отвори си капачката на рзширителното казанче и е запали, започваи да проверяваш температурата на двата маркуча който отиват в радиатора, когато и втоият маркуч вземе да се загрява(долният) и започва да изравнява температурата с другият, и вече почти неможеш да го държиш свободно с ръка , ще е около 60, 65 градуса, следи си дали малката тръба циркулира през цялото време, после затвори капачката на казанчето, и изчакаи да дигне до около 90 градуса, налягането в системата ти е около 0,7 като подадеш рязко газ до около 2500 3000 оборота нормално е да се втвърдява маркуча, тогава достига до 1,2 налягането, но трябва после леко да спадне, ако не и продължава да стои доста твърд (сравни е с подобна на твоита кола за да имаш обща представа за сравнение) мисля, че трябва да смениш термостата като начало, а после може и на гарнитура да отидеш, но си следи цвета и нивото на маслото, но ако не ти създава старнични проблеми, карай е така, смело и безотговорно 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], marinz и 40 госта