Здравейте,
Пускам темата в този раздел, тъй като както знаем, частите на Ауди А4 и Пасат Б5 са почти едни и същи.
Днес си взех "Audi A4 B5 2.8 30v бензин 1998г. s-line" Колата е нов внос от Германия, съответно я регистрирах също днес.
Преди да я закупя от автокъща, водих 5 майстора (познати) да я огледат, кое, как, защо, какво. Всичко беше прекрасно, но днес след като си тръгнах от КАТ, установих:
ASR по дефоулт е включен заради мощният мотор и против поднасяне и превъртане на предни гуми. Когато е включен, непрекъснато ми свети лампата, че колата буксува. Няма значение на каква предавка съм и дали подавам газ плавно или изведнъж, все си боксува и не ще да вдига обороти и да върви.
Максимално успях да вдигна 70 км/ч, след това повече въобще не иска, свети си лампата, че бускува и това е. Нямам идея от какво може да е.
Правена е диагностика на VAG-COM и KTS, но грешки не излизат никакви. Когато изкюча ASR-а проблем няма, колата си набира и всичко си е наред.
Имам наблюдения, че задният десен апарат може би е блокирал. Предните дискове са горе-долу добре като за кола нов внос, мисля, че не са криви.
Задните са доста раждясали и предните, но предните много малко ръжда имат. Има и друго проблемче свързано със спирачната система:
Когато тръгна да спирам рязко, педала на спирачката ми повдига крака нагоре, после потъва, после пак го повдига и така докато не спре..
Доста неприятно е, особено ако се наложи да се спре изведнъж. Много ме притеснява ASR-а, някакви идеи?
Благодаря Ви предварително!
Проблем с ASR
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с ASR
kiryakov написа:
Когато тръгна да спирам рязко, педала на спирачката ми повдига крака нагоре, после потъва, после пак го повдига и така докато не спре..
Здрасти и честит ти звер!
Проблема, вероятно, ти е в някой от датчиците на АБС-а.
АСР-а чете същите тия датчици и за това се сбъгясва.
Повдигането и спадането на педала (т.н. 'ритане' ) е признак, че АБС-системата (като система) работи и може да си свърши работа. Но някой от датчиците подава некоректен сигнал и съответно цялата система работи некоректно.
Закачаш наново компа към диагностичните букси и тръгваш бавничко. Гледаш показанията на оборотите на колелата - ще си каже кой датчик е

Тогава вече го мислиш - може да е прокъсан кабел, може да е кородирала букса, прецакан прорезен диск пред четеца на датчика, измъкнат навън датчик...
Като го знаеш кой точно е - по-лесно се мисли

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: miromax и 63 госта